בטחוני מבצע "שומר החומות"

מצב
הנושא נעול.

פלפלונית

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
לוחמי צה״ל וכלי טיס של צה"ל תקפו שלוש עמדות שיגור נוספות של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה
 

NBHGV

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
צה"ל ממשיך לתקוף עמדות שיגור רקטות של ארגון הטרור חמאס
לוחמי צה״ל וכלי טיס של צה"ל תקפו שלוש עמדות שיגור נוספות של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה.
 

יעל כהן*

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
untitled-4-jpg.888683
 

קבצים מצורפים

  • Untitled-4.jpg
    Untitled-4.jpg
    KB 27.2 · צפיות: 980

ב.צ.מ

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בפעילות משותפת של השב"כ והמשטרה נעצרו 5 חשודים, אזרחי ישראל, על מעורבותם בניסיונות לבצע לינץ' ברכבים חולפים בכביש 6 באזור לקיה. החשודים, תושבי הנגב, נעצרו לחקירה בחשד כי תקפו 4 רכבים בהם נסעו אזרחים ישראלים בתאריך 11 במאי לפנות בוקר
 

סטאר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
שיפור במצבה של נול קופת המקוק שנפגעה אתמול מרסיס רקטה – לאחר הניתוח להוצאת רסיס של רקטה מעמוד השדרה שלה ולאחר לילה של התאוששות, מצבה של המקוקית השחורה נול, נראה טוב.
מה השם לתפילה?
 

ב.צ.מ

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
לאחר כמה ימי לחימה במבצע 'שומר החומות', הלילה (ראשון) צור גולדין, אחיו של הדר גולדין הי"ד שנהרג במבצע 'צוק איתן' וגופתו עדיין בעזה, קרא שוב להחזיר את את אחיו ואת שאר הנעדרים בעזה.

"‏אני לא ישן כבר יומיים", שיתף צור בציוץ מחשבון הטוויטר שלו ונימק לאחר מכן, "לא יכול להיות שאנחנו עמוק בתוך המבצע והאדמה לא רועדת מקריאה שלא משאירים חיילים מאחור".

בשבוע שעבר, התראיין צור ל'חדשות 12', ושם אמר: "האזרחים שלנו הם לא הפקר. האזרחים בעזה ובישראל הם לא הפקר. עכשיו ברגע זה כל הצוותים שמתכנסים להפסקת אש, אבל אסור שיהיה סבב קהיר כמו ב'צוק איתן'! בסבב קהיר של 'צוק איתן' התפשטנו מכל היעדים שלנו".

"אנחנו מנהלים פה שיח כאילו אנחנו סוג של פחדנים. אנחנו דורשים שכל מי שנמצאים בסביבה, למרות הציניות הפוליטית, שיהפכו שולחנות ויפרצו דלתות, ולהשיב את הבנים", סיכם.
 

NBHGV

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
לי אברמוביץ':
חברת ישראייר תוציא ביום רביעי הקרוב, 19.5, טיסת חילוץ מוינה, אוסטריה. נכון לרגע זה יינחתו בשדה התעופה טיסות ישראייר מבאטומי, דובאי, פאפוס, טיביליסי ולרנקה. מהחברה נמסר: "אנו פועלים ונפעל להמשיך ולקיים את לוח הטיסות המתוכנן ולהוסיף טיסות חילוץ ככל שיידרש"
 

ב.צ.מ

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
ירון אברהם: כינוס הקבינט נמשך. מיד לאחר מכן יקיים ראש הממשלה נתניהו חיתוך מצב בקריה עם שר הביטחון, הרמטכ"ל והצמרת הביטחונית
 

NBHGV

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
בהמשך לאזעקות שנשמעו בדקות האחרונות בדרום הארץ: במוקד החירום 101 של מגן דוד אדום לא התקבלו דיווחים על נפגעים.
חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי לאישה שנחבלה קלות בדרכה למרחב מוגן ולנפגע חרדה בגזרת אשקלון.
באזעקות שהיו בשעות הבוקר לא היו נפגעים.
 

NBHGV

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
חיילים ירו אתמול (שבת) בטעות אש חיה וכדורי גומי לעבר רכב ישראלי, שבו היו הורים וחמשת ילדיהם הקטנים - בהם ילדה בן שנה וחצי שנסעו בכביש 90 לכיוון דרום. כך דווח בכאן חדשות.
סמוך לכפר עוג'ה נתקלה המשפחה בצמיג בוער שחסם את הכביש, ושני רכבים פלסטינים שעומדים לצדו. הם חששו שמדובר במארב שנועד לגרום להם להאט, או לעצור, כדי שהפלסטינים יוכלו לתקוף אותם - ולכן, בהחלטה של רגע - הם חתכו במהירות לנתיב הנגדי כדי לעקוף את הצמיג בוער, האם נפצעה קל.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  12  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה