Design יש מקום לספונטיות מחר (ראשון) לסדנה של אפרת יפה

סיון

המניפה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
UX UI
D I G I T A L
מתוך צורך גדול שאני רואה אצל מאפיינות ומעצבות אתרים ובונות מותג.
במיוחד כאלו שמבינות את הערך בלהרים אתר ייחודי לכל מותג,
לא עוד אתר כמו כל אחד, לא עוד לעשות משהו רק לפי האינטואיציה ובלי חוקים ברורים.
אבל איך מתקדמים מכאן?
איך באמת יוצרים שפה אחרת?
איך יודעים מה בדיוק מתאים לכל עסק/ארגון/עמותה?

מעניין אתכן לדעת מה אני עושה?
טוב אז לי יש את מי שיוצרת לי את DNA של המותג
כך שיש לי ביד את כל קצות החוטים בידיים שבבת אחת מסתדרים לנגד עיני ההיררכיה, הנראות והמסרים.
כן אמיתי!

רוצות לדעת מי זו? רוצות גם?
ובכן, שמחה לבשר שביקשתי מאפרת יפה, שתארגן במיוחד למאפיינות ומעצבות האתרים שכאן
סדנה דרכה היא תלמד בשיטת hands on טכניקה מדוייקת, יעילה מעשית וחווייתית.
ממש את הטכניקה שאיתה היא בעצמה עובדת.

למי שלא מכירה,
אפרת יפה טרנדולוגית - חזאית וחוקרת טרנדים אסטרטגית של שינוי
בעלת סוכנות קריאטיבית למחקר וחיזוי טרנדים למותגים שנחושים להישאר
בעלת הבלוג קפה ויפה.

אז אפרת נענתה לבקשתי (והיו הרבה בקשות על הדרך כבר תראו מה עוד : ) )
והסדנה יוצאת לדרך.

אז מה ביקשתי מאפרת?

1. מחיר נגיש לכל אחת.
המחיר לסדנה: הסדנה מלאה
מי שמכירה את הסדנאות של אפרת אז בטח יודעת שהמחירים של אפרת לסדנאות הם יותר מפי שניים בד״כ!

2. קבוצה קטנה!
מכיוון שזו גם סדנה מעשית, ממש בפועל נשתמש בשיטה,
ביקשתי שזו תהיה קבוצה קטנה ואישית

3. ייעוץ אישי במייל.
עד שבועיים מהסדנה, ניתן יהיה לשאול את אפרת שאלה/התייעצות שקשורים לסדנה במייל,
ואפרת תענה עד כמה ימים.

4. קלפים במתנה.
טוב את זה היא הציעה, אבל לא נורא שישאר בקטגוריה של הבקשות שלי : )
הסדנה כוללת סט קלפי אפיון מותג במתנה לכל משתתפת! בשווי 120 ₪

5. תיאור הסדנה.
שתתאר ותספר על הסדנה (יותר טוב ממני : ) )
אז הנה כבר מעתביקה.


מה להכין לסדנה?
כדאי ומומלץ להביא לסדנה לקוח אמיתי (לא אותו בעצמו כן?: ) )
שיהיה ניתן לעבוד עליו בשלב המעשי,
את יכולה לעבוד גם על המותג שלך!
מיותר לציין שהסדנה תתן לך כלים להמשיך ולעבוד עם השיטה גם ללקוחות נוספים שלך.


פרטים טכניים:
מחיר מיוחד לחברות הפורום: הסדנה מלאה ₪ (כולל חפיסת קלפים בשווי 120 ₪ לכל משתתפת)
בע"ה יום שני, י"ח בכסלו, 12 דצמבר 2022
שעה 10:00-13:00 בבוקר
במקום מרכזי בבני ברק (מיקום מדוייק ישלח לנרשמות)
***ההרשמה נסגרה****
לאחר ביצוע התשלום אנא פנו אלי במייל sivan#hamenifa.co.il או באישי,
עם הפרטים הבאים:
שם מלא
נייד
דוא"ל
צילום מסך מהעברה בנקאית או מספר הטלפון המשלם בביט.


ועכשיו תקראו איך אפרת מתארת את הסדנה:


בואי נודה בזה, בעבודה על אתר יש כל כך הרבה הימורים שצריך לעשות.
זה נכון, נעשה הכל כדי להקשיב ללקוח, ללמוד את המותג, להתחבר, להרגיש
אבל מכאן - - הרבה נסמך על האינטואיציה האישית ועל איך תפסנו את הדברים.
וזה יכול להיות מאד מבלבל.
לפעמים הכי מסובך זה לשכנע את הלקוח: למה המסר הזה, למה בדף הבית, למה בצבע הזה...

פגשתי את זה בעבודה שלי כמאפיינת שפה (עם רקע בהקמת מותגים וניהול פרוייקטים).
כדי לעצב את כל המערך יציב, מדוייק ואפקטיבי למדתי לחפור טוב טוב ולהקים יסודות.
לגלות את ה DNA של המותג. זהו. זה חלק כמו סיסמה. הבנת את זה – הבנת הכל.

מתוך שיטת העבודה שהמצאתי לעצמי נולדו הקלפים - קלפי אפיון מותג. הדפסתי אותם לעצמי...
אני עובדת איתם על כל פרוייקט ולפעמים סתם על רעיונות חדשים שלי...
בצורה הגיונית ומוסברת אני מלמדת אותך לעבוד עם הקלפים כדי להגיע ל DNA של הלקוח.
משם – הכל פשוט וקל. את רואה אותו עם עיני רנטגן פתאום – ישר עד לעצמות.
אין לך התלבטויות, הפרזנטציה שלך קולעת. ברורים לך המסרים, הצבעים, ההיררכיה...
כשאת כל כך בטוחה ומדוייקת הלקוחות הולכים איתך בשמחה. זה מה שהם תמיד רצו.
שלא לדבר על כך שכאשר האתר בנוי כל כך נכון למותג – הוא מביא יותר תוצאות והלקוחות תמיד יותר מרוצים.

רוצה שאני אראה לך איך לשלב את זה בעבודה שלך?
בואי, אנחנו עושות סדנה.
נלמד דרך הידיים לפזר ולסנן את הקלפים וגם קצת תאוריה על הלוגיקה והמחקר שמאחוריהם.


פרטים טכניים:
מחיר מיוחד לחברות הפורום: הסדנה מלאה (כולל חפיסת קלפים בשווי 120 ₪ לכל משתתפת)
בע"ה יום שני, י"ח בכסלו, 12 דצמבר 2022
שעה 10:00-13:00 בבוקר
במקום מרכזי בבני ברק (מיקום מדוייק ישלח לנרשמות)
התשלום יתבצע בביט למספר הזה: 0525500977
או בההעברה בנקאית:
פרטי בנק
בנק 10
סניף 766
חן 26990/93

לאחר ביצוע התשלום אנא פנו אלי במייל sivan#hamenifa.co.il או באישי,
עם הפרטים הבאים:
שם מלא
נייד
דוא"ל
צילום מסך מהעברה בנקאית או מספר הטלפון המשלם בביט.
 
נערך לאחרונה ב:

סיון

המניפה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
UX UI
D I G I T A L
עונה לשאלות ששאלתן באישי במרוכז,

1.בעקבות בקשות ושאלות של מעצבות שלא מעצבות אתרים,
ומעוניונות בשיטה למיתוג בכללי,
האם זה מתאים גם להן?

אז הנה תגובה מאפרת:
אנחנו מאפיינות מותג
כל דבר שאת רוצה להבין בדיוק ולעומק את הנקודות של המותג שעליו את עובדת: שלך או של מישהו אחר,
בין אם זה לצורך כתיבה, בין אם זה לצורך לוגו, בין אם זה לצורך בניית אתר, מודעה וכדו׳
קודם על זה להבין את המותג בדיוק, מה הוא עושה, מה המסרים שלו, מה הערכים שלו
זה אותו דבר, זה לא משנה את התוכן של הסדנה,
זה רק יותר גיוון בדוגמאות.

אז לשואלות, מעצבות בכללי (גם כאלו שלא מעצבות אתרים מוזמונות להצטרף)

2. האם מתאים גם לשכירות?

אז התשובה היא בטח, ויותר מזה, אם אתה בוס או בוסית שרוצים לשדרג ולתת כלים לעובדת שלכם,
קחו את ההזדמנות בשתי ידיים!

3. האם הסדנה מתאימה גם למותג חדש וגם למותג קיים?

גם למותג חדש וגם לגם למותג חדש יש DNA יש לו איזשהו אופי,
זה נכון שמותג קיים האופי שלו מאד נוכח הוא ברור, הוא מתבטא בעשיה שלו
הוא מאומת.

מותג חדש, האופי שלו הוא יותר מנוחש הוא יותר נמצא בהרגשה של מי שיוצר אותו
למי שמקים אותו, אבל הוא עוד לא מאומת ובאמת זה נכון לכל מיתוג ראשוני לכל גבר ראשוני,
איך את בונה אתר או עושה מיתוג למשהו שלא קיים?
את מתחברת לערכי המותג הנכוינם כרגע גם באנרגיה של מי שהקים את המותג שהוא מביא הרבה מעצמו
וזה נוכח הרבה בעצמו וגם בחלומות שלו וזה דורש דיוק בהמשך הדרך לבדוק שזה באמת מתבטא וממשיך,
וזה מאד נורמלי שאחרי כמה שנים מותג שהתחיל מדייק את עצמו לכיוונים מסויימים, זונח דברים מסויימים שהתחיל בהם, זה תהליך רגיל,
אבל בתחילת הדרך בשביל להתחיל, זו עבודה שכל מי שעושה מיתוג ראשוני של לוגו מתמודד איתו,
אבל הDNA, הליבה, האופי קיימים במותג חדש.
יש סוג אחר קצת של עבודה של לזהות את האופי הזה - אבל האופי קיים וזו אותה עבודה.
 

חיוך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
UX UI
D I G I T A L
יש סוג אחר קצת של עבודה של לזהות את האופי הזה - אבל האופי קיים וזו אותה עבודה.
תודה סיון,
הסדנה תתמקד בזיהוי אופי של מותג קיים או בגיבוש מותג חדש?
או גם וגם ברמה שווה ממש?
 

סיון

המניפה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
UX UI
D I G I T A L
תודה סיון,
הסדנה תתמקד בזיהוי אופי של מותג קיים או בגיבוש מותג חדש?
או גם וגם ברמה שווה ממש?
גם וגם בלי הבדל
אם זה לקוח שלך זה חדש לך
אם זה מותג שלך אולי את רוצה לעצור ולעשות את זה מדעי כמו שצריך פעם אחת ולתמיד
 

חוי ג

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
נשמע מרתק!
הייתי מאד רוצה אבל לא מסתדר לי בתאריך
אם תפתח קבוצה נוספת אשמח!
 

חיוך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
UX UI
D I G I T A L
.
 
נערך לאחרונה ב:

סיון

המניפה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
UX UI
D I G I T A L
איזה בנק זה בנק 10? מצאתי תשובה: לאומי
ועל שם מי החשבון? - זה נתון שחסר לי עדיין.

תודה
שם החשבון - אפרת יפה.

ומתגבשת לה יופי של קבוצה ב״ה -
ממליצה למי שמעוננית להירשם פשוט להירשם ולא לדחות לרגע האחרון, במיוחד שמספר המקומות מוגבל.
הערך שמקבלים מהסדנה הזו שווה את המחיר, במיוחד שהמחיר נגיש.
אני זמינה לכל שאלה באישי או במייל.
 

סיון

המניפה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
UX UI
D I G I T A L
שמנה לב,
לאור הביקוש, החלפנו את המיקום והתאריך.
הסדנה תתקיים בע״ה ביום יום שני, י"ח בכסלו, 12 דצמבר 2022
**ועברנו בקפיצת הדרך מירושלים לבני ברק**
במקום מרכזי בבני ברק (מיקום מדוייק ישלח לנרשמות)

ואנחנו רוצות לסגור את הקבוצה סופית, אז מי שמענוניינת זה הזמן להירשם.
 

פייגיפ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום גולד
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
נשמע מרתק בהחלט!
נרשמתי1
 

הודיה גולדברג

מאסטרית קורסים דיגיטליים UX.UI
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
UX UI
D I G I T A L
מעניין..
 

EPaP

מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
הייי
אז אני השתתפתי בסדנא בבני ברק.
היה מקסים ומיוחד ומועיל.

מה שהיה אצלינו:
סדנא סביב שולחן עגול
שקיות אישיות עם חפיסות קלפים מושקעות ופנקס לסיכום.
אפרת הסבירה את הרעיון שמאחורי הקלפים
לי כמישהי שמתעסקת באסטרטגיית מיתוג זה הפך מודל מורכב של עבודה - למשחק כייפי
יש שלבים שעוקבים אחריהם
והם חושפים המון מהאישיות והדי אן איי של העסק
תהליך שמערב חשיבה וגילוי
בסופו של התהליך, מזהים ומשווים
לאחת התיאוריות הפסיכולוגיות שפותחו
ואפרת יפה התאימה והרחיבה את זה לעסקים.

מהלך חכם, מובנה וחוויתי.

ממליצה בחום.

אה, ואפרת עצמה - מסבירה בנחת, ברוגע ובבהירות.
 

סיון

המניפה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
UX UI
D I G I T A L
אשמח לשמוע משוב ממשתתפות הסדנא
איך היה?
איזה תועלת יצא לכם מזה?

אמנם כבר לא במסגרת הפורום,
אבל שווה למי שספונטנית יש מקום לסדנה מחר בירושלים!!
מידע:
זה על הסדנאות קלפים בכללי:

זה על הסדנה בירושלים מחר (ראשון) כל הפרטים:
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  16  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה