מעולה!אוקי,
אני מבין,
בעצם נעביר את מה שאנחנו רושמים בדף ששלחת פעם קודמת לפה?
צריך לכתוב גם כל מוצר בסופר מהו?
עד כמה לפרט בדברים?
אני אוסיף הסבר..
באקסל [החודשי] אנחנו הולכים לרשום כל מה שקרה איתנו בשלושה חודשים האחרונים.
איזה הכנסות היו לנו - ממוצע 3 חודשים אחרונים, נכניס.
הוצאות - ההוצאות מחולקות לקטגוריות מסודרות ויפות מאד, נעבור על כל שורה ושורה, כל סעיף וסעיף, ונכתוב מה היה אצלנו הממוצע שלו ב-3 חודשים האחרונים.
בינתיים אתם ממלאים רק את העמודים הימניים - ולא את העמוד השמאלי של היעד שלנו, אותו נשאיר לשלב הבא, שלב השינוי.
בימים הקרובים תתמקדו באיסוף הנתונים הרלוונטיים.
מהיכן שולפים אותם?
1. עובר ושב בבנק - תוציאו 3 תדפיסים אחורה, תראו את ההוצאות האלה, תבנו מעין ממוצע ותכניסו לאקסל.
2. תדפיסי כרטיסי אשראי.
3. חשבונות שניתן לבקש ממקומות ששילמנו להם - לבקש, לא להתבייש..
4. ספחי צ'קים אם יש לכם [ניתן לראות אותם גם בבנק].
4. שאר ההוצאות, כמו מזומן: נתליל ללמוד עליהם מהמעקב תנועות שתעשו בתקופה הקרובה.