שיתוף יצירת סגנון אחיד \\\ ישנים מן הארגז 3-4

מציירת לילדים

משתמש סופר מקצוען
איור וציור מקצועי
אחרי שכבר דנו רבות בנושא, כמו לדוגמה כאן. (הקדמה חשובה, כדאי)
המשכים עם שני הסטים האלו.
כדי לאתגר וכדי לפתח את תשומת הלב לדרישות התפקיד של מחוייבות לרצף-
אציג רק שאלות ביחס למה שיש כאן.
נקודות למחשבה והזדמנות ללטש ולדייק את התפיסה בנושא.

1. שני הסטים בעצמם משקפים סוג של אחידות, למרות שהם שונים מאוד. איך אפשר בכל אופן לשפר את זה?
2. מהם המאפיינים הבולטים של כל סגנון, בדגש על : ראסטר או וקטור, סוג מברשת, טקסטורה, חזית ורקע, מסגור?
3. היכן באות לידי ביטוי חריגות מן הסגנון? ולמה זה טוב השבירה הזו?
4. ניתן לנחש כי גם נושא הסיפור מכתיב את סגנון האיור והשבירה שלו.
נסו לחשוב על כמה סיבות לדוגמה!

סגנון לסדרה        Sara Froylich.jpg


איור סיפורים לילדים                   Sara Froylich.jpg
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמא

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָה קְרָאתִיךָ חוּשָׁה לִּי הַאֲזִינָה קוֹלִי בְּקָרְאִי לָךְ:ב תִּכּוֹן תְּפִלָּתִי קְטֹרֶת לְפָנֶיךָ מַשְׂאַת כַּפַּי מִנְחַת עָרֶב:ג שִׁיתָה יְהוָה שָׁמְרָה לְפִי נִצְּרָה עַל דַּל שְׂפָתָי:ד אַל תַּט לִבִּי לְדָבָר רָע לְהִתְעוֹלֵל עֲלִלוֹת בְּרֶשַׁע אֶת אִישִׁים פֹּעֲלֵי אָוֶן וּבַל אֶלְחַם בְּמַנְעַמֵּיהֶם:ה יֶהֶלְמֵנִי צַדִּיק חֶסֶד וְיוֹכִיחֵנִי שֶׁמֶן רֹאשׁ אַל יָנִי רֹאשִׁי כִּי עוֹד וּתְפִלָּתִי בְּרָעוֹתֵיהֶם:ו נִשְׁמְטוּ בִידֵי סֶלַע שֹׁפְטֵיהֶם וְשָׁמְעוּ אֲמָרַי כִּי נָעֵמוּ:ז כְּמוֹ פֹלֵחַ וּבֹקֵעַ בָּאָרֶץ נִפְזְרוּ עֲצָמֵינוּ לְפִי שְׁאוֹל:ח כִּי אֵלֶיךָ יְהוִה אֲדֹנָי עֵינָי בְּכָה חָסִיתִי אַל תְּעַר נַפְשִׁי:ט שָׁמְרֵנִי מִידֵי פַח יָקְשׁוּ לִי וּמֹקְשׁוֹת פֹּעֲלֵי אָוֶן:י יִפְּלוּ בְמַכְמֹרָיו רְשָׁעִים יַחַד אָנֹכִי עַד אֶעֱבוֹר:
נקרא  5  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה