מורת נהיגה מורה (אישה) לנהיגה

קפיצה

משתמש חדש
האם מישהי יודעת על מורת נהיגה באזור אחיסמך או רחובות
תודה
 

La Li

משתמש חדש
אשמח להמלצה על מורה לנהיגה בירושלים (אישה)
מישהי טובה ויעילה
עדיפות לנחמדה :)
תודה!!
 

כושר

משתמש חדש
מורה לנהיגה טובה זריזה ורצינית נחמדה ונותנת ביטחון יש בירושלים כזה דבר?? גם אם זה לא מהשמות הכי טופ יש למישו אולי רעיון למישהי????
 

אליהו.ח

משתמש רשום
מורה לנהיגה טובה זריזה ורצינית נחמדה ונותנת ביטחון יש בירושלים כזה דבר?? גם אם זה לא מהשמות הכי טופ יש למישו אולי רעיון למישהי????
השגת מידע? יכולה לשתף אותי. אני גם מחפשת מורה טובה וסבלנית. בדגש על סבלנית וגם שמלמדת היטב ומכניסה ביטחון בנהיגה באזור ירושלים
 

פ.ג.א.

משתמש רשום
ממש קשה ליסוע עוד 40 דקות בנוסף לעבודה של 9 שעות ביום!
אני מתכננת לעשות במעלה אדומים כיוון שאני עובדת שם ואוכל לעשות שיעור על חשבון ההפסקה
אם מישהו עשה אצל טליה כהן אשמח שיביע חוו"ד...
תודה רבה
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמא

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָה קְרָאתִיךָ חוּשָׁה לִּי הַאֲזִינָה קוֹלִי בְּקָרְאִי לָךְ:ב תִּכּוֹן תְּפִלָּתִי קְטֹרֶת לְפָנֶיךָ מַשְׂאַת כַּפַּי מִנְחַת עָרֶב:ג שִׁיתָה יְהוָה שָׁמְרָה לְפִי נִצְּרָה עַל דַּל שְׂפָתָי:ד אַל תַּט לִבִּי לְדָבָר רָע לְהִתְעוֹלֵל עֲלִלוֹת בְּרֶשַׁע אֶת אִישִׁים פֹּעֲלֵי אָוֶן וּבַל אֶלְחַם בְּמַנְעַמֵּיהֶם:ה יֶהֶלְמֵנִי צַדִּיק חֶסֶד וְיוֹכִיחֵנִי שֶׁמֶן רֹאשׁ אַל יָנִי רֹאשִׁי כִּי עוֹד וּתְפִלָּתִי בְּרָעוֹתֵיהֶם:ו נִשְׁמְטוּ בִידֵי סֶלַע שֹׁפְטֵיהֶם וְשָׁמְעוּ אֲמָרַי כִּי נָעֵמוּ:ז כְּמוֹ פֹלֵחַ וּבֹקֵעַ בָּאָרֶץ נִפְזְרוּ עֲצָמֵינוּ לְפִי שְׁאוֹל:ח כִּי אֵלֶיךָ יְהוִה אֲדֹנָי עֵינָי בְּכָה חָסִיתִי אַל תְּעַר נַפְשִׁי:ט שָׁמְרֵנִי מִידֵי פַח יָקְשׁוּ לִי וּמֹקְשׁוֹת פֹּעֲלֵי אָוֶן:י יִפְּלוּ בְמַכְמֹרָיו רְשָׁעִים יַחַד אָנֹכִי עַד אֶעֱבוֹר:
נקרא  2  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה