רק שימו לב-
היום מורה צריך להיות על אנושי. הכיתות הולכות ומתמלאות- 40-50 ילדים בכיתה.
את הבעייתיים יש מגמה להשאיר בתוך הכיתות בשונה מן העבר שהיו מוציאים לכיתות מקדמות, וברור למה, כי מקדם את הילד להיות בחברה הנורמטיבית, מצד שני ההורים עוד אפילו מעדיפים לא לספר על הבעיות, גם מובן למה. המורה צריך להיות בהספקים שהולכים ותופחים משנה לשנה....
ובסוף- כל אחד זוכר את מי? את המורה הספציפי שברגע ספציפי פלט משהו ואת זה התלמיד זוכר למשך שנים. בקיצור- פרייארים המורים.
ועכשיו תקפצו כולכם ותגידו- שליחות, אידיאל וכו'. כל אחד צריך גם להתפרנס וגם לנהל חיים מלבד עבודת ההוראה כך שלעמוד בשורת היעדים הזו זה כמעט על אנושי.
היום מורה צריך להיות על אנושי. הכיתות הולכות ומתמלאות- 40-50 ילדים בכיתה.
את הבעייתיים יש מגמה להשאיר בתוך הכיתות בשונה מן העבר שהיו מוציאים לכיתות מקדמות, וברור למה, כי מקדם את הילד להיות בחברה הנורמטיבית, מצד שני ההורים עוד אפילו מעדיפים לא לספר על הבעיות, גם מובן למה. המורה צריך להיות בהספקים שהולכים ותופחים משנה לשנה....
ובסוף- כל אחד זוכר את מי? את המורה הספציפי שברגע ספציפי פלט משהו ואת זה התלמיד זוכר למשך שנים. בקיצור- פרייארים המורים.
ועכשיו תקפצו כולכם ותגידו- שליחות, אידיאל וכו'. כל אחד צריך גם להתפרנס וגם לנהל חיים מלבד עבודת ההוראה כך שלעמוד בשורת היעדים הזו זה כמעט על אנושי.