דרוש מידע ישיר למהדרין- מה קורה?

tbh

משתמש מקצוען
אכן לרוב הערים החילונים לא היה משלוחים של ישיר, אני כבר חצי שנה פונה אליהם בבקשות שישלחו לעיר שלי, יש לי רשימת שמות שמבקשים את זה... ולא להרבה ערים שסביבי.
הזמנתי משופרסל וזהו.

אני רק מתפללת שאף אחד לא יגלה מה המחירים במשנת יוסף ...........
 

Ruty Kepler

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
שמעתי הרגע שמועה שטוענת שהבעלים של שופרסל יצרו את כל הבלאגן בכדי להצדיק עלית מחירים כי כמו שזה היה עד עכשיו לא היה להם מספיק רווחי.

הגיוני, ולא מופרך בכלל.
האתרים האלו הם כאב ראש אחד גדול לרשתות.
לא תמיד הרווח מהם, מצדיק את קיומם.

צרכני משלוחים עלולים להוות לקוחות טרדנים, ואחרי שהעסקת עובדים במשרה מלאה שילקטו להם את הלחם, החלב, לבן בטעם בננה ושוקו בטעם תות - הם עוד מתקשרים להציק שהזמינו ההפך - שוקו בננה ולבן תות.
ונשפך בדרך... ונשבר... והתחורר... ולא טוב להם וכן טוב להם.
והנהג זרק את הארגז ב'בום' והמשלוח התעכב וסבתא שלהם צמאה.
אופרציה אינסופית של מלקטים, אורזנים, נהגים ומשלוחנים אתה מפעיל כדי לרצות את הנסיכים, ואחר כך צריך עוד צוות מוקדנים לענות על כל תלונותיהם.


בסניף, לעומת זאת, הלקוח מוזמן לשרת את עצמו, לבחור את הלבנים והשוקו שלו, לקחת אותם בעצמו הביתה בעגלת שוק ישנה ושלום על ישראל.

הסגירה המהירה של 'ישיר למהדרין' מעוררת חשד, שמפעיליו רצו להיפטר ממנו עוד קודם ורק חיכו להזדמנות המתאימה.
 

shevi123

מהמשתמשים המובילים!
מנהל קבוצה
כתיבה ספרותית
זוית מענינת...
כנראה שזה תקף בעקר באתרים שלא לוקחים רווח נוסף על המוצרים...
הסגירה המהירה של 'ישיר למהדרין' מעוררת חשד, שמפעיליו רצו להיפטר ממנו עוד קודם ורק חיכו להזדמנות המתאימה.
עצוב. מה כבר בקשנו...
 

Ruty Kepler

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עצוב. מה כבר בקשנו...

למה עצוב? זו כלכלה פשוטה.
לכאורה אי אפשר להגיע להפעלת אתר קניות, שיהיה גם זול משמעותית וגם רווחי למפעיליו.
אם מחשבים קצת עלויות, מבינים שזה פשוט לא הגיוני.

מי שקונה באתר, רוצה לחסוך לעצמו את השעה של איסוף המוצרים בין המדפים.
הוא שוכח שמישהו עובד במקומו בליקוט, ומקבל משכורת על השעות האלו. וזה עוד לפני עלות הנהגים, הדלק, תחזוקת הרכבים והמשלוחנים.
והטעויות. וההחזרות. ובלבולי המוח. והמוקדניות. ותחזוקת האתר (לצלם כל חבילת צ'יפס וכל סבון ידיים, להעלות לאתר, לקודד במקום המתאים...)
בקיצור - לא משתלם במיוחד למי שמלכתחילה עובד על מתח רווחים נמוך.
 

shevi123

מהמשתמשים המובילים!
מנהל קבוצה
כתיבה ספרותית
למה עצוב? זו כלכלה פשוטה.
לכאורה אי אפשר להגיע להפעלת אתר קניות, שיהיה גם זול משמעותית וגם רווחי למפעיליו.
אם מחשבים קצת עלויות, מבינים שזה פשוט לא הגיוני.

מי שקונה באתר, רוצה לחסוך לעצמו את השעה של איסוף המוצרים בין המדפים.
הוא שוכח שמישהו עובד במקומו בליקוט, ומקבל משכורת על השעות האלו. וזה עוד לפני עלות הנהגים, הדלק, תחזוקת הרכבים והמשלוחנים.
והטעויות. וההחזרות. ובלבולי המוח. והמוקדניות. ותחזוקת האתר (לצלם כל חבילת צ'יפס וכל סבון ידיים, להעלות לאתר, לקודד במקום המתאים...)
בקיצור - לא משתלם במיוחד למי שמלכתחילה עובד על מתח רווחים נמוך.
ברור.
מבחינה הגיונית זה מובן לגמרי.
הרבה פעמים חשבתי מה בעצם הם מרויחים, כשהן מוכרים את המוצרים במחיר זהה למחיר בקניה פיזית.
גם אם היינו מחשיבים מחצית מההוצאות שתארת...

אבל מה, כל אחד חושב על הכיס שלו. ובאופן אגואיסטי לחלוטין, הדחקתי וקיויתי שיחזיקו מעמד...
ועדיין מקווה שימצא פתרון כלשהוא לטובת כל הצדדים
 

מטאלי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
הסגירה המהירה של 'ישיר למהדרין' מעוררת חשד, שמפעיליו רצו להיפטר ממנו עוד קודם ורק חיכו להזדמנות המתאימה.
הם ממש לא היו צריכים לחכות לסנציה המטורפת הזו בכדי לסגור.
יכלו לסגור סתם כך בלי הסברים רבים.
 

ארבע

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הפקות ואירועים
הרבה פעמים חשבתי מה בעצם הם מרויחים, כשהן מוכרים את המוצרים במחיר זהה למחיר בקניה פיזית.
מחירי מוצרים רבים באתר היו גבוהים יותר ביחס למחירם בחנות הפיזית.
באתר לא חלו מבצעים שהתקימו בחנויות, לרבת מבצעי 'יש חגיגה'. גם עשר אחוזי ההנחה על עשרה מוצרים קבועים ונבחרים, פריווילגיה המוענקת למחזיקי כרטיס האשראי של 'יש', לא היו תקפים באתר.
הנגשת הקניות וההובלה גם סייעה להגדיל את היקפי הקניה - קל יותר לקנות מוצר בידיעה שלא אתה זה שתסבל ותסחוב אותו.
הם לא העמידו אתר מתוך רוח התנדבות, היו בטוחים.
 

nc

משתמש סופר מקצוען
הגיוני, ולא מופרך בכלל.
האתרים האלו הם כאב ראש אחד גדול לרשתות.
לא תמיד הרווח מהם, מצדיק את קיומם.

צרכני משלוחים עלולים להוות לקוחות טרדנים, ואחרי שהעסקת עובדים במשרה מלאה שילקטו להם את הלחם, החלב, לבן בטעם בננה ושוקו בטעם תות - הם עוד מתקשרים להציק שהזמינו ההפך - שוקו בננה ולבן תות.
ונשפך בדרך... ונשבר... והתחורר... ולא טוב להם וכן טוב להם.
והנהג זרק את הארגז ב'בום' והמשלוח התעכב וסבתא שלהם צמאה.
אופרציה אינסופית של מלקטים, אורזנים, נהגים ומשלוחנים אתה מפעיל כדי לרצות את הנסיכים, ואחר כך צריך עוד צוות מוקדנים לענות על כל תלונותיהם.


בסניף, לעומת זאת, הלקוח מוזמן לשרת את עצמו, לבחור את הלבנים והשוקו שלו, לקחת אותם בעצמו הביתה בעגלת שוק ישנה ושלום על ישראל.

הסגירה המהירה של 'ישיר למהדרין' מעוררת חשד, שמפעיליו רצו להיפטר ממנו עוד קודם ורק חיכו להזדמנות המתאימה.
הפתעת אותי,טענות מוזרות ממש.

משתלם בהרבה להחזיק אתר מאשר סניף פיזי! ולא מעט סניפים פיזיים קטנים של יש בשכונה נסגרו.
בסניף פיזי יש קודם כל את עלות הנדל"ן שהיא עצומה ממש. והסניפים שלהם תמיד היו גדולים ומרווחים.צריכים הרבה מאד קונים ביום כדי להצדיק החזקת סניף כזה.

בסניף פיזי יש את עלות הקופאים,גם אם יש שעות מתות לעתים - כמות הקופאים לא יכולה להשתנות דינאמית. זאת לעומת אורזים ומלקטים שעובדים בשעות קבועות תוך ניצול מקסימלי.

בסניף פיזי יש גניבות, בלאי של מוצרים שנופלים/נשפכים. מאבטחים. הרבה יותר מבצעים!
והכי חשוב, אם אין חניה או משלוחים *אנשים קונים פחות*. ואם משלמים גם על חניה ועל משלוחים הרי שזה יקר מאד וכלכלי הרבה פחות מאתר.
עלות של צילום מוצר לפני העלתו לאתר היא זניחה ומגוחכת.
עלות המשלוחים כשהם מתוכננים מראש בצורה יעילה לפי אזורים לא אמורה להיות יקרה כלכך.
ופחת לדעתי יש בסניפים פיזיים בעשרות אחוזים יותר.
שירות לקוחות בכל מקרה יש. גם בסניפים פיזיים.

בקיצור, לא שכנעת אותי וכשלא משתלם, מעלים מחירים!
סגירת אתר אחרי ההשקעה הראשונית של הקמתו , העלאת כל המוצרים וכו היא צעד דרמטי.
ימים יגידו מה והאם הרויחו מכך.
 

גלינג

משתמש סופר מקצוען
הגיוני, ולא מופרך בכלל.
האתרים האלו הם כאב ראש אחד גדול לרשתות.
לא תמיד הרווח מהם, מצדיק את קיומם.
לא למדתי כלכלה אבל..
בישיר למהדרין:
לא פועל כרטיס אשראי יש-הנחה.
לא פועל תווי קניה בהוזלה.
אין מבצעי חגיגה
אין נזקים של לֶבּנים שמתפוצצים בידי לקוחות
מעולם לא שילמו שקל על פרסום
אחסון המוצרים במרלוג ולא בסניף יוצר חיסכון אדיר בשטח/חשמל-מיזוג/ארנונה ועוד.
החלפת המוצרים בצורה המתוארת לא אפשרית(..מעשית).
העבודה של אורזנים/קופאים בסביבה סטרילית מלקוחות דורשים מהירה באופן משמעותי.
ועל הטרדת טלפן לבצע הזמנה משלמים 20 ₪..
כך שהחסכון השנתי מכל הנ"ל הוא מליונים רבים!!!!
 
נערך לאחרונה ב:

גלינג

משתמש סופר מקצוען
הוא שוכח שמישהו עובד במקומו בליקוט, ומקבל משכורת על השעות האלו. וזה עוד לפני עלות הנהגים, הדלק, תחזוקת הרכבים והמשלוחנים.
בסניף במקום מלקטים יש מסדרי מדפים.
(לצלם כל חבילת צ'יפס וכל סבון ידיים,
ב2021 התמונה מופיע גם בסניפים (מה גם שתחלופת המוצרים איננה מהירה והתמונה איננה לקטלוג של פינטרסט).
 

זושא כץ

משתמש מקצוען
@Ruty Kepler
1. העולם הולך לכיוון הדיגיטאלי וזה הסיבה ש"יש" רצו במהירות לאתר שלהם, לפני שנגלה זאת אצל המתחרים. ואין שום סיבה שהם ירצו להיפטר מהאתר.
2. מכיון שזה חרדי, אז הגישה אומרת שהם חייבים לשמור על המחיר כמו בסניף, אחרת "כבר לא שווה" והחרדים החסכניים יתאמצו להגיע לסניף ואת האתר יקללו שזה סתם יקר. (גם ככה, אתה שומע את התירוצים של האנשים למה שווה להוציא את ה30 שח של המשלוח "כי זה במקום המונית חזור")
3. התפעול של ההזמנות עבר כמה שינויים: בהתחלה זה הגיע מבארות יצחק, אח"כ הם עברו לסניפים עצמם. כך הסניף הראשי בק"ס התמלאה בעשרות אורזנים ערביים וערביות עם עגלות ענק, שיפצו את הסניף עם מקום מיוחד בשביל כל ההזמנות הללו, ועם תחרות בין האורזנים מי אוסף הכי הרבה עם מסך הגעה ליעד וכו', לפתע, הם נעלמו וחזרו לבארות יצחק.
4. מאמין, שככל ואנשים ישתמשו יותר ויותר באתר , כבר לא יהיה להם לחץ להוריד את המחיר כמו בסניפים, ואולי זה חשבון כללי של הסניפים והאתר כמו שמחשבנים את יש חסד / יש בשכונה/ שופרסל וכו'
5. לא הצלחתי להבין , למה עשו בלגן על שופרסל/ יש ? הרי את ההבדל במחיר יש גם בתוך יש עצמה בסניפי יש חסד מול יש בשכונה.
 

תילתן

משתמש סופר מקצוען
כל חבילת צ'יפס וכל סבון ידיים, להעלות לאתר, לקודד במקום המתאים
אתם לא מכירים את התחום מקרוב
אני מכיר.
הגדולים מחייבים את היצרנים לקבל הכל מוכן לפה..
צילום איכותי מותאם לאתר, קוד לאתר ובר קוד למוצר, ואפילו עדכון מלאים

ברגע שרמי לוי בנה מרלו''ג מפואר רק למשלוחים הבנתי שהשוק הולך לשם - רמי לוי לא אוהב להפסיד..
 

Ruty Kepler

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
אתם לא מכירים את התחום מקרוב

את תחום הפעלת האתרים - לא.
את תחום הרשתות החרדיות - כן.

אבל כרגע לא אתווכח, יען כי הנושא לא חשוב לי עד כדי להשקיע זמן בהקלדה ובהוכחות.
 

פרויקטורית

משתמש פעיל
לפי מה שאני יודעת יש משלוחים לבני ברק
לא רשום לגבי משלוחים לבני ברק (רשום - יש לבדוק עם שירות הלקוחות)
מה עלות המשלוח לבני ברק?
בשיחה במוקד שלהם 9075*
אומרים שכרגע אין משלוחים לבני ברק
(אומרים שהיה בעבר והפסיק)
 

מהנדסת תוכנה

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
D I G I T A L
עימוד ספרים
אשמח גם כן לדעת איך מממשים את השובר
תודה!
 

ירוקים

משתמש רשום
בסניף, לעומת זאת, הלקוח מוזמן לשרת את עצמו, לבחור את הלבנים והשוקו שלו, לקחת אותם בעצמו הביתה בעגלת שוק ישנה ושלום על ישראל.
אולי הוא בוחר לעצמו, אבל בשטח של החנות. בעל החנות צריך לדאוג לו למרווח, לחווית קניה, להרבה קופאיות שלא יתעצבן, ועוד...
באתר, הוא בוחר את חווית הקניה לעצמו.
וגם... כשחסר מוצר ומתקשר המלקט להציע לך מוצר חילופי, איכשהוא תמיד הוא יציע מוצר במחיר גבוה יותר, ואז אין לך כח להתחיל להציע לו רעיונות אחרים. משום מה בכל קניה בישיר למהדרין תמיד קיבלתי כמה מוצרים שבקניה בסופר לא הייתי קונה.
 

tamar:)

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
למה מחקו לי את כל ההודעות וזה מה שרשמו לי?
1636437844220.png

אין לי קשר לזה אני באמת ניסיתי להזמין בפעם הראשונה באתר הזה :(
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יד

א לַמְנַצֵּחַ לְדָוִד אָמַר נָבָל בְּלִבּוֹ אֵין אֱלֹהִים הִשְׁחִיתוּ הִתְעִיבוּ עֲלִילָה אֵין עֹשֵׂה טוֹב:ב יְהוָה מִשָּׁמַיִם הִשְׁקִיף עַל בְּנֵי אָדָם לִרְאוֹת הֲיֵשׁ מַשְׂכִּיל דֹּרֵשׁ אֶת אֱלֹהִים:ג הַכֹּל סָר יַחְדָּו נֶאֱלָחוּ אֵין עֹשֵׂה טוֹב אֵין גַּם אֶחָד:ד הֲלֹא יָדְעוּ כָּל פֹּעֲלֵי אָוֶן אֹכְלֵי עַמִּי אָכְלוּ לֶחֶם יְהוָה לֹא קָרָאוּ:ה שָׁם פָּחֲדוּ פָחַד כִּי אֱלֹהִים בְּדוֹר צַדִּיק:ו עֲצַת עָנִי תָבִישׁוּ כִּי יְהוָה מַחְסֵהוּ:ז מִי יִתֵּן מִצִּיּוֹן יְשׁוּעַת יִשְׂרָאֵל בְּשׁוּב יְהוָה שְׁבוּת עַמּוֹ יָגֵל יַעֲקֹב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל:
נקרא  18  פעמים

לוח מודעות

למעלה