הצעות לטיולים ופעילויות עם הילדים

באה בטוב

משתמש רשום
אחרי ש״שרפתי״ שעות שינה יקרות וקיבלתי כאב ראש של ממש מניסיונות לתכנן מסלול ראוי ( וגיליתי שגם כשיש רכב צמוד וגם מלאי של מזומנים זה לא מספיק, צריך לדעת מה לעשות עם זה) הגעתי למסקנה שזה ממש חסד לעזור לאנשים ברעיונות, פרטים וטיפים על אפשרויות בילוי עם הילדים. אני אכתוב פה את החוויות המוצלחות שלנו ומי שרוצה להוסיף- תבוא עליו הברכה.
1. ביקור בכפר- נסענו לקוממיות והענקנו לילדים העירוניים שלנו חוויה כפרית. אמנם חסרו לנו הפרות ( הרפת נסגרה) ולול התרנגולות אבל אומרים תודה על מה שיש... לצערי אני לא זוכרת את שמות המשפחות שם. אבל יש שם משפחה שבחצר שלה יש דיר עיזים, כמה עשרות טובות, ונראה שהם מקבלים את האורחים המזדמנים ממש בשמחה. תשאלו איפה יש דיר וכולם ידעו לכוון אתכם. אפשר להאכיל את העיזים בעשב שצומח בחצר (או להתארגן על חסה מראש) וזו כידוע חוויה לילדים (ולאמהות המצלמות). יש בחצר גם נדנדה ועץ- מקום ישיבה או רקע לתמונה לבחירתכם. בעל הבית מארגן טיולים עם סוס ועגלה, ואנחנו שילמנו 140 ש״ח לסיבוב בשדות הסמוכים- גם נהנים וגם ממחישים לילדים איך נסעו הבעש״ט ותלמידיו.. בד״כ הוא לא לוקח לשדות וזה אמור לעלות רק 100 ש״ח.
אח״כ הלכנו למשפחה נוספת שיש לה סוג- של-טרקטורונים. לא ממונע אלא עם פדלים. גם שם רכבנו בשדות ( בד״כ הבנים נוסעים בכבישי המושב והבנות בשדות) וזה עולה רק 10 ש״ח לרבע שעה. תמצאו אותם בנסיעה בכביש הראשי מצד שמאל סמוך למכולת. בחצרות השונות יש גם טרמפולינות שישמחו להשכיר לכם בכמה שקלים בודדים.
2. שיט באשדוד- היינו תמימים והגענו בשש בערב במחשבה לסיים את היום בשייט, אבל הסתבר לנו שכל הציבור החרדי חשב כמונו וכל 200 המקומות באוניה הגדולה תפוסים. בימים כאלה עמוסים אי אפשר להזמין מראש אבל לפחות להגיע מוקדם.(בזמן פחות עמוס אפשר להתקשר אליהם, נסו לחפש בגוגל את ״שייט על הגלים״). גם לחכות בתור לוקח המון זמן וצריך הרבה סבלנות. המחירים: 25 ש״ח לאוניה הגדולה ״ישראל 1״. זמן הפלגה 45 דקות והיא איטית נורא, לא מרגישים את הים. ב30 ש״ח יש את הטורנדו, ההוריקן ועוד משהו. לא ניסיתי אף אחת מהן. אנחנו המשכנו ברציף, שם יש קופה של דברים יותר אתגריים- בננה אבובים וכאלה. זה עולה בסביבות 60 שח. אנחנו עלינו על הסירה שסחבה את האבוב, זה היה תענוג יקר וקצר(50 ש״ח). צריך להזמין מקומות הרבה זמן לפני- אפילו יום לפני. הטלפון הוא-050-2114043.
3. גוש קטיף- אחרי אשדוד בכביש מספר 4 יש פניה לניצן. יש שם את ״מרכז קטיף״ שמספר על הגירוש של גוש קטיף. ב10 ש״ח לאדם אפשר להצטרף שם לאוטו ספארי לטיול של 45 דקות בחולות ניצנים- כל הנוף והטלטולים זו חוויה מיוחדת... בתוך המרכז יש מין הפנינג עם כלייזמרים, יצירות (שוות) לילדים, משחק בחול, כתב חידה וסרטים על הפינוי ברמה של ילדי גן וב״יס. (עם אריאלה סביר). כל זה עולה 20 ש״ח לילד. אבל אפשר להצטרף רק לנסיעה בספארי וככה ביום אחד סגרתם שתי אטרקציות...
זהו לבינתיים. מקווה שהועלתי למישהו!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קנ

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ אֵל בְּקָדְשׁוֹ הַלְלוּהוּ בִּרְקִיעַ עֻזּוֹ:ב הַלְלוּהוּ בִגְבוּרֹתָיו הַלְלוּהוּ כְּרֹב גֻּדְלוֹ:ג הַלְלוּהוּ בְּתֵקַע שׁוֹפָר הַלְלוּהוּ בְּנֵבֶל וְכִנּוֹר:ד הַלְלוּהוּ בְתֹף וּמָחוֹל הַלְלוּהוּ בְּמִנִּים וְעוּגָב:ה הַלְלוּהוּ בְצִלְצְלֵי שָׁמַע הַלְלוּהוּ בְּצִלְצְלֵי תְרוּעָה:ו כֹּל הַנְּשָׁמָה תְּהַלֵּל יָהּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  20  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה