התלבטות: תוספת לארונות מטבח

יעלוש22

משתמש רשום
במטבח שבתמונה החלטנו להוסיף ארון/ות לחלק החסר. כלומר לחבר את הארון שעל הקיר הימני עם זה שבחזית. איש המטבחים אומר שטכנית זה אפשרי. גובה הארונות הקיימים במידות חיצוניות הוא כ- 75 ס"מ. אני מתלבטת מה יותר אסטתי: לעשות את כל התוספת בגובה קצר יותר בגלל הכיריים (ואם כן, כמה קצר?) או שרק את החלק שמעל הכיריים (עם גלישה מכל צד). בנוסף, איזה פתיחה לעשות לדלתות: צירים, קלאפה אחת או קלאפות?

קצת נתונים: אורך המפתח הכולל: 170 ס"מ. הם מחולקים כך (משמאל לימין): 47 עד לפתח הכיריים, 56 הפתח, כ - 65 עד לארון שעל הקיר הימני, וכן הגובה מהשיש לארון הקים- 47 ס"מ.

ולמי ששרד עד כאן: תודה רבה מראש!
 

קבצים מצורפים

  • 20170213_074431.jpg
    20170213_074431.jpg
    KB 134.4 · צפיות: 15
  • 20170213_074441.jpg
    20170213_074441.jpg
    KB 161 · צפיות: 16
  • תמונה (26).jpg
    תמונה (26).jpg
    KB 466.7 · צפיות: 14

יעלוש22

משתמש רשום
אולי בכל זאת?

בודאי יש לכם תמונות של ארונות מטבח מעל הגז. אשמח אם תעלו.
 

דירה מושלמת

משתמש פעיל
עיצוב ואדריכלות פנים
את לא יכולה לחבר בין הארונות.כי איך תפתחי את הארון בקיר בצד?

את צריכה להתרחק מצד ימין ס"מ כמו רוחב הדלת שנפתחת בארון הזה. למשל 45 ס"מ

עושה ארון פתוח ברוחב 40 ס"מ.אולי בצבע שיתן חיות למטבח. עם תאורה בפנים.
לאחר מכן מעל הגז בגובה חצי מהארונות (חצי מ-75) ברוחב 75 ס"מ שיראה כמו קלפה. פתיחה עם 2 דלתות. (א"א לעשות ציר של קלפה בארון 37 ס"מ)

נשאר לי 35 ס"מ לדלת נוספת.

מידות אלו נעשו לפי הכלל שחייבים
 

Batshe✔a

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
אפשר אולי להפוך את הקטע של הארון שייחסם למין ארון פינה.
פחות נוח, אבל יפה יותר בעין.
מה דעתכם?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  28  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה