עליכם בדיוק התכוונתינכתב ע"י גלבוע;2116693:תתפלא, אבל יש.
עליכם בדיוק התכוונתינכתב ע"י גלבוע;2116693:תתפלא, אבל יש.
נכתב ע"י ניוזמן;2116701:עליכם בדיוק התכוונתי
[/QUOTE]נכתב ע"י ניוזמן;2116706:אני כותב כל זאת בגלל שיש כאלו שחושבים בטעות שיש מגדו"י בזמננו שמתירים את האקדמיה מה שכלל לא נכון
נכתב ע"י y&m;2116694:הלימוד כאן אינו האם אקמיה הותרה או לא הותרה, אלא לציית לגדו"י של דורינו ולהוריד את השיפוטיות מול מי שנוהג אחרת בהוראת רבו.
כיום התגובה היא, "ככה הרב שלך אמר לך? בטוח? בטח לא הבנת למה הוא התכוון. הא, אז הלכת לרב שיענה לך את התשובה שאתה רוצה"
נכתב ע"י גלבוע;2116705:אני מכירה באופן אישי יותר מאישה אחת או שתיים ששאלו רבנים גדולים, או אדמו"רים, על לימודים באקדמיה וקיבלו היתר וברכה.
יש סיבה לזה שהרבנים לא יוצאים בהיתר באופן גורף. אבל מי ששואל באופן פרטי - המון פעמים מקבל ברכה ועידוד.
נכתב ע"י אביי;2116712:נוריד את השיפוטיות מול מי שנוהג איך שהוא נוהג בהוראת רבו, כשזה לעצמו.
אבל השאלה היא, איך אמורים מנהלי בית יעקב להתנהל, לפי דעת איזה רבנים, האם גם שם יש חילוקי דעות, או ששם דעתם הידועה של גדולי ישראל אמורה להכריע?!
נכתב ע"י אביי;2116712:נוריד את השיפוטיות מול מי שנוהג איך שהוא נוהג בהוראת רבו, כשזה לעצמו.
אבל השאלה היא, איך אמורים מנהלי בית יעקב להתנהל, לפי דעת איזה רבנים, האם גם שם יש חילוקי דעות, או ששם דעתם הידועה של גדולי ישראל אמורה להכריע?!
נכתב ע"י לבן;2116720:וזה שיש למישהו אינטרס לקרוא לחוגי- חינם פעם בשבוע "אקדמיה", זו צרה צרורה.
נכתב ע"י לבן;2116663:סלחי לי, אבל כשאת כותבת בעד אנשים שמרביצים לשוטרים ושופכים עליהם מים, שעושים הפגנות ומבעירים פחים ועוד קוראת להם "אברכים צדיקים", את צריכה להבין שכל הודעה שתכתבי אחר כך בכל נושא שבעולם נקראת ברוח הדברים הזאת.
אין חיה כזאת "כל עניין לגופו".
באמת, מה העניין שלך להגיב בהודעה על יוח"א, לילדים שלך יש ערב ארוך ומלא באקשן גפרורים ופחים בוערים.
נכתב ע"י מנוחהלה;2116739:אני מבינה שאם נהג האוטובוס צעק עליך,
את לא נוסעת יותר באוטובוס.
כי אין חיה כזאת "כל ענין לגופו של ענין"
הכל כרוך ביחד...
מצטערת, אף אחד אצלינו לא מבעיר פחים (עד היום אני רועדת להדליק גפרור)
ותתפלאי לשמוע אנחנו לא גרים בירושלים או בית שמש ולמדתי בבית יעקב האזורי
ציינתי את דעתי.
דעתך הפוכה? את יכולה להשמיע אותה (ט.ל.ח. בכפוף לתקנון עד סגירת האשכול)
אבל להתחיל לתקוף על סמך דעות קודמות של הכותב-
זה לא ענייני ולא מכובד!
נכתב ע"י y&m;2116743:אם אדם מזדהה עם רעיון, יש בזה כדי ללמד על הלך מחשבתו וסגנונו.
וכך הוא מזוהה גם כשהוא מביע את דעותיו.
בסביבה הוירטואלית, ככה מסווגת ההשתייכות.
נכתב ע"י לבן;2116749:גם בסביבה האנושית.
נכתב ע"י מלפפון;2116611:בואי אספר לך סיפור טרי מאתמול.
בעלי מלמד קבוצת נערים מטעם אחד הארגונים.
נערים צמאים לדבר תורה.
אתמול סיפור לו נער אחד שעושה מאמצים רציניים להתחזק נוכח מחאות משפחתו:
ביקרתי במאה שערים. היה לי על החולצה בצד דגל ישראל בקטן. אפילו לא שמתי לב אליו כשלבשתי את החולצה. פתאום מגיע אליי אחד, ויורק עליי. אמרתי לו: תשמע, אני מכבד אותך ולא מחזיר לך מכות. אבל למה אתה עושה לי כך?
בתגובה ההוא קרא לעוד 2 מזוקנים שהיו ברחוב, והם התחילו לכסח אותי במכות.
תגיד, אתה גם כמותם? ככה זה מי שדתי?
בעלי נאלם דום בתחילה.
לאחר מכן הוא גינה את אותם עבריינים בחריפות.
הנזק הגדול שהם עושים, גדול עוד יותר ממה שהם מתארים.
מילא שיורידו את הכיפה. גם ככה קשה להכות בלי לעשות תזוזה לוליינית שתפיל את הכיפה מהראש. אפילו שהכיפה גדולה מאד כדי שתכסה על כל הפשעים.
נכתב ע"י גיטי 123;2116658:תודה רבה שהייתם איתנו.
הפסקת פרסומות קצרה, ומיד חוזרים אליכם.
לפרסומות- ניתן לעבור לכאן --
(יש סיכוי שהאשכול יעלם עד אז)
נכתב ע"י ניוזמן;2116677:אבל צריך להבין שהם עשו כך בגלל שהם היו במקום ששם היתה שיטתו של הרב הירש זה לא הותר לכל עם ישראל אני כותב כל זאת בגלל שיש כאלו שחושבים בטעות שיש מגדו"י בזמננו שמתירים את האקדמיה מה שכלל לא נכון
כהונתו הייתה רצופה פולמוסים עם שני המחנות. השמרנים, שזכרו את מנהג קודמיו לשאת קאפטן וכובע פרווה, ראו בעין רעה את סגנון הופעתו ואת התעקשותו על שימוש בגרמנית טהורה. כשהתיר לשים חופה בבית כנסת ולא מתחת לשמים, דבר שנחשב בעיניי רבים לחוקות הגויים, עורר את כעס החרדים. כך גם כשביכר את לימוד התנ"ך על התלמוד. הוא אמנם עמד על השארת סדר התפילה כפי שהוא, דבר שעדיין לא עורר דיון של ממש בסביבה המסורתית יחסית של מורביה, אך את ההתנגדות הגדולה ביותר עוררה תוכניתו להקים בניקולשבורג סמינר מודרני להכשרת רבנים על פי הדגם של הקולג'יו רביניקו בפדואה. המוסד המתוכנן נתפש כאיום חמור בידי החוגים המסורתיים, שחששו עוד קודם מהביקורת של הירש על מוסד הישיבה ומקריאותיו לרפורמה בסדרי החינוך המקובלים. הם הכשילו את היוזמה, שקריסתה הייתה מהגורמים העיקריים שגרמו לו להבין כי חזונו בלתי-ישים בחבל ושעליו לעזוב.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
הנחת ענק!
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
24.06
י"ח סיוון
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
7.05
כ"ט ניסן
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
מלחמה מבעד לעדשה
עם אילן לורנצי
שיתוף מטלטל ומיוחד על צילומים בזמן מלחמה ותיעודים יותאי דופן זווית יוצאת דופן מתוך עזה והעוטף ועד הצפון
לתלמידים ובוגרים בלבד!
תהילים פרק קלא
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד יְהוָה לֹא גָבַהּ לִבִּי וְלֹא רָמוּ עֵינַי וְלֹא הִלַּכְתִּי בִּגְדֹלוֹת וּבְנִפְלָאוֹת מִמֶּנִּי:ב אִם לֹא שִׁוִּיתִי וְדוֹמַמְתִּי נַפְשִׁי כְּגָמֻל עֲלֵי אִמּוֹ כַּגָּמֻל עָלַי נַפְשִׁי:ג יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם: