בטחוני מבצע "שומר החומות"

מצב
הנושא נעול.

Shira Gan

משתמש פעיל
new.tehilimyahad.com


קריאת תהילים משותפת
תהילים יחד - כל אחד מקבל פרק אחר, וביחד משלימים קריאת ספרי תהילים
new.tehilimyahad.com
 

אליז

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
עמית סגל ב׳ערוץ 12׳ על התמונות כעת מהעיר לוד של עשרות מכוניות שהוצתו - אם לא מורידים עכשיו כוחות צבא ללוד, זה ייגמר באסון שאסון מירון יחויר לידו. צריך להגיד את זה עכשיו בטלוויזיה. תעקבו אחרי הדיווחים משם ותבינו את גודל האירוע. שורפים שם בתי כנסת, חנויות, מכוניות, שורפים ארונות חשמל, משפחות שלמות יושבות בחושך ואף אחד לא עושה שום דבר.
 

אליז

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
בר שם אור ׳ערוץ 13׳: ‏אירועי מירון. ההתנהלות בירושלים ועצירת האוטובוסים בכביש אחת. הפקרת רמלה ולוד לידי פורעים. תחילת כהונתו של המפכ״ל קובי שבתאי מסתמנת כאסון המשטרתי הכי גדול שהיה כאן.

שילה פריד תושב לוד בראיון ל׳ערוץ 12׳ - ״פחד ואימה מה שקורה אצלינו עכשיו. כנופיות של צעירים ערבים עוברים רחוב אחרי רחוב, שורפים מכוניות וחנויות וגורמים לנזקים אדירים של רכוש. כל היהודים יושבים בבתים, מתים מפחד, רואים דרך החלון את המכוניות שלהם והעסקים שלהם עולים באש. אין זכר לכוחות משטרה או ביטחון״.

ר״ע לוד יאיר רביבו ב׳ערוץ 12׳ - ״לא היה אירוע כזה בהיסטוריה של העיר לוד. המשימה הזאת גדולה על המשטרה, חייבים להכניס לפה צבא לתוך העיר. אנשים מתחילים להסתובב בשעה האחרונה עם נשק. זה הגיע הערב למלחמת אזרחים״.

עוד מיאיר רביבו ב׳ערוץ 12׳ - ״אני זה שקראתי לפני שבוע להקים ממשלה יחד עם רע״מ, ועכשיו אני רואה את ההסתה שלהם ושל ראשי התנועה האיסלמית איך הם מסיתים את הצעירים. זה הכל מגיע מהם, תראו מה הם מעלים בטיקטוק. איזה סרטונים של הסתה. ביקשתי מרה״מ להכריז על מצב חירום בעיר, יש בעיה משפטית, מטפלים בזה״.
 

אליז

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
שר הביטחון גנץ הנחה את צה"ל להקצות את כל פלוגות מג"ב שמוקצות למשימות צה"ל לטובת סיוע מיידי להשבת הסדר בלוד ובערים מעורבות.
 

אליז

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
‏בן גביר: "דבוריה, דיר אל אסד, עכו, פורדיס, רמלה, לוד, ערערה, באקה אל גרביה, כפר כנא, צ. שוקת, ערד, באר שבע, ירושלים, צ. אחיהוד, יפו, חיפה, צומת גולני, רשימה חלקית. זה לא קומץ ולא ונדליזם. זו מלחמה שגדולה על המשטרה. חייבים להכניס את הצבא עכשיו. לפני שיהיה מאוחר"
 

אות באות

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עריכה תורנית
רה״מ בנימין נתניהו שוחח עם שר הביטחון גנץ וסיכמו להעביר גדודי מג״ב מיהודה ושומרון ללוד באופן מיידי.
 

צבי ג.

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
מפנים ספרי-תורה מבתי-כנסת בלוד, שמא ישרפו.



לוד.jpeg
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  18  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה