אחוה ממתגת מחדש את מוצרי החברה
חברת "אחוה", המייצרת חלוה וטחינה מאז 1929, יוצאת במהלך מיתוג מחדש למגוון מוצרי החברה – סדרת מוצרי טחינה, מגוון מוצרי חלוה ומגוון עוגות. תהליך המיתוג מחדש כולל מהלך של שינוי לוגו, חידוש אריזות, מבצעי קידום מכירות ופרסום בטלוויזיה. במהלך המיתוג מחדש שונה לוגו 'אחוה' ללוגו אחיד עבור מגוון מוצרי החברה, בצבעי חום וזהב, כך שמותג 'אחוה' יהפוך למותג מטריה לקבוצות מוצרים שונות. מהלך המיתוג מחדש בוצע באמצעות חברת ניאו גרופ.
במסגרת המיתוג המחודש הושארו מוטיבים מן הלוגו הוותיק, כגון הכיתוב בזהב ועיצוב הכתב ("אחוה, נוסד בתל אביב 1929"), שיאפשרו זיהוי מיידי של המותג "אחוה" המוכר. הרקע החום וצורתו החדשה של הלוגו, מדגישים את התכונות הטבעיות והאותנטיות של מוצרי "אחוה". האריזות עצמן שונו לצבע לבן 'נקי', כאשר מגוון המוצרים והטעמים מבודלים על ידי מגוון צבעים שונים, שמתווספים לרקע האחיד.
יקבי כרמל ממתגים מחדש את סדרת היינות "PRIVATE COLLECTION"
יקבי כרמל ממתגים מחדש את סדרת היינות "PRIVATE COLLECTION", המזוהה עם היקב ונושאת את דמותו של מייסד היקב הברון אדמונד דה רוטשילד.
מיתוג סדרת ה- "PRIVATE COLLECTION" הוא מהלך משלים לשדרוג הסדרה לסדרת פרימיום, המציעה לצרכן הסופי יינות באיכות גבוהה ביחס למחיר. מהלך המיתוג מחדש יגובה בפעילויות שיווקית רחבה אשר תכלול קמפיין פרסום טלוויזיוני, פרסום בבתי קולנוע, מודעות במגזינים ותמיכה רחבה בנקודות המכירה.
במסגרת המיתוג גם עוצב מחדש לוגו הסדרה ככזה המייצג את מהותה ומעביר מסר של איכות, אלגנטיות ובינלאומיות. עוד יבוא המיתוג מחדש לידי ביטוי באמצעות תוויות חדשות לבקבוקי הסדרה ונראות הבקבוקים עצמם.
יפעת רוזנברג, מנהלת השיווק של יקבי כרמל, מציינת: "המיתוג החדש של סדרת "PRIVATE COLLECTION" הינו אחד הצעדים המשמעותיים במסגרת המהפכה של יקבי כרמל. ממחקרים שערכנו עלה כי לנראות התווית של היין יש משמעות גדולה בהעדפת יין כזה או אחר על ידי הצרכן. אנו צופים כי המהלך יביא לגידול של כ-10% בנתח השוק ולצמיחת הקטגוריה כולה."
סדרת ה"PRIVATE COLLECTION" של יקבי כרמל בפורמט החדש מונה שמונה סוגי יינות, ובהם ארבעה יינות אדומים מהסוגים קברנה מרלו, קברנה, שיראז ומרלו; שלושה יינות לבנים מהסוגים אמרלד ריזלינג, שרדונה וסוביניון בלאן. כמו-וכן מצטרף לסדרה מוצר חדש יין לבן מבעבע מסוג ברוט אשר מהווה את הסנונית הראשונה מהסדרה המחודשת שיצא לשוק. היינות יימכרו לצרכנים, באמצעות רשתות השיווק וחנויות היין המתמחות , בטווח המחירים המוכרים של הסדרה העומדים על 38-59 ₪ לבקבוק.
חברת "אחוה", המייצרת חלוה וטחינה מאז 1929, יוצאת במהלך מיתוג מחדש למגוון מוצרי החברה – סדרת מוצרי טחינה, מגוון מוצרי חלוה ומגוון עוגות. תהליך המיתוג מחדש כולל מהלך של שינוי לוגו, חידוש אריזות, מבצעי קידום מכירות ופרסום בטלוויזיה. במהלך המיתוג מחדש שונה לוגו 'אחוה' ללוגו אחיד עבור מגוון מוצרי החברה, בצבעי חום וזהב, כך שמותג 'אחוה' יהפוך למותג מטריה לקבוצות מוצרים שונות. מהלך המיתוג מחדש בוצע באמצעות חברת ניאו גרופ.
במסגרת המיתוג המחודש הושארו מוטיבים מן הלוגו הוותיק, כגון הכיתוב בזהב ועיצוב הכתב ("אחוה, נוסד בתל אביב 1929"), שיאפשרו זיהוי מיידי של המותג "אחוה" המוכר. הרקע החום וצורתו החדשה של הלוגו, מדגישים את התכונות הטבעיות והאותנטיות של מוצרי "אחוה". האריזות עצמן שונו לצבע לבן 'נקי', כאשר מגוון המוצרים והטעמים מבודלים על ידי מגוון צבעים שונים, שמתווספים לרקע האחיד.
יקבי כרמל ממתגים מחדש את סדרת היינות "PRIVATE COLLECTION"
יקבי כרמל ממתגים מחדש את סדרת היינות "PRIVATE COLLECTION", המזוהה עם היקב ונושאת את דמותו של מייסד היקב הברון אדמונד דה רוטשילד.
מיתוג סדרת ה- "PRIVATE COLLECTION" הוא מהלך משלים לשדרוג הסדרה לסדרת פרימיום, המציעה לצרכן הסופי יינות באיכות גבוהה ביחס למחיר. מהלך המיתוג מחדש יגובה בפעילויות שיווקית רחבה אשר תכלול קמפיין פרסום טלוויזיוני, פרסום בבתי קולנוע, מודעות במגזינים ותמיכה רחבה בנקודות המכירה.
במסגרת המיתוג גם עוצב מחדש לוגו הסדרה ככזה המייצג את מהותה ומעביר מסר של איכות, אלגנטיות ובינלאומיות. עוד יבוא המיתוג מחדש לידי ביטוי באמצעות תוויות חדשות לבקבוקי הסדרה ונראות הבקבוקים עצמם.
יפעת רוזנברג, מנהלת השיווק של יקבי כרמל, מציינת: "המיתוג החדש של סדרת "PRIVATE COLLECTION" הינו אחד הצעדים המשמעותיים במסגרת המהפכה של יקבי כרמל. ממחקרים שערכנו עלה כי לנראות התווית של היין יש משמעות גדולה בהעדפת יין כזה או אחר על ידי הצרכן. אנו צופים כי המהלך יביא לגידול של כ-10% בנתח השוק ולצמיחת הקטגוריה כולה."
סדרת ה"PRIVATE COLLECTION" של יקבי כרמל בפורמט החדש מונה שמונה סוגי יינות, ובהם ארבעה יינות אדומים מהסוגים קברנה מרלו, קברנה, שיראז ומרלו; שלושה יינות לבנים מהסוגים אמרלד ריזלינג, שרדונה וסוביניון בלאן. כמו-וכן מצטרף לסדרה מוצר חדש יין לבן מבעבע מסוג ברוט אשר מהווה את הסנונית הראשונה מהסדרה המחודשת שיצא לשוק. היינות יימכרו לצרכנים, באמצעות רשתות השיווק וחנויות היין המתמחות , בטווח המחירים המוכרים של הסדרה העומדים על 38-59 ₪ לבקבוק.