כשראיתי את הפרסומת, חשבתי שמדביקי המודעות קלפו מס' מודעות והתגלתה בפני מודעה ישנה,
אח"כ ראיתי עוד שלט ועוד אחד אז הבנתי שזה פרסום חדש,
לדעתי רק לקוקה קולה מותר לעשות כזה פרסום מוזר, כי אנשים רואים קוקה קולה, ומיד מבינים שמדובר בפרסומת מוצלחת ומנתחים אותה על הצד החיובי. (והאמת מושקעת, הבועות שיוצאות מהמילים , יפות מאוד
, גם אני בסוף נהנתי מהפרסומת, הכל אפור מת כזה וכתוב "למצוא את הטוב בכל רגע" משהו כזה, דווקא מוצלח.