דרוש מידע מי מממן סייע שילוב?

אם הבנים שמחה!

משתמש מקצוען
הבן שלי (ASD, תפקוד גבוה) לומד בבי"ס תקשורת ולאחרונה התחיל שילוב חלקי בת"ת רגיל עם סייע.
מישהו יודע אם יש עזרה במימון הסייע?
במחלקת חינוך לא עוזרים בגלל שהוא עדיין רשום בבי"ס תקשורת אז בינתיים אנחנו משלמים בעצמנו וזה הוצאה לא קטנה.
 

יראת גאולה

משתמש מקצוען
בהצלחה!
נשמע שהשילוב הוא רעיון שהגיע מביה"ס? אז מן הסתם יש להם ניסיון עם זה, לא?
אני באמת מכירה שאפשר לבחור בין חנו"מ לבין שילוב. לצערי לא התרשמתי שמישהו יטרח לתת משהו מעבר למה שרשום ומחייב אותם...
המתיא גם קשורים לזה, אז אולי לברר אצלם (אבל באמת אין לי תקוות..).
 

אם הבנים שמחה!

משתמש מקצוען
בהצלחה!
נשמע שהשילוב הוא רעיון שהגיע מביה"ס? אז מן הסתם יש להם ניסיון עם זה, לא?
אני באמת מכירה שאפשר לבחור בין חנו"מ לבין שילוב. לצערי לא התרשמתי שמישהו יטרח לתת משהו מעבר למה שרשום ומחייב אותם...
המתיא גם קשורים לזה, אז אולי לברר אצלם (אבל באמת אין לי תקוות..).
כן, ביה"ס יזם את השילוב אבל הוא הראשון שעושה את זה אז אין להם עדיין נסיון.
תודה על הרעיון לדבר עם המתי"א. אם הוא לומד בעיר אחרת, הם עדיין קשורים לזה?
 

יראת גאולה

משתמש מקצוען
כן, ביה"ס יזם את השילוב אבל הוא הראשון שעושה את זה אז אין להם עדיין נסיון.
תודה על הרעיון לדבר עם המתי"א. אם הוא לומד בעיר אחרת, הם עדיין קשורים לזה?
המתיא שקשורה זה המתיא של עיר הלימודים, ולא לפי מקום המגורים. (זה ידע ודאי מניסיון...)

אז אולי ביה"ס יכולים לפנות לעירייה ולמתי"א ולדבר איתם או לפיקוח שלהם? כנראה שלביה"ס יש יותר כוח מהורים, לא? במיוחד אם הם רוצים שזו תהיה דרך / שיטה שתעזור לילדים נוספים, הם יכולים לשכנע שכך זה טובת הילד, והם זקוקים לתקציב בשביל זה.
 

סלרי

משתמש חדש
בהצלחה רבה!,
למיטב ידיעתי- אין אפשרות לקבל בנוסף לכיתת חנ"מ סייע לשילוב,
אבל לפעמים למתי"א יש רצון לקדם בי"ס מסוים ואז מאשרים- ותלוי מאוד איפה אתם נמצאים...
 

אם הבנים שמחה!

משתמש מקצוען
המתיא שקשורה זה המתיא של עיר הלימודים, ולא לפי מקום המגורים. (זה ידע ודאי מניסיון...)

אז אולי ביה"ס יכולים לפנות לעירייה ולמתי"א ולדבר איתם או לפיקוח שלהם? כנראה שלביה"ס יש יותר כוח מהורים, לא? במיוחד אם הם רוצים שזו תהיה דרך / שיטה שתעזור לילדים נוספים, הם יכולים לשכנע שכך זה טובת הילד, והם זקוקים לתקציב בשביל זה.
תודה.
הוא לומד בעיר אחרת אבל הוא עושה שילוב קרוב לבית.
עדיין לפנות למתי"א איפה שהוא לומד?
הם באמת רוצים לשלב עוד ילדים בקרוב, ואולי כשנהיה הרבה יהיה יותר קל להשיג תקציב.
 

יראת גאולה

משתמש מקצוען
תודה.
הוא לומד בעיר אחרת אבל הוא עושה שילוב קרוב לבית.
עדיין לפנות למתי"א איפה שהוא לומד?
הם באמת רוצים לשלב עוד ילדים בקרוב, ואולי כשנהיה הרבה יהיה יותר קל להשיג תקציב.
אהה, באמת מסובך,
כל בי"ס עובד עם המתי"א בעיר שלו.
מן הסתם הצורה הזו כרוכה בביורוקרטיות נוספות, לא? איך ילד רשום בשתי רשויות?
נראה לי שלביה"ס יש יותר סיכוי להצליח עם זה.

סביר להניח שהורים שישמעו שזה כרוך בתשלום משמעותי, זה ירתיע אותם. אני חושבת שלביה"ס אמור להיות אינטרס לדאוג לזה, ואולי שיבררו הם איך זה עובד במקומות אחרים.
 

אם הבנים שמחה!

משתמש מקצוען
אהה, באמת מסובך,
כל בי"ס עובד עם המתי"א בעיר שלו.
מן הסתם הצורה הזו כרוכה בביורוקרטיות נוספות, לא? איך ילד רשום בשתי רשויות?
נראה לי שלביה"ס יש יותר סיכוי להצליח עם זה.

סביר להניח שהורים שישמעו שזה כרוך בתשלום משמעותי, זה ירתיע אותם. אני חושבת שלביה"ס אמור להיות אינטרס לדאוג לזה, ואולי שיבררו הם איך זה עובד במקומות אחרים.
הוא לא רשום בת"ת. הוא פשוט מגיע לשם. הם קיבלו אותו לשם בזרועות פתוחות ולא בקשו אפילו ת.ז. שלו.
אז עכשיו שאני חושבת על זה, זה די ברור שזה לא קשור למתי"א פה כי רשמית הוא לא לומד פה.

דיברתי עם העו"ס בביה"ס והיא נתנה לי שמות של עמותות שאולי יעזרו אבל בינתיים לא יצא מזה כלום.

לא יתכן שהוא הילד היחיד במדינה שעושה שילוב חלקי אז באמת מעניין לדעת איך אחרים עושים את זה.
 

סלרי

משתמש חדש
אין כמו כח של הורים- ובפרט עכשיו עם חוק ההכלה והשילוב,
בצפון- אין לי מושג איך זה עובד.
לדעתי כדאי לנסות בשתי האזורים- אין מה להפסיד.
ובאמת עצמאית ממש קשה לגיס סיעים וגם התשלום...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמ

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב חַלְּצֵנִי יְהוָה מֵאָדָם רָע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי:ג אֲשֶׁר חָשְׁבוּ רָעוֹת בְּלֵב כָּל יוֹם יָגוּרוּ מִלְחָמוֹת:ד שָׁנֲנוּ לְשׁוֹנָם כְּמוֹ נָחָשׁ חֲמַת עַכְשׁוּב תַּחַת שְׂפָתֵימוֹ סֶלָה:ה שָׁמְרֵנִי יְהוָה מִידֵי רָשָׁע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי אֲשֶׁר חָשְׁבוּ לִדְחוֹת פְּעָמָי:ו טָמְנוּ גֵאִים פַּח לִי וַחֲבָלִים פָּרְשׂוּ רֶשֶׁת לְיַד מַעְגָּל מֹקְשִׁים שָׁתוּ לִי סֶלָה:ז אָמַרְתִּי לַיהוָה אֵלִי אָתָּה הַאֲזִינָה יְהוָה קוֹל תַּחֲנוּנָי:ח יְהוִֹה אֲדֹנָי עֹז יְשׁוּעָתִי סַכֹּתָה לְרֹאשִׁי בְּיוֹם נָשֶׁק:ט אַל תִּתֵּן יְהוָה מַאֲוַיֵּי רָשָׁע זְמָמוֹ אַל תָּפֵק יָרוּמוּ סֶלָה:י רֹאשׁ מְסִבָּי עֲמַל שְׂפָתֵימוֹ (יכסומו) יְכַסֵּמוֹ:יא (ימיטו) יִמּוֹטוּ עֲלֵיהֶם גֶּחָלִים בָּאֵשׁ יַפִּלֵם בְּמַהֲמֹרוֹת בַּל יָקוּמוּ:יב אִישׁ לָשׁוֹן בַּל יִכּוֹן בָּאָרֶץ אִישׁ חָמָס רָע יְצוּדֶנּוּ לְמַדְחֵפֹת:יג (ידעת) יָדַעְתִּי כִּי יַעֲשֶׂה יְהוָה דִּין עָנִי מִשְׁפַּט אֶבְיֹנִים:יד אַךְ צַדִּיקִים יוֹדוּ לִשְׁמֶךָ יֵשְׁבוּ יְשָׁרִים אֶת פָּנֶיךָ:
נקרא  18  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה