תנו חוות דעת על כריכה לספר מדע לילדים.
מה כדאי להוסיף או לשנות?
תודה
מה כדאי להוסיף או לשנות?
תודה
השולחן נראה מתאים או מידי קליל?להפוך את המעבדה לקצת יותר מורכבת עם יותר אביזרים
ומשו בצבעי הביגוד של הילדה- הירוק קצת מידי זורח, והאפור זקן...
הילד מושלם.
לקצר אותה,רק חייב לתקן את הרגל הימנית של השולחן- פשוט להזיז עוד ימינה שיהיה סימטרי
בשפיץ אבל זה צר יותר,
הכי פשוט להכין מטוס אחד ולבדוק איך זה...
הייתי מרחיקה מעט את הילד מהילדה... לא כל כך מובן שהיד שלהם לא נוגעת אחת בשנייה, ושהוא זה שבעצם מעיף את המטוס מנייר
נראה לי היה כדאי להוסיף עוד כמה דברים על השולחן. כלים וכד'השולחן נראה מתאים או מידי קליל?
תודה.
הילדה פחות מעניינת אין לי כבר מה להלביש לה...
גם לדעתימשו בצבעי הביגוד של הילדה- הירוק קצת מידי זורח
לא עדיף שיהיה קצת עקום שייתן תחושה של מעבדה מבולגנתאני חושבת שזה מקסים וזורם ממש!
רק חייב לתקן את הרגל הימנית של השולחן- פשוט להזיז עוד ימינה שיהיה סימטרי
והחולצה של הילדה ירוק פחות זורח.
למה סוכר?להוסיף בצד מדף עם ספרים מפוזרים וחבילת סוכר ביד המושטת של הילד
זה שולחן שעומד על שתי רגליים.לשולחן חסר רגל, לאיזה גיל הספר? אולי כדאי זכוכית מגדלת? ובמקום מבחנות על השולחן דברים בסגנון, שציירת בצדדים.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
הנחת ענק!
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
24.06
י"ח סיוון
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
21.05
י"ג אייר
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
דיגיטל בגובה העיניים
עם מנדי נאבול
כל האפשרויות הטמונות בעולם הדיגיטל שיגרמו לך להרוויח יותר!
לתלמידים ובוגרים בלבד!
תהילים פרק קמ
א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב חַלְּצֵנִי יְהוָה מֵאָדָם רָע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי:ג אֲשֶׁר חָשְׁבוּ רָעוֹת בְּלֵב כָּל יוֹם יָגוּרוּ מִלְחָמוֹת:ד שָׁנֲנוּ לְשׁוֹנָם כְּמוֹ נָחָשׁ חֲמַת עַכְשׁוּב תַּחַת שְׂפָתֵימוֹ סֶלָה:ה שָׁמְרֵנִי יְהוָה מִידֵי רָשָׁע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי אֲשֶׁר חָשְׁבוּ לִדְחוֹת פְּעָמָי:ו טָמְנוּ גֵאִים פַּח לִי וַחֲבָלִים פָּרְשׂוּ רֶשֶׁת לְיַד מַעְגָּל מֹקְשִׁים שָׁתוּ לִי סֶלָה:ז אָמַרְתִּי לַיהוָה אֵלִי אָתָּה הַאֲזִינָה יְהוָה קוֹל תַּחֲנוּנָי:ח יְהוִֹה אֲדֹנָי עֹז יְשׁוּעָתִי סַכֹּתָה לְרֹאשִׁי בְּיוֹם נָשֶׁק:ט אַל תִּתֵּן יְהוָה מַאֲוַיֵּי רָשָׁע זְמָמוֹ אַל תָּפֵק יָרוּמוּ סֶלָה:י רֹאשׁ מְסִבָּי עֲמַל שְׂפָתֵימוֹ (יכסומו) יְכַסֵּמוֹ:יא (ימיטו) יִמּוֹטוּ עֲלֵיהֶם גֶּחָלִים בָּאֵשׁ יַפִּלֵם בְּמַהֲמֹרוֹת בַּל יָקוּמוּ:יב אִישׁ לָשׁוֹן בַּל יִכּוֹן בָּאָרֶץ אִישׁ חָמָס רָע יְצוּדֶנּוּ לְמַדְחֵפֹת:יג (ידעת) יָדַעְתִּי כִּי יַעֲשֶׂה יְהוָה דִּין עָנִי מִשְׁפַּט אֶבְיֹנִים:יד אַךְ צַדִּיקִים יוֹדוּ לִשְׁמֶךָ יֵשְׁבוּ יְשָׁרִים אֶת פָּנֶיךָ: