בטחוני מבצע "שומר החומות"

מצב
הנושא נעול.

NBHGV

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
ראש רע״מ מנסור עבאס ביקר בלוד ונפגש עם ראש העיר עו״ד יאיר רביבו השנים שוחחו על החשיבות להוריד את הלהבות, להימנע מהסלמה וקראו לכל הצדדים לשמור על הסדר. השנים סיירו ברחבי העיר וביקרו בבתי הכנסת שהוצתו. ראש העיר עו״ד יאיר רביבו: ״אני רוצה להודות לח״כ עבאס על התמיכה והקריאה הברורה לעצור את האלימות והשיח המסית ולפעול להחזיר את הדו קיום ושיתוף הפעולה הטוב בין יהודים לערבים בעיר. ח"כ מנסור עבאס הגיע לבקר בבית הכנסת השרוף "בית ישראל" וגינה את המעשה הנפשע, בדיוק כפי שאני גיניתי את הפגיעה בבית העלמין המוסלמי. מקומות קדושים חייבים להישאר מחוץ לכל ויכוח. לכל הצינים שאולי יתקפו את עבאס אז שיידעו, שזה מובן מאליו כי מנהיגים ערביים אמיצים זה דבר נדיר וחייבים לעודד עוד קולות שמגנים את האלימות ובוחרים בחיים משותפים בלי למצוא כל התבטאות מהעבר שלו". ח"כ מנסור עבאס: "זאת הייתה שגיאה של קומץ קטן. אסור לפגוע במקומות קדושים ומי שעושה זאת פועל בניגוד לאסלם. אין מקום לקבל את זה, כפי שאנו כואבים פגיעה במסגדים שלנו. הקו האדום זה אלימות מכל סוג. חייבים להסתכל קדימה, חייבים להתחיל בשיקום המקומות הקדושים ולשקם את מערכת היחסים".
 

NBHGV

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עדכונים חיים: לחץ עולמי, להגיע להפסקת אש, תינוק בן 8 חודשים נפצע באשקלון
ביידן והרמטכ"ל האמריקאי חותרים לסיום המבצע, אחרי בוקר שקט נורה טיל לעוטף עזה וצה"ל השיב אש. בסביבות 12:30 נורה מטח כבד על אשדוד, אשקלון ויישובים בדרום. לא נרשמו נפגעים בנתיבות
 

פנינה ריימונד

הום סטיילינג מאליאקספרס.
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
עיצוב ואדריכלות פנים

ayala16

משתמש צעיר
גורם ישראלי ל'ווינט': "אין לחץ אמריקני על ישראל להפסקת אש. עדיין אין הצעות קונקרטיות להפסקת אש, ויש שיחות בווליום נמוך בלבד"
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
ברק רביד : גורם מדיני הקבינט המדיני לא דן בהפסקת אש ואין על הפרק הצעה להודנא (ה. אש) ארוכה
 

שאול נ"י

משתמש פעיל
שחר גליק:
תקרית חריגה אתמול, חיילי צה"ל ירו אתמול על גלגלים של רכב ישראלי בטעות כשחשבו שמדובר בערבים
אם המשפחה נפצעה קל,
התקרית במחסום צבאי ארעי שנפרס ברחוב והמשפחה לא הבחינו בה
 

ב.צ.מ

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
כלי טיס של צה"ל תקפו מחסן אמצעי לחימה שמוקם בביתו של פעיל בארגון הטרור חמאס, במרכז רצועת עזה. בנוסף, כלי טיס של צה"ל תקפו מחסן אמצעי לחימה ימיים של ארגון הטרור חמאס, בדרום רצועת עזה
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
אחרי ישיבת הקבינט המדיני בטחוני גורם מדיני אומר ''כעת ניתן אור ירוק להמשך הפעולה במלואה .
ייתכן והקבינט ייתכנס שוב לאחר חג השבועות ''
אנה ברסקי .
 

שאול נ"י

משתמש פעיל
מוריה אסרף וולברג, עדכון מהקבינט:
לפי גורמים ישראלים לא דנו בהפסקת אש
גם אין שיח להשבת השבויים
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  16  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה