כללי כיצד תפנו לקהל?

  • פותח הנושא mig
  • פורסם בתאריך

mig

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
צילום מקצועי
אולי היתה מתאימה שאלה זו לפורום פרסום שיווק ויח"ץ, אבל כאן יש יותר קהל.
לענינינו:
איך הייתם פונים לקהל חילוני/ מסורתי/מעדות המזרח. עם נושא מיסטי אמוני אבל גם מסחרי.
האם בצורה מיסטית, ציבעוניות עשירה,חמסות עיטורים וכד'
או שהייתם הולכים יותר על כיוון נקי ומסחרי?

אשמח לכל תשובה ודעה.
 

mig

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
צילום מקצועי
יש משהו שיש לו מה לומר?
 

Shia

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
נכתב ע"י mig;329236:
יש משהו שיש לו מה לומר?

השאלה מעורפלת מידי.
לא ברור מה המוצר שאנחנו רוצים לשווק. האם זה מוצר צריכה פשוט או מוצר מותרות יוקרתי? האם זה שירות? האם זה יקר או זול? יש תחרות? אם כן, מי המתחרים? מה היתרון שלנו עליהם? שאלות אלו ועוד רבות אחרות חיוניות בגיבוש אסטרטגיה שיווקית נכונה.

אני יכול לענות לך תשובה כלאחר יד. "לכו על כיוון נקי ומסחרי" אבל כמובן שתשובה כזו שווה כקליפת השום מכיוון שהיא לא תשובה מנומקת והיא לא לוקחת בחשבון את מכלול הנתותים שקשורים למוצר שאתם רוצים למכור.
 

mig

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
צילום מקצועי
מדובר בעמותה
הנותנת שרות תמורת תשלום.

השרות המדובר מבטיח הבטחה אמונית, תמורת תשלום.
(ההבטחה האמונית תלויה בגורם אמיתי שגורם להאמין בהבטחה.)

זו אינה צדקה, ויש לזה מראה עסקי.
(עדיין אין לי אפשרות לפרט את עיקר הרעיון)

התפקיד שלי הוא בפניה לאנשים, שבעצם צריכים להוציא את הכסף. (סכום לא גבוה-ח"י שקלים)
השאלה שלי ומקווה שעכשיו ברור יותר.
איך להגיש להם את ההבטחה, -בצורה מיסטית.
או בצורה עיסקית.

כמוכן מדובר ברעיון מבריק ראשוני ויחודי בתחום.(לא שלי)
 

lew

משתמש רשום
אני חושבת שהקהל המזרחי אוהבת יותר חמסות ועיטורים - הם באופן טבעי אנשים יותר חמים ומאמינים ויותר קל איתם בנושא האמונה... והקהל האשכנזי יותר אוהב נקי ומסחרי...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  8  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה