ככה מתנהלת כתבה... (ומי שלא מאמינה רואים שהיא אף פעם לא ניסתה לכתוב, או ניסתה ולא הצליחה, מניסיון.).

בונבוניירה פיקנטית

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
ככה מתנהלת כתבה... (ומי שלא מאמינה רואים שהיא אף פעם לא ניסתה לכתוב, או ניסתה ולא הצליחה, מניסיון.).

אם זה לא היה אבסורדי ומעצבן- זה היה מצחיק, ובעצם היא יכולה גם עכשיו לצחוק במזוכיזם קל. ככה זה, עם הגיל התובנות יותר חשובות מהרגשות, ואם המסקנה אליה הגיעה - משעשעת, אז מוטב להיכנע לה בלי להיעלב, מה לעשות יש אנשים משעשעים בעולם, עם התנהגויות מוזרות, כמוה.

כשהיא בלחץ היא לא מסוגלת לחשוב, להיות יצירתית כתמיד ולמצוא עולם מילים נרחב, וחמור מכך, שפתה הופכת לעילגת, ומילותיה חוזרות על עצמן בקשקשנות עקשנית. זר כי יביט באשר תעלה בחכת עטה באותה העת יחשוב שלפניו עולה חדשה, עדיין יעניק לה את הציון טובה ומעלה, אבל בערך בהתאם להיותה דוברת רוסית, שפה שאין לה ניב ושיח בה.

הנה, גם עכשיו מסרבות המילים לצאת ממנה, וכל מילה נתקעת כדורשת תשומת לב אישית, דבר שהיא כרגע במחילה לא יכולה להקדיש כי היא בלחץ, ולמרבה הפלא והפרדוקס זה רק מגביר את התקיעות, חוסר האונים וכתגובת שרשרת גם את הלחץ - שמגביר את האי נוחות וחוסר השקט, שמזין הלחץ ש----- די! נמאס לה להיכנס למערבולת הזו, מוטב תנחת למציאות העגומה תתמודד אתה.

מחר היא צריכה להגיש את הכתבה, תגידו, התמודדתן פעם עם דמעות של תסכול? רואים שלא. אתן בטח מפהקות עכשיו, או אוכלות את העוגת כוס קפה של העיתון וממתינות כבר לעלעל במכובדות לדף הבא, אבל רבותי! הגיע הזמן לשים את הדברים ל השולחן ולדבר ברורות, ואם יש צורך גם נחרצות.

אוף. שוב אמרתי מילים שלא קשורות, אין לי בכלל מה לומר לכן! סתם ניסיתי להיות דרמטית כדי שתמשיכו לקרוא את מה שאני מורחת לכן. ובינתיים, במקום לכתוב, אני מדמיינת את החלום המתוק שלי, בו, במשפט הקודם, לפני שהרסתי לעצמי וגיליתי לכן את כל הטריקים. אני אומרת איזו אמירה משמעותית, חדשה מסעירה או אולי דוקא משפט מקומם שהכי מזיז מהכל. ומשאירה אתכם עם פה פעור, ופרורי עוגה שלא מצליחים להבלע, הטלפון הבא שלכן שח כמובן באימרת שפר ההיא, והשם שלי, כן, זה שעומד מאחורי הכתבה (ואתן לא יכולות לדעת אם הוא אמיתי או לא (נכון אני נשמעת ככה חשובה כזאת?? אוף. עוד פעם גיליתי לכם את שיטות העבודה שלי!))והגיסה או השוויגער או החמות (אל תגידו לי שזה מילים נרדפות למשמעות זהה - כי הבנתי את זה לבד, ואגב, למורות המשעממות - נסו זאת בשיעורים ובמקום לומר 'משה הלך לביתו' הרחיבו טיפה מילים רדופות, משהו כמו: 'משה הלך צעד פסע ורקד אל עבר ביתו משכנו- חצרו - ארמונו הקט' ותתפלאנה לראות ששיעוריכן הופכים לפופולארים יותר ויותר. זכויות היוצרים שמורות לי, ובענוותנותי אני מרשה לכן להשתמש בזה, כמובן אם תזכרנה שזה ממני)(עוד סוגריים, מורות משעממות לא קוראות את הכתבה שלי, כי אם הן היו קוראות אז הן לא היו משעממות, אז אולי כדאי למחוק את הסוגריים הקודמים? אבל אז איך אני ארמוז שיזכירו אותי בשיעורים? טוב, צריך לחשוב...) איפה אחזנו? אה, בחמות שאתה אתן מדברות ושחות על , אוף על מה? אני לא אוחזת ברצף ולא זוכרת מה כתבתי שתי משפטים קודם-----רגע רגע מה??? מי זה על הקו?!

שפכו עלי כוס מים או קולה. התעלפתי.

זו העורכת-----------
 

ביזנסטורי - אילה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
בתחילה את כותבת בגוף שלישי
ובעצם היא יכולה גם עכשיו לצחוק
כשהיא בלחץ היא לא מסוגלת לחשוב
גם עכשיו מסרבות המילים לצאת ממנה
אחר כך פתאום עברת לגוף ראשון
שוב אמרתי מילים שלא קשורות,
אני אומרת איזו אמירה משמעותית,
שפכו עלי כוס מים או קולה. התעלפתי.
תכתבי הכל בגוף ראשון.
יותר קל להזדהות איתך ככה...

 

kiwi

מהמשתמשים המובילים!
המשתמש נחסם
אם תוכלי להסביר @בונבוניירה פיקנטית למה התכוונת בתיאור המרתק-
הבנתי שהכוונה שכתבה זה דבר שמורחים בו גיבובי מילים שאין מאחריהם השקעה?!
או שהכוונה שלכתוב כתבה זו עבודה קשה ובלתי אפשרית?
 

בונבוניירה פיקנטית

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
שהכוונה שכתבה זה דבר שמורחים בו גיבובי מילים שאין מאחריהם השקעה?!
מה שבעיקר התכוונתי לומר זה הרצון הנחבא והעלום - לא להשאר כותבת סתמית אלא להשאיר חותם בעולם ולהיות כזו ש'מדברים עליה'.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  8  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה