מישהו יכול להסביר לי...

דקל

משתמש רשום
עיצוב גרפי
איך מוציאים שירים מרשימת השמעה בסימות Mu3 ? כלומר, איך אני מחלץ את השירים מהרשימה שיהפכו לרצועות שמע נורמליות של MP3? מישהו יודע לעזור לי?
 

דקל

משתמש רשום
עיצוב גרפי
חבר'ה, באמת אין מישהו שיכול לעזור? הצילוווו!
 

trew

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
רשימת השמעה זה רק נתיב לאיפה השיר נמצא על המחשב
מה שאומר שקובץ הרשימת השמעה שוקל כמה קילו בייטים כי הוא רק טקסט, שיר אחד למשל שוקל לפחות 3 MB , אם תזיז את המיקום של השירים שלך במחשב הרשימת השמעה לא תעבוד כי הנתיב שיש לה לא נכון.
מכל האמור לעיל יוצא שאין אפשרות "לחלץ" את השירים מרשימת ההשמעה כי הם פשוט לא שם.
 

דקל

משתמש רשום
עיצוב גרפי
אני לא מדבר על רשימת השמעה במדיה פלייר, אני מדבר על קובץ Mu3!!!
הקובץ מכיל בתוכו את השירים ועורך אותם כרשימת השמעה לדוגמא: "שירי חנוכה", קובץ כזה יכול להכיל את כל שירי החנוכה שיש לי וזהו לא רק נתיב, זהו סוג כיווץ!... מובן יותר? יש מישהו שיכול לעזור בזה?
 

trew

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
נשאל אחרת
כמה שוקל כל הקובץ הזה?
כי התחושה שלי שאת המדבר על m3u והוא לא מכיל את הקבצים עצמם.
 

דקל

משתמש רשום
עיצוב גרפי
ונניח שכך הדבר, ואני מפעיל את הקובץ במחשב שבו הוא מותקן ומופעל, איך אני יכול לשמור את השירים ממקורם, כדי שישמרו בכל כובדם ומשקלם?
 

trew

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
לא מכיר כלי שעושה את זה ממש מצד שני לא חיפשתי אחד כזה
הייתי הולך על סקריפט קטן שיעשה את זה אבל אני בלינוקס כך שזה לא יעזור לך הרבה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  14  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה