כל הפרטים על הצטרפות החינוה''ע ובני יוסף לאופק חדש

ברוך הוא

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
יש שם טעות חמורה שהוא מחלק את השכר לתוספת 2008 במקום לחלקו לאחוזי המשרה.
 
נערך לאחרונה ב:

מיכי82

משתמש פעיל
ויש עוד טעות כי מורה מחנכת מקבלת פחות ממורה מקצועית
וכן יש שם שדה של חינוך מיוחד שזה לא רלוונטי להמרה
 
נערך לאחרונה ב:

חוחית

משתמש סופר מקצוען
לא הצלחתי להבין את זה:

רבים מעובדי ההוראה סבורים שככל שהם יגיעו בחישוב ההמרה לדרגה גבוהה יותר באופק חדש כך משכורתם תגדל.

זאת טעות!

עדיף לקבל דרגה נמוכה יותר כך יגדל סעיף ‘אופק 2022’ בתלוש. וכך גם יש אפשרות להוסיף ולהתקדם יותר דרגות.

עובדי ההוראה צריכים לנסות להעלות רק את האחוזים בחישוב ההמרה.
 

השקעות R הון

מנהל פורום השקעות
מנהל
מנוי פרימיום
לא הצלחתי להבין את זה:

רבים מעובדי ההוראה סבורים שככל שהם יגיעו בחישוב ההמרה לדרגה גבוהה יותר באופק חדש כך משכורתם תגדל.

זאת טעות!

עדיף לקבל דרגה נמוכה יותר כך יגדל סעיף ‘אופק 2022’ בתלוש. וכך גם יש אפשרות להוסיף ולהתקדם יותר דרגות.

עובדי ההוראה צריכים לנסות להעלות רק את האחוזים בחישוב ההמרה.
ההסבר כך:
אם חשבתם שדרגה מוסיפה 7.5%
טעיתם.
בעצם היא מוסיפה 7.5%
אבל יורד בשורה אחרת (אופק 2022)
כך ששורה תחתונה ציפיתם לקבל 7.5%
אבל עשו לכם קומבינה.

זאת סיבה אחת למה אין עניין להגיע לדרגה גבוהה
יש עניין להגיע ליסוד משולב גבוה.
מורה עם הרבה ותק יקבל בחישוב ההמרה יסוד משולב גבוה אבל דרגה נמוכה וכך שכרו יגדל מכמה סיבות.
 

השקעות R הון

מנהל פורום השקעות
מנהל
מנוי פרימיום
לכן, מקדם ההמרה של המורות בז וח אמור להיות גבוה יותר, לא?
לא זה 2 עניינים שונים.
מקדם המרה זאת הטבה ראשונה לחטיבת ביניים
ויש להם גם פחות פרונטלי ופרטני. ויותר שהייה.
 

ד"שדס

משתמש פעיל
צילום מקצועי
@השקעות R הון תודה רבה!
לפי מה שהבנתי יש מקדם המרה שונה לא-ו, ולז-ח
מורה שעבדה גם בא-ו, וגם בז-ח צריך לחשב בנפרד את אחוז המשרה לא-ו
ובנפרד לז-ח,
בקובץ לא ראיתי שיש מקום לרשום כמה שעות היו בא-ו, וכמה בז-ח.
 

השקעות R הון

מנהל פורום השקעות
מנהל
מנוי פרימיום
@השקעות R הון תודה רבה!
לפי מה שהבנתי יש מקדם המרה שונה לא-ו, ולז-ח
מורה שעבדה גם בא-ו, וגם בז-ח צריך לחשב בנפרד את אחוז המשרה לא-ו
ובנפרד לז-ח,
בקובץ לא ראיתי שיש מקום לרשום כמה שעות היו בא-ו, וכמה בז-ח.
לא ראיתי בחוזרים של משרד החינוך הסבר לאופן החישוב במצב כזה.
וזה באמת סבוך לחשב.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה