זה שאלת הגבולות, אבל היא צודקת שהספריה שלנו לא רק מספרת, היא גם מחנכת או לפחות יוצרת איזשהו קו ושפה ונצמדת לגבולות.כוונתי שנכון שצריך לצנזר וזה חובה בציבור חרדי אבל כן צריך לספר יותר מאשר תאי הגזים והמשרפות שאת זה לא עושים כמעט
זה שאלת הגבולות, אבל היא צודקת שהספריה שלנו לא רק מספרת, היא גם מחנכת או לפחות יוצרת איזשהו קו ושפה ונצמדת לגבולות.כוונתי שנכון שצריך לצנזר וזה חובה בציבור חרדי אבל כן צריך לספר יותר מאשר תאי הגזים והמשרפות שאת זה לא עושים כמעט
נו? וזה עשה לך טוב 'לגלות' עוד מהרוע הזה?במחילה מכבודך אבל את הדברים הכי מזעזעים שנעשו בשואה רוב הסופרים משתיקים....
לכו ליד ושם ותגלו רמות אחרות של רוע
וגם את הטבח בחברון רוב הסופרים לא מפרטים אבל היה שם התעללות נוראית עוד הרבה לפני המוות
טוב אחרי חברון רק שנאת ערבים נוראית... וחוסר הבנה איך מישהו חולם על שלום....נו? וזה עשה לך טוב 'לגלות' עוד מהרוע הזה?
זה הוסיף לך משהו חיובי על החיים??
בטוח לי לא כמו אחרי הספר 'להישאר יהודי'.
כל זה מבלי להפחית מהעניין למען ידעו דור אחרון.
מה הגבול?!
שאלה!
לספרות יש מטרות נוספות, לא רק לבנות את האדם.כתוב על אלימות כי זה נפוץ היום (מאז ומתמיד) לא סיבה שמשכנעת אותי.
צריך משהו מעבר.
גם כי זה נושא לא פשוט.
וגם כי הספרות שלנו היא לא עוד כמו הדוכנים בצומת ספרים.
זאת לא הנאה מרושעת מהחיים הכואבים של אנשים אחרים.
את רואה שבנקודה הזו אני כן מסכימה איתך... לא לשפוך על המקלדת בלי חשבון. אבל גם לא להמנע בלי חשבון.מסכימה שחשיפה חייבת להיות מונגשת ומתווכת אם המטרה שלה היא להגן ולא להזיק.
אני חושבת שאנחנו כולנו מכוונים לאותה נקודה... להגיע לכתיבה איכותית ומהנה שמביאה את האדם למקום טוב יותר, כמו שתיארת.לא מאמינה בפופליזם זול.
כן מאמינה בכתיבה איכותית, תרבותית ומהנה שמביאה את האדם למקום טוב יותר.
-את צודקת, הציניות לא הייתה במקומה. אני משנה.אולי זה נחמד להיות ציניקן בעניין.
להיפך, מטרת הדיון היא איך ליצור אצלינו את הכתיבה הטובה ביותר מכל הבחינות. אני מאוד-מאוד בעד שמירה וקריאת רק חומרים נקיים ממקור יהודי.די לחשוב כל הזמן בצורה של כמה מנסים לחנוק ולצמצם את האפקים שלי.
אני חושבת שאנחנו כולנו מכוונים לאותה נקודה... להגיע לכתיבה איכותית ומהנה שמביאה את האדם למקום טוב יותר, כמו שתיארת.
נקודת הדיון כאן היא נטו על רמת החשיפה. כולנו טוענים שצריך להיות זהירים, את חושבת גם שבכלל אין צורך לכתוב אם אין בכתיבה מטרה נוספת חוץ מהנאה וידע.
אבל אם נניח אדם לא יהיה מודע לכך שניתן ללמוד שחיה הוא עלול לטבוע בשעת סכנה.אדייק -
בנושאים רגישים שמדובר על דיני נפשות - אני חושבת שהנאה וידע לא מספיקים.
ואני נצמדת לרצון שאת מעלה מצד הכותב - להעלות למודעות, להציף, מתוך מטרה לעזור לחברה.
אלו דיני נפשות -כמו שלימוד שחיה לא מעניק תעודת מציל.
ואחות סיעודית לא הופכת לרופא.
ידע והנאה לא מספיקים כדי לעזור לחברה לצאת מתחלואיה.
בשאר הנושאים - למה לא?
ערכתיהכי קרוב...
אדרבה, תעלי לו למודעות שצריך ללמוד שחייה לפני שנכנסים למים,אבל אם נניח אדם לא יהיה מודע לכך שניתן ללמוד שחיה הוא עלול לטבוע בשעת סכנה.
איך אגיע אליו? אפרסם בעיתונות?אדרבה, תעלי לו למודעות שצריך ללמוד שחייה לפני שנכנסים למים,
תקדמי לי את המטרה )
אז אפשר לסיים את הדיון?תכתבי סיפור
אפשר סיפור על דיון?אז אפשר לסיים את הדיון?
חבל, יהיה מלאן 503...אפשר סיפור על דיון?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
2.04
כ"ג אדר ב'
השקה חגיגית
חדש בפרוג
קורס חדשנות AI ובינה מלאכותית
14 שיעורים מפוצצים תוכן על כלי הAI השונים ליצירת תמונות וויז'ואל, עריכת וידאו ומושן, כתיבה ורעיונות, אפיון ועיצוב אתרים ועוד המון!
ההרשמה נפתחה!
20.03
י' אדר ב'
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
26.03
טז' אדר ב'
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: