דרוש מידע טרגדיה בישיבת וולפסון - המשגיח הגה"צ ר' דוד ברונר זצוק"ל

מצב
הנושא נעול.

א. פלוני

משתמש רשום
כל כך עצוב
שמעו על כך בישיבה במהלך החג?
בישיבה שמעו על זה רק במוצאי החג.
מעולם לא ראיתי לוויה כזו. הגלים של הבכי של התלמידים נשמעו למרחוק. מאות בחורים בוכים בדמעות שליש, ממש כאילו הוא אביהם. על בחורים רבים היה נראה שחרב עליהם עולמם.
מזעזע.
 
D

Deleted 66182

אורח
אז הם לא הלכו ללויה? מה הרעיון?
חלק הלכו חלק נסעו ללוויה
זה לא היה זה...כואב כלך כך וקורע!
המשפחה האצילית בקשה לא לבטל אז היה גם וגם...נורא.
 

כח הרצון

משתמש מקצוען

קבצים מצורפים

  • 1632902564473.png
    1632902564473.png
    KB 44.7 · צפיות: 202

gs

משתמש פעיל
בישיבה שמעו על זה רק במוצאי החג.
מעולם לא ראיתי לוויה כזו. הגלים של הבכי של התלמידים נשמעו למרחוק. מאות בחורים בוכים בדמעות שליש, ממש כאילו הוא אביהם. על בחורים רבים היה נראה שחרב עליהם עולמם.
מזעזע.


אז זה לא כאילו זה כפשוטו!, בחורים צעירים נשענו עליו וחרב עליהם עולמם, הוא היה אבא זמין בכל שעה, ותמיד במאור פנים ויחס בלתי נתפש (מאות ואלפי שעות הוקדשו לבחורים ולזוגות!!!), מלא חכמה ושכל ישר, מחנך ומורה דרך על כל צעד ושעל יותר מאבא ואמא ביולוגיים!
זה לא סיפורים או שמועות או הגזמות אלו מילים שנכתבות בכאב, רק מי שקרוב לבחורים מוולפסון יודע פסיק ואפס קצהו ממה שהענק הזה היה עבור חלק מהתלמידים, שעם סתימת הגולל ועזיבת המלווים התישבו לארץ ומררו בבכי - שלא נדע מה זה להתייתם ולא לשבת שבעה...
כמובן לזכות אשתו שנתנה לו להיות בשבילם יומם ולילה, בלי פרטיות, בלי הפרעות - אין דברים כאלה, וזה לא נתפש
קל אומנה ואין עוול צדיק וישר הוא - אבל משפטיך תהום רבה וכמו שאמרו בלויה רק אב הרחמים יכול לתת מכה וגם לרפא
הרופא לשבורי לב ינחם את כולם.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  7  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה