כללי מה דעתכם על זה?

מעוף

משתמש רשום
המודעה הזאת התפרסמה מזמן ולא בדיוק היתה אפקטיבית
והלקוחה רוצה לקדם את העניין
מה לדעתכם הבעיה פה?
 

קבצים מצורפים

  • רוז תכשיטים.jpg
    1.8 MB · צפיות: 5

ח-מ

משתמש צעיר
מדהים,
מלא שיק, טוב לראות עבודות כאלו,

לדעתי כדאי להדגיש יותר את הפתיחה זה לא מספיק מודגש.
 

BRO

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עריכה והפקת סרטים
הסלוגן מאד כללי, הייתי צריכה לקרוא את האותיות הקטנות, כדי להבין במה מדובר, אולי מדובר בבגדים או תכשיטים?
 

לילך

משתמש חדש
העבודה מאוד יפה ומרשימה.
לפי דעתי, התכשיט לא מספיק בולט בתוך הקישוט הכללי. הוא לא המלך. הקישוט שמסביב "גונב" את ההצגה.
 

גאולונת

משתמש מקצוען
לדעתי להדגיש יותר את כל הטקסטים, ואת החדש בביתר..
מודעה יפה מאוד!
 

park

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מודעה מקסימה תשאלי אותם כמה פעמים הם פרסמו כי יש כאלה שמפרסמים פעם אחת במקומון וחשבו שיצאו ידי חובת הפרסום.
לדעתי אם מישהו פרסם פעם אחת והגיעו קליינטים זה נס.
בד"כ אחרי כמה שבועות מישהו נזכר שראה משהו מענין ומחפש שו"פ במקומונים לא הישנים החדשים.
 

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
המודעה מקסימה, אבל התכשיט לא בולט מספיק וזה קצת פספוס

מצטרפת ל-PARK
כמדומני שפורסמה פעם אחת או פעמיים בלבד
אם מדובר בחנות חדשה - זה כלום.
אי אפשר להשקיע עשרות אלפים בחנות, ציוד, סחורות
ולפרסם רק מודעה אחת במקומון
כמו כן, בד"כ כשרוצים לעשות רושם בפתיחה של מקום חדש, צריך "לעשות קצת רוח",
ארוע פתיחה (ולדאוג שאכן יהיו בו אנשים....), מבצע כלשהו, משהו שימשוך אנשים בתור התחלה

במיוחד שבביתר יש כמה וכמה חנויות של מתנות, וגם של תכשיטים.
בקיצור - צריך למשוך את הלקוחות
וכמובן לפרסם כמה וכמה פעמים, אולי גם בגרסאות שונות
(למשל, להראות במודעה נוספת - אחת המתנות המיוחדות, מודעה עם עגילים, צמיד, וכו')
אומרים שפחות מ-7 מודעות זה לא פרסום יעיל

אבל העיצוב מאוד מושך, ובאמת ייחודי. אהבתי.
 

HUXH86

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מודעה מדהימה .
חייב לקרוא אותה לפרטיה כדי להבין מה קורה.
משפט מחץ או סלוגן "קורא" יעורר את העין
 

מעוף

משתמש רשום
תודה לכולם!
היה מחכים
ואתם צודקים הם באמת לא משקיעים יותר מידי בפרסום...
 

מעוף

משתמש רשום
תודה לכולם!
היה מחכים
ואתם צודקים הם באמת לא משקיעים יותר מידי בפרסום...
 

gilag1

משתמש צעיר
מדהים ממש אהבתי באמת להבליט את התכשיט כרי במבט ראשון לא חושבים שהמודעה קשורה לתחום התכשיטים ואולי לשנות את הרקע הכחול לצבע אחר
 

natittt

משתמש פעיל
עימוד ספרים
כשאני מסתכל על מודעות, אני קורא רק את הכותרת (או את מה שהכי בולט)
ורק אם זה מעניין אותי אישית, משהו שנוגע אלי, אני קורא את המודעה, ובתנאי שהיא לא באותיות קטנות.
ככה אני קורא עיתון

במודעה שלך, כמה שהיא מושקעת, אבל אין שום דבר בכותרת שימשוך אותי להסתכל בשאר המודעה. בטח שלא להוציא את העיניים בכתב הנמלים למטה.
 

עפרה

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
חייב להיות כתוב מיד בהתחלה בגדול במה מדובר
'תכשיטים ומתנות שלא ראיתם' או כל דבר אחר
מיד אחרי ה'הכי יחודית'
אחרת עד שקוראים עד הסוף לא מבינים במה מדובר, ואין חשק לקרוא בלי שיודעים מה זה.
 

shany

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
ממש יפה........

לדעתי קצת להגדיל את הכי יחודית ואת החדש בביתר..........
אבל מהמם , יחודי ומקורי גם יחד...........
חוץ מזה הקטע של הסלוגן לדעתי מוצלח ככנ זה מפתה אנשים לקרוא ולהבין במהמדובר כשזה לא כתוב מלכתחילה בבירור.........
בהצלחה.....:)
 

מרק

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
נכתב ע"י BRO;488942:
הסלוגן מאד כללי, הייתי צריכה לקרוא את האותיות הקטנות, כדי להבין במה מדובר, אולי מדובר בבגדים או תכשיטים?
מצטרפת.
כשאני קוראת עיתון - אני "מרפרפת" על המודעות. צריך שהנושא ימשוך אותי עוד לפני ששמתי לב לעיצוב.
המודעה עצמה יפהפיה.
בהצלחה
 

msk770

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
דבר קטן שהציק לי בעין זה שהמילה הכי נבלעת קצת
 

חמש

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
כשמסתכלים על המודעה בשניה הראשונה, זה נראה פרסום לבגדי ערב, אם אין לי כעת ארוע קרוב הייתי מדפדפת הלאה ובכלל לא קולטת שזה קשור לתכשיטים.
צריך לשנות את הכותרת למשהו שישדר תכשיטים ומתנות.
 

שירי כהן

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
הענין של 'מתנות שלא ראיתם' לא ברור דיו...
האם זו חנות תכשיטים, והם-הם המתנות?
האם בנוסף לתכשיטים מוכרים שם מארזי בשמים וסבונים?
אולי כלי בית בכלל?
לא מובן מה בדיוק הולכים לראות, אישית לא היתי נמשכת ללכת,
בין אם הייתי מחפשת תכשיטים ובין אם הייתי מחפשת מתנה.

לקנות תכשיט - מושך יותר ללכת לחנות שמפרסמת את עצמה כחנות תכשיטים,
'קולקציה ייחודית מאיטליה', 'שרשראות פנינים מיוחדות', 'תכשיטי יוקרה עדינים', וכו',
שרואים שזה ה-עיסוק של החנות! ולא איזה משהו מעורבב...
מתנה - הייתי מעדיפה ללכת למקום שיותר מספר על עצמו מה יש לו,
ולא ללכת ולגלות שזה ממש לא מה שחשבתי.

מה חשבתי בעצם?
שאין לי מושג איזה סוג מתנות יש שם...
 

אלי ויסברג

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
הבעיה שלקחת עיצוב מאתר הורדות, והשתמשת בו בצורה שהרסה אותו;
ככה שכל העסק יוצא מפוספס.
המודעה דורשת ארגון מחדש.
בהצלחה.
 

vmydesign

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
בס"ד
משיבה לך כקופירייטרית ופרסומאית:
מבחינה עיצובית - מודעה נחמדת, ברם המסר הפרסומי לא עובר בכלל.
זאת לדעתי בשל הפונטים הקטנים, אין כאן משפט מושך כלשהו "הכי יחודית" הכי יחודית" במה? למה? איך? איפה? גם לא נוצרת סקרנות ולו נוצרה - המלל בפנים נראה עמוס וקטן מדי ולא מושך בכלל לקרוא אותו.
הכל עניין של טיפוגרפיה וגם שישיהיה איזשהו מסר מושך. בהצלחות רבות בעתיד
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמב

א מַשְׂכִּיל לְדָוִד בִּהְיוֹתוֹ בַמְּעָרָה תְפִלָּה:ב קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶזְעָק קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶתְחַנָּן:ג אֶשְׁפֹּךְ לְפָנָיו שִׂיחִי צָרָתִי לְפָנָיו אַגִּיד:ד בְּהִתְעַטֵּף עָלַי רוּחִי וְאַתָּה יָדַעְתָּ נְתִיבָתִי בְּאֹרַח זוּ אֲהַלֵּךְ טָמְנוּ פַח לִי:ה הַבֵּיט יָמִין וּרְאֵה וְאֵין לִי מַכִּיר אָבַד מָנוֹס מִמֶּנִּי אֵין דּוֹרֵשׁ לְנַפְשִׁי:ו זָעַקְתִּי אֵלֶיךָ יְהוָה אָמַרְתִּי אַתָּה מַחְסִי חֶלְקִי בְּאֶרֶץ הַחַיִּים:ז הַקְשִׁיבָה אֶל רִנָּתִי כִּי דַלּוֹתִי מְאֹד הַצִּילֵנִי מֵרֹדְפַי כִּי אָמְצוּ מִמֶּנִּי:ח הוֹצִיאָה מִמַּסְגֵּר נַפְשִׁי לְהוֹדוֹת אֶת שְׁמֶךָ בִּי יַכְתִּרוּ צַדִּיקִים כִּי תִגְמֹל עָלָי:
נקרא  3  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה