מסיבת סיעור מוחות 3

לללי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
תכלס, המשיכי.
את חופרת היטב!
 

poto12

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
תמכרו להם רסקיו תחרויות
חיים בלי הלחץ להצליח ולהוכיח
 

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
יוזמה יפה, איציק. כל הכבוד!!!

אם הבריף נשאר כפי שהוא, הייתי קוראת לזה:FIXMAX או משו כזה,
אבל הסלוגן היה: תוסף ענווה לאדם מושלם.

פשוט, אלה אנשים שיודעים שהם מושלמים, ואין כמותם, והחיסרון היחיד שלהם הוא החוסר בענווה. אז ברגע שיתקנו גם אותו יהיו באמת מושלמים.


אם הבריף משתנה לקהל יעד שאינו מכיר בבעיה שלו, הייתי קוראת לתרופה: פורמולת H
והסלוגן: הכרה. הערכה. הערצה.
או בקטע אחר: כל הכבוד לך.

הם יקבלו את הכבוד שלהם ברגע שיפסיקו לרדוף אחריו. כלומר - התרופה תענה על ההבטחה, שיזכו להערכה, אחרי שיבלעו אותה.
וכרגע, זה באמת מה שחסר להם. הם יודעים שהם הכי הכי בעולם והם יותר מכולם. הקושי הכי גדול שאחרים לא מודעים לכך, ולכאורה זה עשוי לשכנע אותם לעשות משהו כדי לזכות בכבוד ובהערכה מכולם.
 

פרספכתיבה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
יוצרי ai
לצערינו אנשים עם דרגת ענווה כמו שאיציק מתאר שיגיעו אליה אחרי נטילת התרופה לא זוכים להרבה הערכה בעולם הזה. בטח לא הערצה וכבוד...
 

poto12

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י ckuh;2133524:
יוזמה יפה, איציק. כל הכבוד!!!

אם הבריף נשאר כפי שהוא, הייתי קוראת לזה:FIXMAX או משו כזה,
אבל הסלוגן היה: תוסף ענווה לאדם מושלם.

פשוט, אלה אנשים שיודעים שהם מושלמים, ואין כמותם, והחיסרון היחיד שלהם הוא החוסר בענווה. אז ברגע שיתקנו גם אותו יהיו באמת מושלמים.


אם הבריף משתנה לקהל יעד שאינו מכיר בבעיה שלו, הייתי קוראת לתרופה: פורמולת H
והסלוגן: הכרה. הערכה. הערצה.
או בקטע אחר: כל הכבוד לך.

הם יקבלו את הכבוד שלהם ברגע שיפסיקו לרדוף אחריו. כלומר - התרופה תענה על ההבטחה, שיזכו להערכה, אחרי שיבלעו אותה.
וכרגע, זה באמת מה שחסר להם. הם יודעים שהם הכי הכי בעולם והם יותר מכולם. הקושי הכי גדול שאחרים לא מודעים לכך, ולכאורה זה עשוי לשכנע אותם לעשות משהו כדי לזכות בכבוד ובהערכה מכולם.

זה מעולה
אבל בעצם עובדים עליהם
משכנעים אותם שיהיה להם כבוד
וובעצם לא
 

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
נכתב ע"י poto12;2133786:
זה מעולה
אבל בעצם עובדים עליהם
משכנעים אותם שיהיה להם כבוד
וובעצם לא

אם מי שרודף אחרי הכבוד - הכבוד בורח מפניו, ומי שבורח מהכבוד - הכבוד רודף אחריו, אז ההבטחה תתקיים.
כלומר, יהיה להם יותר כבוד ברגע שיהיו ענווים.
וברגע שקיימנו את ההבטחה לא עבדנו על אף אחד.

זה שממילא כל עניין הכבוד יהפוך לשולי בעיניהם אחרי לקיחת התרופה, יכול להיחשב בשבילם כ"תופעת לוואי". יש הרבה תופעות לוואי לכל תרופה...

למשל כדור להרגעת כאבים, שחלק מתופעות הלוואי הכתובות בעלון לצרכן - זה טשטוש. האמת היא שהפעולה היחידה שלו היא טשטוש...
אז לוקחים אותו בשביל להיות מטושטשים? לא. לוקחים אותו כדי לטשטש את הכאב. אבל האם הוא גם מטשטש את הבנאדם? אה, כן.

כך כדור שמפסיק גאווה ולכן יכבדו את האדם. לוקחים אותו בשביל להיות ענווים? לכאורה לא. לוקחים אותו כדי לזכות בכבוד. האם הוא יהיה ענוותן בדרך? כן. אז מה?
 

poto12

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י ckuh;2133853:
אם מי שרודף אחרי הכבוד - הכבוד בורח מפניו, ומי שבורח מהכבוד - הכבוד רודף אחריו, אז ההבטחה תתקיים.
כלומר, יהיה להם יותר כבוד ברגע שיהיו ענווים.
וברגע שקיימנו את ההבטחה לא עבדנו על אף אחד.

זה שממילא כל עניין הכבוד יהפוך לשולי בעיניהם אחרי לקיחת התרופה, יכול להיחשב בשבילם כ"תופעת לוואי". יש הרבה תופעות לוואי לכל תרופה...

למשל כדור להרגעת כאבים, שחלק מתופעות הלוואי הכתובות בעלון לצרכן - זה טשטוש. האמת היא שהפעולה היחידה שלו היא טשטוש...
אז לוקחים אותו בשביל להיות מטושטשים? לא. לוקחים אותו כדי לטשטש את הכאב. אבל האם הוא גם מטשטש את הבנאדם? אה, כן.

כך כדור שמפסיק גאווה ולכן יכבדו את האדם. לוקחים אותו בשביל להיות ענווים? לכאורה לא. לוקחים אותו כדי לזכות בכבוד. האם הוא יהיה ענוותן בדרך? כן. אז מה?

מסובך
אבל בסוף הבנתי
כן, הניתוח שלך הכי מדויק פה נראה לי
 

מה הענינים

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
אז תודה ללאה בלוי על ההכוונה
הרעיון שלי הוא: מקסי הלפ MAXI HELP
והסלוגן: המינימום בשביל להיות מקסימום!
 

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
נכתב ע"י poto12;2133899:
מסובך
אבל בסוף הבנתי
כן, הניתוח שלך הכי מדויק פה נראה לי

אולי אני אכתוב את זה ברור יותר.

לתרופה להרגעת כאבים יש 2 תוצאות: הרגעת כאב וטשטוש.
צריך להבחין בין 2 התוצאות האלה: הרגעת הכאב היא התועלת. הטשטוש הוא דרך הפעולה.
בפרסום, אנחנו נעדיף תמיד לדבר על התועלת, כי היא מעניינת את הבנאדם. מכיון שיש עוד תוצאה לתרופה, היא תיכנס תחת הכותרת "תופעות לוואי" (במקרה של תרופה, כמובן).

לתרופת הענווה יש 2 תוצאות: אחת ידועה מהבריף - תוספת ענווה, שזה בעצם מנגנון הפעולה של התרופה. השאלה הגדולה היא: מהי התועלת שיכול אדם להפיק מהתרופה?

אז בחרתי את האמרה שמי שבורח מהכבוד הכבוד רודף אחריו, כי זו היתה התועלת הרלוונטית ביותר לקהל הזה, שמצאתי כעת.

ואם כך, בפרסום ובמיתוג התרופה אני אתייחס לתועלת בלבד, ודרך הפעולה של התרופה תהיה זניחה. אם בכל זאת ניתן להרגיש אותה איכשהו, אצטרך מבחינת משרד הבריאות לציין אותה בעלון לצרכן כתופעת לוואי.

לסיכום: התמקדתי בתועלת. לא בהגדרת הפעולה של המוצר.
 

poto12

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י ckuh;2133936:
אז בחרתי את האמרה שמי שבורח מהכבוד הכבוד רודף אחריו, כי זו היתה התועלת הרלוונטית ביותר לקהל הזה, שמצאתי כעת.

לסיכום: התמקדתי בתועלת. לא בהגדרת הפעולה של המוצר.

טוב מסתבר שזה דגדג לי בתגובה הראשונה המסקנה הזו
כמובן שאת עשית את זה הכי מקצועי והסברת מעולה
 

שיילה

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
נכתב ע"י ckuh;2133936:
לסיכום: התמקדתי בתועלת. לא בהגדרת הפעולה של המוצר.
האנשים שאליהם פונה הבריף סובלים מתאוות הכבוד ועסוקים כל היום בלברוח ממנו, כדי שירדוף אחריהם.
יצירת תרופה שהתועלת הרשומה היא הכבוד שירדוף בעז"ה זה כמו לפרסם ניתוחי ליזר : "מהיום תוכל להרכיב משקף ללא מספר" - זה פרסום מוטעה כי כל הבעיה שלי עכשיו, היא שיש לי משקפיים (רדיפת הכבוד) ואם יועיל לי הניתוח (תוסף הענווה) אני לא יצטרך משקפיים (כבוד) אז מה אתם מנפנפים לי עם משקפיים בריאות יותר בעתיד (הכבוד הרודף), אז אני לא אצטרך!!!.
 

איציק כרמי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
זה מתחיל להיות סיעור מוחות אמתי.

השאלה היא, האם הכבוד המדומה והכבוד האמיתי שווים בעיני מושא הבריף שלנו.
 

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
השאלה האם מפריע להם שהם רודפים אחרי הכבוד (פעולת הרדיפה מבחינה אידיאולוגית), או שהם נאלצים לרדוף אחריו (חוסר ההצלחה שלהם להשיג אותו).

לעניות דעתי הענווה :) הם מתוסכלים מחוסר ההצלחה שלהם להשיג את הכבוד. כך שהמשקפיים במקרה הזה אינם "רדיפת הכבוד" אלא "חוסר הכבוד".
ואם לא יהיה להם חוסר כבוד בעתיד - זה אומר שכן יהיה להם כבוד בעתיד...

אבל לגבי מושאי הבריף, כל עוד במקורו, הם רוצים להיות ענווים. כלומר מנגנון התרופה בשבילם הוא הוא התועלת.
אז שינינו בריף כדי להמשיך לדון? (שאלה זו מופנית למנהל האתגר...)
 

ת'כלס

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
נכתב ע"י מה הענינים;2133295:
את עוסקת בתחום הפרסום, נכון?
מגיע אליך בן אדם ורוצה לפרסם תרופה לשינוי העולם, מבחינתו היא אטרקטיבית ואין כמוה. את מנסה לשכנע אותו שאין חיה כזו וכדאי לו לרדת מהרעיון, או שאת מנסה להיות אטרקטיבית בעצמך ולמצוא את כל האפשרויות בשביל לפרסם את המוצר?

מה שאני עושה זה להפוך את הדבר מכל כיווניו האמיתיים והנכונים ולמצוא את הנקודה הנכונה, הפשוטה והעמוקה,
אם "אתאהב" מידי במוצר ולא אחשוב עניינית,
אז התוצאה שיוצאת בד"כ לא משכנעת
 

ת'כלס

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
נכתב ע"י איציק כרמי;2134005:
זה מתחיל להיות סיעור מוחות אמתי.

השאלה היא, האם הכבוד המדומה והכבוד האמיתי שווים בעיני מושא הבריף שלנו.

בוא נתחיל בזה שבד"כ הם מתוסכלים מהעולם שלא מבין את גודל עוצמתם

אולי נפנה לנקודה של הכבוד ושדעון הגדלות
נדבר על לשנות את העולם של הסובבים ובגדול
על ידי הפיכת האישיות לענותנית
 

איציק כרמי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוניצין (הטייה רפואית של המוניטין :) )

מוניצין, והכבוד ירדוף אחריך.
 

פרספכתיבה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
יוצרי ai
ורק אני הקטנה הבנתי שהם מתוסכלים מעצם רדיפת הכבוד שעומדת בראש מעייניהם
ולא מיזה שאינם משיגים אותו אלא רק בגלל שזה הפך למרכז עולם ולכח המניע שלהם ומרגישים בני אדם לא ערכיים, רדודים ונמוכים ושפלים שכל מאוויהם מתרכזים באיך אגרום לעוד מחיאות כפיים ושטיח אדום מואר באור הזרקורים.

אל הכאב הזה פניתי בסלוגן אף אחד לא יהרוס לך את החיים...

אבל לפי מה שאומרים פה כולם כנראה לא הבנתי נכון את הבריף.
 

שחר עולה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
גם אני חשבתי כך, שהכוונה לאנשים ערכיים "שמרגישים את עצמם..." ולפעמים יש להם גם סיבות טובות להרגיש את עצמם כך בהשוואה לאחרים.
אבל בפנים, בפנימיות שלהם - לא נח להם עם ההרגשה הזו. הם לא מחפשים שהכבוד ירדוף אחריהם, וזו לא המטרה שלהם - הם פשוט רוצים להיות ערכיים יותר...

גם אני לא הבנתי נכון את הבריף?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  14  פעמים

לוח מודעות

למעלה