כללי ושיתוף בבניית קמפיין פרסומי לאדריכלית+קראייטיב פרינט

שוקי דיין

שוקי דיין - פונטשוק
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
D I G I T A L
בריף:​

רקע:
בשכונת רמת שלמה בירושלים אושרה והושלמה התב"ע (תכנית בניין עיר)
השכונתית ואפשר כיום להרחיב את הדירות ע"י בקשת היתר בניה מהערייה
תהליך "היתר הבנייה" מלווה ע"י אדריכל ולוקח כחצי שנה ויותר להנפיקו.
בכל אזור או בניין ניתן להרחיב לפי התב"ע שלו חלקם בגג חלקם בצד מסויים.

שמקבלים את האישור ההיתר בנייה ניתן להתחיל בעיצוב פנים של ההרחבה.

מוצר זה מתחלק לשניים

1. הליך ההיתר בניה הוא העיקרי.
2. תכנון חלקת ההרחבה. שמגישים לעירייה. ולאחר שמקבלים את ההיתר יש סוג של עיצוב פנים (מדובר לרוב בחדרים בסיסים).

בהליך היתר בנייה מה שרלוונטי ללקוח:
1. (כיוון שהאדריכל מנהל זאת מול העירייה לבד) שההליך יהיה זריז ככל האפשר, ובלי אדישות של האדריכל.
(שהליך זה לוקח גם כך כחצי שנה +).
2. אדריכל שאפשר לסמוך עליו בעל ניסיון בתחום ההיתר.
3. שהלקוח לא יתאכזב בסוף שניצלו את הזכות הקיימת בתב"ע בצורה המקסימאלית.
4. מחיר נוח.

בהליך תכנון ועיצוב החלקה מה שרלוונטי ללקוח:
1. ליוי אישי והתאמת התוכניות לצרכים חשמל, אינסטלציה, גבס, (עיצוב פנים)
2. ניצול השטח בצורה מקסימלית
3. המלצה ועבודה עם קבלן מוכר


לסיכום התובנה העיקרית שעליה מתבסס הקוספט
-אנשים מפחדים ליפול בפח ורוצים להיות בטוחים שקיבלו החלטה טובה.
בבחירה באדריכל, הן בתכנון השטח, ובביצוע הקבלן.
כשהתועלות הנוספות בתחום נכנסות בטקסט הקטן.


בהליך בניית הקראייטיב:
אני מייחס ללקוח 3 תחושות לפי הסדר הכרונולוגי:
1. שלווה. (בבחירת האדריכל) בגלל קבלת החלטה נכונה, ונימוקים להנ"ל
2. סיפוק. (תוצאות בשטח) בגלל בחירה מצוייינת, ונימוקים להנ"ל
3. שמחה. (יש מקום לכולם) בגלל קבלת תוצאה מצויינת, ונימוקים להנ"ל


מוצר: הוצאת היתר בנייה ותכנון הרחבה.
קהל יעד: מרחיבים
קונספט והבטחה פרסומית: החלטה נכונה(שמתורגמת לשורת מכר קראייטיבית)
הבטחת מותג: מחיר שפוי (סלוגן סוגר היתר בנייה בעלות שפוייה)
אוירת פרסום: מקצועיות, שימוש באלמנט החותם המשאיר רושם קבוע.


הפונטים מהמאגר האישי שעיצבתי.
 

קבצים מצורפים

  • קמפיין אדריכל_עמוד_1.png
    KB 161.4 · צפיות: 13
  • קמפיין אדריכל_עמוד_2.png
    KB 161.2 · צפיות: 10
  • קמפיין אדריכל_עמוד_3.png
    KB 160.5 · צפיות: 11

תלמידים

מהמשתמשים המובילים!
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
עימוד ספרים
חמוד.
סליחה על ההערה, אך בלי לקרוא את כל ההקדמה (אני מניח שזה לא יוצג כהקדמה לקוראים...),
----- זה נראה כמו פרסומת לבית אבות חדש ומרווח...
ועוד מילה:
כמו בכל עסק יקר ומשמעותי להמשך ההליך, חשובה השמחה הסיפוק והשלווה, אך בעוד בדברים אחרים זו המטרה (כמו מלון או צימר, קורסים להעצמה אישית וכדו'), הרי שבתכנון אדריכלי דברים אלו יבואו רק כתוצאה --- באם הוא ירגיש "בטוח"! אם כך, לא התוצאה - שבוודאי תקרה - היא מה שחשובה, אלא הגורם המלחיץ, הפחד מפני מישהו יחסית חדש שלא מנוסה מספיק בתחומו.
לכן לדעתי פרסום אדריכלי אמור לשדר עצמה ובטחון שאתה נתון בידיים טובות, ובמקביל יוקרה שמעיד על טעם טוב מבין ומתחשב.
ובלי כל קשר, הלוגו יכול וצריך לעבור שדרוג רציני (כנראה זה נובע מרצון הלקוח לשמור על משהו קודם, אבל אם כבר ממתגים, חבל - אז עד הסוף).
מקווה שהועלתי.
 

שוקי דיין

שוקי דיין - פונטשוק
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
D I G I T A L
ראשית תודה על תגובך המושקעת והמנותחת.

1. בנוגע לשפת הפרסום שהרגישה לך כבית אבות מרווח זוהי אסוסיאציה חוויתית פרטית שלך שלא רלונטית.

2. וממש כמו שאמרת שבתכנון אדריכלי התחושות יבואו כתוצאה" מ.. מהפירוט התחתון.

שממש כך מורכב הפרינט..
לדוגמא שלווה.... כשיש יחס אישי.. ניסיון.. מבינים.. דואגים לבירוקרטיה..
יהיה.. חותם של שלווה להחלטה מצויינת.

ואז בא השלב של התוצאות לדוגמא..
סיפוק כשחוסכים.. התכנון פרקטי.. ההיתר מגיע מהר... וכו..
יהיה.. חותם של סיפוק לבחירה מצויינת.

ולבסוף השמחה והאושר..
שמחה הילדים שקופצים.. אפשר לארח.. המשפחה מתאחדת..
יהיה.. חותם של שמחה לתוצאה מצויינת.

ומה שבעצם מנטרל את הגורם המפחיד שאתה מדבר עליו היא שורת המכר
"קיבלתי החלטה" נכונה והפירוט מתחתיו.

3. יכול להיות שישולב עם קמפיין זה פרסום עם תלי דלת,
בשיטת הטסטמונאיל - עדות אישית
מה שיחזק את המסרים במודעות, לדוג':
-חיים אב למשפחה ברוכת ילדים ששמח שיש מקום לכולם.
-ישראל שתמיד היה פרפקציוניסט ורווה נחת סיפוק מהתוצאה.
-יהודה שהיה שלו ורגוע כשראה את התנהלות העסק מול הגורמים הרלוונטים
כמובן שהתוכן יבוסס על מכתבים של עדויות אמיתיות של לקוחות.
הצעה שמחכה לאישור הלקוח!

כשלבסוף אני חותם עם מוטיב המחיר
"היתר בנייה בעלות שפוייה"
שמטרת הסלוגן להעביר את ערך המחיר בלי להוזיל את המותג.

בנוגע ללוגו לא אני עיצבתי אותו
אך בניגוד אליך אני חושב שהוא לוגו טוב שמשדר בצורה טובה את ערכי המותג.


תודה ;)
 

יוסף שטיין

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה תורנית
במחשבה ראשונה

מאוד מאוד מושקע ומעניין נפלא ומשכנע, אסרטיבית וחדשנית.

מעניין מאוד היא השפה הפרסומית כאן, שהושאלה מעולם של בית מלון, בית אבות וכדו', או במילים אחרות שלא מזכירה כלל שפה של בנייה בלי ההסבר.
גישה מעניינת.

רק להאיר ב3 נקודות עם כל הערכה והכבוד עניו"ד בלבד.
הייתי ממשיק קצת יותר את השפה לבנייה, הייתי כותב במקום

'שלוה' - רוגע.

אושר - הרחבת הדעת.

סיפוק - שביעות רצון.

2. הצבע.

מאחר והרצון הוא להזכיר חותמת הרי שהצבעים לא מזכירים חותמת כלל, [לא ראיתי חותמת ירוקה] נראה שכחול בהיר מתאים יותר.

3. אם רוצים להזכיר חותמת נראה לי שמתאים שהחותמת לא תהיה ישרה אלא מסובבת קצת, וכן שלא תהיה מושלמת אלא מקוטעת.

בכו"א ההסברים משכנעים
בהצלחה מיוחד
 

שוקי דיין

שוקי דיין - פונטשוק
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
D I G I T A L
תודה על תגובתך.

נכתב ע"י יוסף שטיין;1805214:
מאוד מאוד מושקע ומעניין נפלא ומשכנע, אסרטיבית וחדשנית.

מעניין מאוד היא השפה הפרסומית כאן, שהושאלה מעולם של בית מלון, בית אבות וכדו', או במילים אחרות שלא מזכירה כלל שפה של בנייה בלי ההסבר.
גישה מעניינת.

רק להאיר ב3 נקודות עם כל הערכה והכבוד עניו"ד בלבד.
הייתי ממשיק קצת יותר את השפה לבנייה, הייתי כותב במקום

'שלוה' - רוגע.

אושר - הרחבת הדעת.

סיפוק - שביעות רצון.

2. הצבע.

מאחר והרצון הוא להזכיר חותמת הרי שהצבעים לא מזכירים חותמת כלל, [לא ראיתי חותמת ירוקה] נראה שכחול בהיר מתאים יותר.

3. אם רוצים להזכיר חותמת נראה לי שמתאים שהחותמת לא תהיה ישרה אלא מסובבת קצת, וכן שלא תהיה מושלמת אלא מקוטעת.

בכו"א ההסברים משכנעים
בהצלחה מיוחד

אהבתי את ההקבלה שעשית בין הרגשות הנ"ל לעולם התוכן של עולם הבנייה בעיקר
במינוח הרחבת הדעת (אם כי לא ראיתי איך הקונספט הזה רץ בשאר המונחים).

'שלוה' - רוגע - תוצאה

אושר - הרחבת הדעת- ואוסיף "דירה נאה (כנ"ל גדולה) מרחיבה דעתו של האדם"

סיפוק - שביעות רצון

לגבי הצבע מכיון שהעיצוב הוא הייטקי במשהו הייתי חייב צבע מרענן קצת
החותם לא חייב להיות מלוכלך הוא מזוהה בצורניותו.
כנ"ל לגבי הסיבוב לא נחוץ לי לעקם את הכיתוב.

המטרה של הפרינט היא בעיקר פרסומית כך שלא תמיד רלוונטי להתייחס לדקויות העיצוב.

תודה:)
 

ברכוש

משתמש פעיל
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
קמפיין מושקע
אבל נראה לי שהיה מיותר לכתוב בכותרת חו"ד, זה נראה יותר כמו שיתוף...
 

לנדא

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
נכתב ע"י שוקירייטר;1806873:
המטרה של הפרינט היא בעיקר פרסומית כך שלא תמיד רלוונטי להתייחס לדקויות העיצוב.

תודה:)

הקמפיין מושקע מאד מאד,
ניכרת המחשבה על כל פרט!

פרסומית לכאורה הוא אכן נכון וקולע ואמור למשוך את קהל היעד.

ההקדמה לפרסום, ממש מחכימה ומלמדת על תהליך עבודה נכון מבחינה פרסומית. תודה!


אך לגב העיצוב- כלל חשוב מאד! העין נמשכת לפני הלב!
ולמעשה אם רוצים שהלקוחות יגיעו לקרא את המסר הפרסומי, ויפנימו אותו,
צריך לפני הכל "לתפוס" אות העין להתעכב על המודעה,
וכדיי לעשות זאת, חובה להשקיע בדקויות של העיצוב בדיוק כמו ההשקעה במסר הפרסומי!!!!!
ובמקרים מסויימים אף יותר... (כמו במקרה דנן- של מעצבת פנים, שהמודעה אמורה לשדר עיצוב, חדשנות, נקיות וכדו, כדי להעביר במסר עקיף את סגנונה ומקצועיותה כמעצבת פנים)

ולכן המשפט לעיל, "לא רלוונטי להתיחס לעיצוב" לכאורה שגוי בהנחה שלו, וגישה כזו עלולה להיות לרועץ ברב המקרים...

עם זאת, ככל הנראה מתגובותיכם, המודעות הועלו יותר כשיתוף ופחות כחוות דעת, ומן הסתם שאין כרגע טעם להאיר לגבי העיצוב, אך כדאי לקחת לתשומת לב לפעם הבאה....

בהצלחה!
 

מרים אדריכל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
אני לא גרפיקאית בכלל...
אבל משהו שצרם לי: למה השם שלה לא כתוב בעברית בשום מקום?
זה קצת נראה כמו הסתתרות מיותרת
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יט

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב הַשָּׁמַיִם מְסַפְּרִים כְּבוֹד אֵל וּמַעֲשֵׂה יָדָיו מַגִּיד הָרָקִיעַ:ג יוֹם לְיוֹם יַבִּיעַ אֹמֶר וְלַיְלָה לְּלַיְלָה יְחַוֶּה דָּעַת:ד אֵין אֹמֶר וְאֵין דְּבָרִים בְּלִי נִשְׁמָע קוֹלָם:ה בְּכָל הָאָרֶץ יָצָא קַוָּם וּבִקְצֵה תֵבֵל מִלֵּיהֶם לַשֶּׁמֶשׁ שָׂם אֹהֶל בָּהֶם:ו וְהוּא כְּחָתָן יֹצֵא מֵחֻפָּתוֹ יָשִׂישׂ כְּגִבּוֹר לָרוּץ אֹרַח:ז מִקְצֵה הַשָּׁמַיִם מוֹצָאוֹ וּתְקוּפָתוֹ עַל קְצוֹתָם וְאֵין נִסְתָּר מֵחַמָּתוֹ:ח תּוֹרַת יְהוָה תְּמִימָה מְשִׁיבַת נָפֶשׁ עֵדוּת יְהוָה נֶאֱמָנָה מַחְכִּימַת פֶּתִי:ט פִּקּוּדֵי יְהוָה יְשָׁרִים מְשַׂמְּחֵי לֵב מִצְוַת יְהוָה בָּרָה מְאִירַת עֵינָיִם:י יִרְאַת יְהוָה טְהוֹרָה עוֹמֶדֶת לָעַד מִשְׁפְּטֵי יְהוָה אֱמֶת צָדְקוּ יַחְדָּו:יא הַנֶּחֱמָדִים מִזָּהָב וּמִפַּז רָב וּמְתוּקִים מִדְּבַשׁ וְנֹפֶת צוּפִים:יב גַּם עַבְדְּךָ נִזְהָר בָּהֶם בְּשָׁמְרָם עֵקֶב רָב:יג שְׁגִיאוֹת מִי יָבִין מִנִּסְתָּרוֹת נַקֵּנִי:יד גַּם מִזֵּדִים חֲשֹׂךְ עַבְדֶּךָ אַל יִמְשְׁלוּ בִי אָז אֵיתָם וְנִקֵּיתִי מִפֶּשַׁע רָב:טו יִהְיוּ לְרָצוֹן אִמְרֵי פִי וְהֶגְיוֹן לִבִּי לְפָנֶיךָ יְהוָה צוּרִי וְגֹאֲלִי:
נקרא  10  פעמים

אתגר AI

זמן מסע • אתגר 47

לוח מודעות

למעלה