להשראה חכמים עלינו---

קופירייטה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופירייטינג
הפקות ואירועים
כתיבה ספרותית
קורא גם לכם שאתם פוגשים קריאייטיב תמים, אולי ילדי אולי צעיר
שלא נעזר בקופירייטר, אולי אפילו לא בגרפיקאי טוב, ולא עבר תהליכי הבשלה,
אבל בכל זאת עושה את העבודה, לפחות עליכם?

זה קורא לי לפעמים,
ואפשר להתדיין על זה,
אם זה מקרה מקרי או נובע מחיבור אמיתי של בעל עסק ללקוחות שלו ולשרות שלו.
האם זה מייתר את הקופי והאסטרטגיה,
או אומר שאם עבודה טובה היה אפשר לעשות כאן עוד הרבה יותר.
אבל לא זה העניין כאן באשכול.

אני פותחת את האשכול הזה כדי שלהעלות פה ושם דוגמאות כאלה, שתפסו לי את העין,
ואולי גם לעורר דיונים על אי אלו מהם, אם יהיה לי מה לשאול, ואם לכם יהיה מה לענות :).

ואתם מוזמנים גם, בכיף,
להעלות, לצרף, לכתוב, לשכתב, לשכנע, לרטון, לטעון.
מה שיבוא...

חשוב לי להבדיל את האשכול הזה מאשכול ---אחת המודעות---, שם מעלים מודעות שעברו תהליכי קופי וקריאיטיב מדויק,
ומאשכול ענוים, שמיועד לרעיונות בעלמא, חסרי ביטוי ממשי בעולמינו הפעיל.
כאן זה אשכול תוצרים בלתי מתוחכמים, שפועלים בשטח.

והנה, הראשון שלי,
פגשתי אותו ביום שישי,
לא את האיש, את הרכב
והמיתוג מצא חן בעיניי:
upload_2019-3-31_15-47-3.png

ואם דיון, אז תגידו לי האם גם הייתם הייתם בוחרים לחשמלאי את היצירתיות והסימפטיה.
ואם הייתם אומרים את זה ככה פשוט,"יצירתיות" "סימפטיה" או באיזה ניסוח מתחכם.
 

קופירייטה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופירייטינג
הפקות ואירועים
כתיבה ספרותית
איך הייתם קוראים לרשת חנויות כלי בית, ביגוד ומתנות, הרבה מבחר ומחירים זולים?

לא יודעת מה יבריקו הראשים הקריאייטיבים פה, בטוח רעיונות חזקים.
חשבתי גם אני על רעיונות.
מה שבטוח,
לא הייתי בוחרת את השם
של הרשת פה למטה.
כזה חנון, וחסר צליל.

והיא רשת מצליחה,
חזקה
ובועטת
(לפחות מנקודת הראיה שלי):

2-מכז-עסקים-08-15.jpg

images (7).jpg

מישו אולי יודע למה קוראים לה ככה, ויכול לשתף?
 

דוד ריזל

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופירייטינג
עיצוב גרפי
מנהל פרסום באתר פרוג
אז זה העזרה.
מה עניין האחוה פה?
אחווה מוסבר יותר בשורת הסלוגן "ובכבוד"
שזה לא מכירת גמ"ח שצריך להירשם מראש ולהידחף בין אנשים בשמש או בגשם תחת כיפת השמים.
 

איש מעניין

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
קורא גם לכם שאתם פוגשים קריאייטיב תמים, אולי ילדי אולי צעיר
שלא נעזר בקופירייטר, אולי אפילו לא בגרפיקאי טוב, ולא עבר תהליכי הבשלה,
אבל בכל זאת עושה את העבודה, לפחות עליכם?

זה קורא לי לפעמים,
ואפשר להתדיין על זה,
אם זה מקרה מקרי או נובע מחיבור אמיתי של בעל עסק ללקוחות שלו ולשרות שלו.
האם זה מייתר את הקופי והאסטרטגיה,
או אומר שאם עבודה טובה היה אפשר לעשות כאן עוד הרבה יותר.
אבל לא זה העניין כאן באשכול.

אני פותחת את האשכול הזה כדי שלהעלות פה ושם דוגמאות כאלה, שתפסו לי את העין,
ואולי גם לעורר דיונים על אי אלו מהם, אם יהיה לי מה לשאול, ואם לכם יהיה מה לענות :).

ואתם מוזמנים גם, בכיף,
להעלות, לצרף, לכתוב, לשכתב, לשכנע, לרטון, לטעון.
מה שיבוא...

חשוב לי להבדיל את האשכול הזה מאשכול ---אחת המודעות---, שם מעלים מודעות שעברו תהליכי קופי וקריאיטיב מדויק,
ומאשכול ענוים, שמיועד לרעיונות בעלמא, חסרי ביטוי ממשי בעולמינו הפעיל.
כאן זה אשכול תוצרים בלתי מתוחכמים, שפועלים בשטח.

והנה, הראשון שלי,
פגשתי אותו ביום שישי,
לא את האיש, את הרכב
והמיתוג מצא חן בעיניי:
צפה בקובץ המצורף 462741

ואם דיון, אז תגידו לי האם גם הייתם הייתם בוחרים לחשמלאי את היצירתיות והסימפטיה.
ואם הייתם אומרים את זה ככה פשוט,"יצירתיות" "סימפטיה" או באיזה ניסוח מתחכם.
בנוגע לבחירה המפתיעה ביצירתיות וסימפתיה לדעתי זה בחירה מצוינת למרות שזה לא תכונות בסיסיות לחשמלאי בגלל שיש אנשים שמחפשים את הפתרון מחוץ לקופסה ואת היחס המכבד. זה בהחלט יוצר בידול מצוין ובנוגע לניסוח דווקא בגלל שזה סלוגן מפתיע לחשמלאי חשוב שזה יהיה הכי מובן שיכול להיות בקיצור אני אישית הייתי מציע לו לעשות הסבת מקצוע
 

קופירייטה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופירייטינג
הפקות ואירועים
כתיבה ספרותית
עוד שלט שנתקלתי בו לפני יומיים:
בלי קריאייטיב מגניב, בלי יצירתיות, בלי קופי, לא בטוח שעם אסטרטגיה, ובכל זאת אי אפשר להתעלם ממנו. ולא רק בגלל הגודל הענק שלו. המסר שלו פשוט, לא מתחכם, חד, ואפילו בוטה ומוטח ישירות לפרצוף.
20190407_105851.jpg
20190407_105901.jpg
 

קופירייטה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופירייטינג
הפקות ואירועים
כתיבה ספרותית
הבחירות היו אולי קצת מזמן,
אבל הן היו בערב פסח.
וערב פסח זה זמן עמווווס.
אז לצלם פרסומות של חכמים עלינו בהשראת בחירות - צילמתי.
אבל להעלות אותן לכאן - לא העלתי.
הן חיכו בסבלנות עד עכשיו,
לרגע שאעשה ניקיון אביב בתמונות במצלמה
ואשחרר לכם יבול.


תראו את הפרסומת החמודה הזו,
שכנראה לא נעזרה בקופירייטר,
אבל ידעה לנצל את המומנטום
ולדבר בשפה העכשווית הבוערת
"סטיקר בחירות"
מצאתי אותה תלויה בתחנה:
‏‏Inked1_LI - עותק.jpg

והנה פרסומת, ממש ממש על בחירות,
בלי שמץ קריאייטיב או חשיבה אסטרטגית,
אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שהיא, בכל זאת, פרסומת
גם, באותה תחנה:
20190414_182939.jpg
 

EPaP

Moderator
מנהל
פרסום וקופירייטינג
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
עיצוב גרפי
אשכול מוצלח במיוחד! בתקווה שזה הקטן גדול יהיה...

צולם תוך כדי נסיעה אחרי שקיעה אז הנראות לא משהו. הסלוגן תפס אותי
"ללא ספק חברת מערות המובילה בישראל"

20190419_180559.jpg

לא יודעת אם זה רק אני, אבל כשאומרים לי ללא ספק, הוא דווקא מתחיל לנקר... ;)
 

nati480

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
מוזיקה ונגינה
סאונד והפקות אולפן
אשכול מוצלח במיוחד! בתקווה שזה הקטן גדול יהיה...

צולם תוך כדי נסיעה אחרי שקיעה אז הנראות לא משהו. הסלוגן תפס אותי
"ללא ספק חברת מערות המובילה בישראל"

צפה בקובץ המצורף 472178

לא יודעת אם זה רק אני, אבל כשאומרים לי ללא ספק, הוא דווקא מתחיל לנקר... ;)
חיקוי ושינוי מעניין של הסלוגן של בירה קרלסברג, שם דווקא הלכו על הפוך...
Probably The Best Beer In The World
 

כיוון - פרסום ומיתוג

משתמש רשום
פרסום וקופירייטינג
עיצוב גרפי
חיקוי ושינוי מעניין של הסלוגן של בירה קרלסברג, שם דווקא הלכו על הפוך...
Probably The Best Beer In The World
חיקוי ממש לא מוצלח. המותג של הבירה מתגרה בלקוח, מעמיד אצלו ספק ומזמין אותו לנסות את הבירה. התוצאה המקסימלית שיכולה לקרות היא שהלקוח יעקם את האף וינסה את המתחרה. רק מה, קרלסברג דואגים למספיק סיבות לא לעזוב את הבקבוק שלהם...
אבל סורגים ומעקות? כלקוח, אני מחפשת בטיחות. לא ספק מנקר ומטריד. אם המותג דורש ממני לבדוק אותו, זה אומר שהוא לא מספיק מאמין בעצמו שהוא יכול לשדר את החוזקה והיציבות הנדרשת ממנו, וזה מרתיע אנשים שפויים.

כשרוצים לחקות, צריך לדאוג שגם המוצר החקיין יוכל לעמוד באותו מבחן אותו העמיד היוצר המקורי בפני המוצר המקורי.
 

פרסום רוממה

משתמש פעיל
פרסום וקופירייטינג
20190501_084748.jpg
תראו את הפרסומת החמודה הזו,
שכנראה לא נעזרה בקופירייטר,
אבל ידעה לנצל את המומנטום
ולדבר בשפה העכשווית הבוערת
"סטיקר בחירות"
מצאתי אותה תלויה בתחנה:
אנחנו גם עשינו משהוא כזה נחמד לא?!
 

אפקטכתיב

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
קורא גם לכם שאתם פוגשים קריאייטיב תמים, אולי ילדי אולי צעיר
שלא נעזר בקופירייטר, אולי אפילו לא בגרפיקאי טוב, ולא עבר תהליכי הבשלה,
אבל בכל זאת עושה את העבודה, לפחות עליכם?

זה קורא לי לפעמים,
ואפשר להתדיין על זה,
אם זה מקרה מקרי או נובע מחיבור אמיתי של בעל עסק ללקוחות שלו ולשרות שלו.
האם זה מייתר את הקופי והאסטרטגיה,
או אומר שאם עבודה טובה היה אפשר לעשות כאן עוד הרבה יותר.
אבל לא זה העניין כאן באשכול.

אני פותחת את האשכול הזה כדי שלהעלות פה ושם דוגמאות כאלה, שתפסו לי את העין,
ואולי גם לעורר דיונים על אי אלו מהם, אם יהיה לי מה לשאול, ואם לכם יהיה מה לענות :).

אשכול מעולהה
 

אפקטכתיב

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
מצטרפת גם
אמנם זה ישן אבל רק אתמול ראיתי.
פרסום עצמי על הגעלת כלים על כביש שרי ישראל.

ולעומת זאת נתקלתי בפרסומת יפה מאוד /כרטיס ביקור .
שהסלוגן שלה מדהים ונכתב בשיתוף כל המשפחה(ללא קופיריטר)
שימו לב הפרסומת היא לרפלקסולגיה ועיסויים -לחוש בהבדל-דו משמעות מקסימה!
מסכימים איתי?
 

קבצים מצורפים

קופירייטה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופירייטינג
הפקות ואירועים
כתיבה ספרותית
מצטרפת גם
אמנם זה ישן אבל רק אתמול ראיתי.
פרסום עצמי על הגעלת כלים על כביש שרי ישראל.

ולעומת זאת נתקלתי בפרסומת יפה מאוד /כרטיס ביקור .
שהסלוגן שלה מדהים ונכתב בשיתוף כל המשפחה(ללא קופיריטר)
שימו לב הפרסומת היא לרפלקסולגיה ועיסויים -לחוש בהבדל-דו משמעות מקסימה!
מסכימים איתי?
גם אני אהבתי את לחוש בהבדל.
יש כאן, לדעתי, הרבה מאוד חיבור למקצוע
וגם הרבה מאוד חיבור ללקוחות.
מה שבולט זה שהגברת יודעת מה הערך שהיא נותנת ללקוחות שלה, והיא גם יודעת להגדיר את זה במילים קריאייטיביות, שזה לא פחות חשוב :)
 

אירועים קרובים

ראש פינה

הפרוגיסטים נותנים בראש

לוח דרושים

למעלה