קורונה התקשורת החילונית - הפעם מחזירים להם 'זבנג' עוצמתי ואז זה יפסיק!!!

מצב
הנושא נעול.

Tweenset

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
D I G I T A L
אדם שהוא בוש מחברו שלעג לו וביזה אותו, ובפרט אם עשה כן ברבים שגדלה הבושה עד מאוד, אם המתבייש לא משיב למחרפו דבר, ידע כי שכרו גדול ועצום, ואהוב הוא אצל השם יתברך. ועליו אמרו חז"ל (מסכת שבת פח ע"ב): הנעלבים ואינם עולבים, שומעים חרפתם ואינם משיבים, עושים מאהבה ושמחים בייסורים, עליהם הכתוב אומר (שופטים ה לא): "וְאֹהֲבָיו כְּצֵאת הַשֶּׁמֶשׁ בִּגְבֻרָתוֹ". וכן אמרו (מסכת חולין פט ע"א): אין העולם מתקיים אלא בשביל מי שבולם את עצמו בשעת מריבה, שנאמר (איוב כו ז): "תֹּלֶה אֶרֶץ עַל בְּלִי מָה".

לבד מזה, אילו היה יודע כמה עוונות נמחלים לו כשהוא נעלב, היה שמח שמחה גדולה לקראת מביישיו, והיה משתוקק שיביישוהו ברבים עוד ועוד. כי הלא כבר אמר החכם מכל האדם (קהלת ז כ): "אֵין צַדִּיק בָּאָרֶץ אֲשֶׁר יַעֲשֶׂה טּוֹב וְלֹא יֶחֱטָא", ואם כן במה יתכפרו עוונותיו, הלא ודאי שלא יחפוץ שיתכפרו בייסורי ממון שייגנבו לו כספו וחפציו, ועל אחת כמה וכמה שלא יחפוץ בייסורי הגוף והנפש לחלות בחולאים רעים חס ושלום. אבל בזה שיביישוהו, לא יחסר לו מממונו ולא מגופו מאומה, וירוויח שנמחלים עוונותיו.

ודברים הללו מפורשים בספר הקדוש "תומר דבורה" [לרבי משה קורדובירו זצ"ל, רבו של האר"י ז"ל] וזו לשונו: יחשוב על עוונותיו תמיד וירצה בטהרה ותוכחת וייסורים, ויאמר: מה הם הייסורים היותר טובים שבעולם שלא יטרידוני מעבודת השם, אין חביב בכולם, מאלו שיחרפוהו ויבזוהו ויגדפוהו, שהרי לא ימנעו ממנו כוחו ואונו בחולאים, ולא ימנעו ממנו אכילתו ומלבושו, ולא ימנעו ממנו חייו וחיי בניו במיתה, אם כן ממש יחפוץ בהם, ויאמר: מה לי להתענות ולהסתגף בשקים ומלקויות, המחלישים את כוחי מעבודת השם, ואני לוקח אותם בידי. יותר טוב אסתגף בביזיון בני אדם וחרפתם לי, ולא יסור כוחי ולא יחלש. ובזה כשיבואו העלבונות עליו, ישמח בהם ואדרבה יחפוץ בהם. ע"כ.


- - -יש לנו הזדמנות לקבל בזיונות באהבה - - -

ולדעתי הגיע הזמן להפסיק את הויכוח כן אשמים לא אשמים ולהמשיך הלאה.

צפה בקובץ המצורף 632683
זה נכון כלפי מישהו שעושה לנו משהו פרטי.
אם זה היה גורם נזק רק לי עצמי, ניחא.
אבל אם יש צד, ואפילו בספק - שחרדי כלשהו יפגע מהעניין ויקבל יחס מזלזל במקום שעלול להיות סכנת חיים,
או אפילו רק איכות השרות שיקבל באיזשהו מקום תפגע, היות שמדובר בזולתנו- אנחנו לא יכולים להבליג ולא למחול, ובטח שאין כאן את עניין הנעלבים ואינם עולבים!!!
 

. שרית .

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
ריבלין "רוצה לצעוק צעקה גדולה נגד הקולות שאני שומע נגד הציבור החרדי"
 

חיה קפ.

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
אני חושב שלדבר עליה באופן אישי שהיא רווקה ועל השם שלה שהיא מצליחה או לא מצליחה זה גועל נפש
צריך יותר להיתמקד מה כן צריך לעשות
אנחנו מנסים למצוא עליה זכות למה האישה הזאת ככה יוצאת נגדנו ,כנראה זה מתסכול אישי.
 

סטודיו פלאש

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
זה נכון כלפי מישהו שעושה לנו משהו פרטי.
אם זה היה גורם נזק רק לי עצמי, ניחא.
אבל אם יש צד, ואפילו בספק - שחרדי כלשהו יפגע מהעניין ויקבל יחס מזלזל במקום שעלול להיות סכנת חיים,
או אפילו רק איכות השרות שיקבל באיזשהו מקום תפגע, היות שמדובר בזולתנו- אנחנו לא יכולים להבליג ולא למחול, ובטח שאין כאן את עניין הנעלבים ואינם עולבים!!!
חשבתי שלדעתינו אנחנו עדיין בגלות, אבל אם אנחנו מרימים ראש ונלחמים על זכויותינו וחושבים על זבאנגים אז זו התחלתא דגאולה :):rolleyes:
כנראה שאנחנו מאמינים במדינה ובאחים שלנו החילונים שלא ינתקו את מכונות ההנשמה של החרדים כאן כמו שעושים באמריקה שפתחו בי"ח פרטי בגלל פחדם מהאנטישמיות שם, ועוד אנחנו פותחים בעצומות וכו'
איזה יופי, סנגוריה על עם ישראל
 

יהודי שלומד

משתמש מקצוען
אפקט רינה מצליח: גל הסרות ודירוגים נמוכים לאפליקציית N12
אלפי צופים נזעמים החליטו להסיר את אפליקציית N12 מהטלפון הנייד, וגם להעניק דירוג של כוכב אחד בלבד. "כשתפטרו את רינה מצליח", כותבים חלקם בתגובות, "נחזור לצפות בכם". צפו בחלק מהתגובות הכועסות והמאוכזבות
הידברות
 

י. טל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה תורנית
עכשיו באתר החדשות n12:
כתבת איזון מאת ראש עריית אלעד ישראל פרוש...
כנסו ותנו לו לייקים...
''מגפת הקורונה היא משבר כלל עולמי - כלכלות קורסות ומטה לחמם של מיליונים ברחבי העולם נשבר. חוסר הוודאות הוא הנורא מכל. התחושה היא כאילו לקחו מתחתינו את הרצפה הבטוחה ואנחנו כמו בחלום, סיוט, מחכים להתעורר, אבל ההשכמה לא מגיעה.
העולם עבר כמה וכמה משברים, מלחמות עולם, התקפות טרור מזוויעות. תחושת סוף העולם היא לא חדשה, אבל הפעם נראה שיש משהו שונה. הפעם אין על מי לכעוס ואין את מי להאשים. נגיף ויראלי קטנטן שמצליח לתזז את העולם כולו ולשנות סדרי בראשית – הוא כתובת בלי שם. והמצב הזה הוא הכי פחות מוכר בהיסטוריה שלנו. אין אויב עם פנים שאפשר לזרוק עליו את כל האמוציות האצורות אצלנו. כולנו מבינים את זה. כולנו יושבים בבתים ספונים עם הילדים ומתפללים שלא יאונה לנו כל רע.
אבל בשבוע האחרון משהו לא טוב עובר עלינו כחברה בישראל. הציבור החרדי, משום מקום, הפך לשק החבטות. בלי לשים לב, ואני רוצה להאמין שלא בכוונה רעה, הפכו אותנו לאויב, לפני הקורונה.

הציבור החרדי, האמון על "ונשמרתם לנפשותיכם מאוד", הוא האחרון שאפשר להאשים אותו בזילות בחיי אדם. הידעתם שיותר מ-50 אחוזים מהעובדים בעירייה בראשותי הם מתנדבים בארגוני חירום והצלה? אותנו אתם רוצים להאשים בזילות בחיי אדם?

אנחנו באלעד, כרשות חרדית-דתית, מכירים היטב את המחסור באמצעי תקשורת במגזר שלנו, ולכן עוד הרבה לפני הנחיות משרד הבריאות, הקדמנו רפואה למכה: הפעלנו מערך הודעות טלפוני מיידי לכלל תושבי העיר אלעד, והוצאנו עשרות הודעות עם הנחיות ברורות. במקביל, בודדנו את המבוגרים, והפעלנו מאות מתנדבים שיסייעו להם ברכישות מחוץ לבית, כדי שהם, המבוגרים והמשפחות בסיכון, לא ייחשפו לקהל הרחב.

בחודש האחרון אנחנו פועלים יד ביד עם משטרת ישראל, עם פיקוד העורף ועם כלל גורמי הבריאות בעיר. מול מחסור במידע זמין, אנחנו פועלים במאמץ רב לזהות נדבקים, להקפיד על כללי בידוד ולסייע ככל האפשר למשפחות שצריכות את העזרה.

כדי להשאיר את הילדים בבתים, הפעלנו מספר רב של אטרקציות ממרחק, כמו חוברות פעילות, טלפונים להפעלה וחידונים, ויחד עם הנהלות בתי הספר הקמנו קווי מידע ושיעורים לתלמידים. עקפנו את הניתוק מהחדשות והבאנו את המידעים החשובים אל תוך בתי התושבים.

ערב פסח הוא אחד הזמנים העמוסים ביותר במרכזי הקניות בערים החרדיות, כמו בציבור הכללי. יחד עם גורמי האכיפה פעלנו על פי הנחיות משרד הבריאות כדי לשמור על המרחקים ועל הפחתת הסיכונים. התרענו רבות על כך שבלי מערך בדיקות נרחב וסידור פינוי זריז לנדבקים, לא נוכל לבודד אנשים מבני משפחותיהם. ההתרעה התבררה כנכונה, משום שההדבקה הפנים משפחתית היא המשמעותית בנתוני התחלואה.

ולמרות זאת, אנחנו לא מחפשים אשמים, אנחנו יודעים שאף אחד לא מוכן למצב חריג כזה. המשימה שלנו היום, לדעתי, היא לחזק את עוצמתנו הפנימית, ולהיאבק יחד, עם הנתונים הקיימים, בהמשך הפצת המגפה.
 

יהושע בן רבקה

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
עריכה והפקת סרטים
כל פעם אותו דבר בדיוק, יורים בחרדים צרורות, ואח"כ מביאים מישהו לעדן את זה, גם מחבל שיורה יכול אח"כ להביא מישהו שיעדן את זה.
צריך למגר את התופעה, כמה שאפשר.
הריטואל הזה צריך להעצר בעזרת השם.
 

שרינה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
*מגישים עכשיו תלונה לרשות השניה*


500 תלונות על רינה מצליח זה ממש כלום!!!
כולם כולם מגישים עכשיו תלונה, לוקח בדיוק 10 שניות. והאפקט הוא אדיר.

קישור להגשת תלונה
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  18  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה