מיתוגים חדשים- אחווה וכרמל מזרחי

מבינים

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
אחוה ממתגת מחדש את מוצרי החברה



חברת "אחוה", המייצרת חלוה וטחינה מאז 1929, יוצאת במהלך מיתוג מחדש למגוון מוצרי החברה – סדרת מוצרי טחינה, מגוון מוצרי חלוה ומגוון עוגות. תהליך המיתוג מחדש כולל מהלך של שינוי לוגו, חידוש אריזות, מבצעי קידום מכירות ופרסום בטלוויזיה. במהלך המיתוג מחדש שונה לוגו 'אחוה' ללוגו אחיד עבור מגוון מוצרי החברה, בצבעי חום וזהב, כך שמותג 'אחוה' יהפוך למותג מטריה לקבוצות מוצרים שונות. מהלך המיתוג מחדש בוצע באמצעות חברת ניאו גרופ.

במסגרת המיתוג המחודש הושארו מוטיבים מן הלוגו הוותיק, כגון הכיתוב בזהב ועיצוב הכתב ("אחוה, נוסד בתל אביב 1929"), שיאפשרו זיהוי מיידי של המותג "אחוה" המוכר. הרקע החום וצורתו החדשה של הלוגו, מדגישים את התכונות הטבעיות והאותנטיות של מוצרי "אחוה". האריזות עצמן שונו לצבע לבן 'נקי', כאשר מגוון המוצרים והטעמים מבודלים על ידי מגוון צבעים שונים, שמתווספים לרקע האחיד.
Achvalogo101108.jpg





יקבי כרמל ממתגים מחדש את סדרת היינות "PRIVATE COLLECTION"


יקבי כרמל ממתגים מחדש את סדרת היינות "PRIVATE COLLECTION", המזוהה עם היקב ונושאת את דמותו של מייסד היקב הברון אדמונד דה רוטשילד.

מיתוג סדרת ה- "PRIVATE COLLECTION" הוא מהלך משלים לשדרוג הסדרה לסדרת פרימיום, המציעה לצרכן הסופי יינות באיכות גבוהה ביחס למחיר. מהלך המיתוג מחדש יגובה בפעילויות שיווקית רחבה אשר תכלול קמפיין פרסום טלוויזיוני, פרסום בבתי קולנוע, מודעות במגזינים ותמיכה רחבה בנקודות המכירה.
במסגרת המיתוג גם עוצב מחדש לוגו הסדרה ככזה המייצג את מהותה ומעביר מסר של איכות, אלגנטיות ובינלאומיות. עוד יבוא המיתוג מחדש לידי ביטוי באמצעות תוויות חדשות לבקבוקי הסדרה ונראות הבקבוקים עצמם.

יפעת רוזנברג, מנהלת השיווק של יקבי כרמל, מציינת: "המיתוג החדש של סדרת "PRIVATE COLLECTION" הינו אחד הצעדים המשמעותיים במסגרת המהפכה של יקבי כרמל. ממחקרים שערכנו עלה כי לנראות התווית של היין יש משמעות גדולה בהעדפת יין כזה או אחר על ידי הצרכן. אנו צופים כי המהלך יביא לגידול של כ-10% בנתח השוק ולצמיחת הקטגוריה כולה."

סדרת ה"PRIVATE COLLECTION" של יקבי כרמל בפורמט החדש מונה שמונה סוגי יינות, ובהם ארבעה יינות אדומים מהסוגים קברנה מרלו, קברנה, שיראז ומרלו; שלושה יינות לבנים מהסוגים אמרלד ריזלינג, שרדונה וסוביניון בלאן. כמו-וכן מצטרף לסדרה מוצר חדש יין לבן מבעבע מסוג ברוט אשר מהווה את הסנונית הראשונה מהסדרה המחודשת שיצא לשוק. היינות יימכרו לצרכנים, באמצעות רשתות השיווק וחנויות היין המתמחות , בטווח המחירים המוכרים של הסדרה העומדים על 38-59 ₪ לבקבוק.
privatecollection261108.JPG
 

חוצ ניק

משתמש צעיר
והנה המודעה של יקבי כרמל בסופ"ש
מודעה יפהפיה-
הייתי מוותר על הפס הלבן באמצע. אפשר לעשות גרדיאנט גם בלי להדגיש את הפס כ"כ.
זו דעתי.
 

קבצים מצורפים

  • privetcollection.jpg
    KB 103.8 · צפיות: 14

על המשמר

משתמש צעיר
אחווה- פספוס. המשפט 'נוסד בתל אביב' קצת מגושם. אבל כללית, הלוגו החדש חמוד.
פרייבט קולקשין- מיתוג מדהים !!! עיצוב מיוחד ! יוקרתי ביותר ! הסלוגן ' עכשיו כולם רואים שאתה מבין ביין' יותר חזק מהסלוגן 'להבין ביין זה להתרגש מחדש' (משפט ממש לא נכון...)
ולסיכום, תשפרו את היין. זה חשוב יותר מהקנקן. (אני מבין ביין...)
 

Graphic

משתמש צעיר
בזבוז מוחלט להדפיס מודעה כזאת על נייר עתון...

הדמות של הברון רוטשילד ברקע הפכה לקווים לא-ברורים שהתאימו יותר לפרסומת של יין למשלוח מנות.......:)
 

חיליקל

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אהבתי את היוקרתיות במודעה של כרמל (לא מבין ביין... הכי מובחר לטעמי זה פפסי מקס...)
 

st28

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מילא הגרדיאנט,אבל מזה המעבר חצייה הזה על הבקבוק?
 

גרף

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
'להבין ביין זה להתרגש מחדש'
אולי מבין ביין, אבל לא מבין את המשפט הזה, בפרט לא עם 'שבירות שורה' שכבר ממש בלבלו אותי בקשר להבנת המשפט.

להבין ביין זה?
להתרגש מחדש?

או:
להבין ביין,
זה להתרגש מחדש.

???
 

דינקיס

משתמש פעיל
D I G I T A L
גרף
חלק מהמיתוג ה'יעני' יוקרתי, זה שלא תבין את המשפט, כאילו, אנחנו לא מדברים בכלל לאלו שלא הבינו, אתה קטן על היין שלנו. אנחנו אריסטוקרטים שמבינים מילים גבוהות משפטים אינטליגנטים ובכלל קונים בקבוקי יין וויסקי כל שבוע במאות דולרים בדיוטי פרי...

הבנת? יופי עכשיו להעביר לסל מיחזור.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  16  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה