הצילו! מגבית קבלות עבור אבא צעיר החולה במחלה הארורה

  • פותח הנושא bmd
  • פורסם בתאריך

bmd

משתמש רשום
שוב מגבית קורעת לב אבל הפעם אתם גם יכולים להשתתף ולהציל חיים מבלי לבזבז פרוטה! אב למשפחה ברוכת ילדים אשר המחלה התגלתה בגופו פונה אליכם בקריאה נרגשת שתקבלו עבורו קבלה אחת ותצילו את חייו.

בעקבות הכתבה באתר הִתְחַזְּקוּת על סיפורו המדהים של החסיד קלויזנבורג שהבריא מהמחלה הנוראה בזכות הקבלה החשובה של מניעת דיבור בבית הכנסת קיבלנו פניה להביא לידיעת הגולשים מקרה טרי מאוד מצער של אדם צעיר אב למשפחה ברוכת ילדים שמתייסר מהמחלה לאחר שמשפחתו כבר שבעה טרגדיות ממחלה הזו ל"ע.
המעוניינים לברר את אמיתות הסיפור יכולים לפנות למערכת אתר הִתְחַזְּקוּת ולקבל את פרטי גבאי בית המדרש.



ראו עוד:
הלהיט החדש: מפסיקים לשוחח בבית הכנסת ורואים ישועות
סיפור אישי | הקבלה שהצילה מהמחלה הנוראה
'ומקדשי תיראו' – כל המודעות מוכנות להדפסה להורדה ישירה




הרופאים אומרים שהוא מוכרח לעבור ניתוח וגם לעבור טיפולים קשים ומייסרים בכדי לנקות את גופו מן המחלה, היות ואצל משפחת אביו כבר נפטרו ז' משבעת הקרובים בצעירותן ורובם ממחלה זו, החולה מפחד מלגלות אפי' לאביו מכיון שאינו רוצה להזיק לבריאותו,



מכיון שנתפרסם לאחרונה על אברך מיוניון סיטי בארה"ב שנושע ממחלתו ע"י עריכת מגבית ובקשה מכל מתפללי ביהמ"ד, לקבל ע"ע קבלות טובות בעניני קדושת התפלה וקדושת ביהמ"ד, בעידודו של אחד המיוחדים מזקני וצדיקי הדור שהבטיח לו שאם יקבלו ע"ע רבים להתחזק בענין הנ"ל, יזכה החולה לרפואה מן השמים שלא כדרך הטבע ולא יצטרך למעשי הרופאים התחיל החולה במגבית דומה בבית מדרשו שבאחד מבתי המדרש הגדולים בלונדון, ובו הוא מבקש מכל הקהל הק' לקבל על עצמם 2 קבלות מעשיות להתחזק בעבודת התפלה ובשמירה על קדושת ביהמ"ד, מתוך רשימה של כמה דברים הצריכים חיזוק.



היום יום א' פרשת וישלח תשע"ו לסדר "והיה המחנה הנשאר לפליטה", בשעות הבוקר נעמדו בכניסה הראשית לביהמ"ד ובקשו מכל באי בית ה' לקבל על עצמם 2 קבלות מתוך הרשימה המצורפת בזה, וחילקו גם קונטרס שמדבר מגודל הענין ומחומרתו.



תוך יום אחד קבלו עליהם מאות אנשים להתחזק בענין, ובזה הוא מבקש כל אחד אשר לב יהודי פועם בקרבו, להשתתף במגבית הצלה זו, ומבקש להפיץ ולפרסם הסיפור בעולם כולו, מכיון שבסוף שבוע זה הוא צריך לעבור צילום וביופסיה בכדי להחליט איך ואיפה לנתח ואיזה מינון של כימיותרפיה הוא צריך.



ולכן יפה שעה אחת קודם להפיץ הענין בכל בית המדרש בעולם ולבקש מכל אחד להשתתף במגבית קדוש זה, בפרט בזמנים טרופים אלו אשר כל כלל ישראל בסכנה נוראה כשמתקיים הפסוק "מחוץ תשכל חרב ומחדרים אימה", ועם ישראל נצרך להרבה ישועות בכלל ובפרט.



הוא מבקש בתחנונים נא ונא לקבל קבלה אחת בל"נ עבור רפואתו השלימה וקבלה אחת עבור מקבל הקבלה ומשפחתו לשמירה מכל צרה וצוקה כהבטחת בעל התוס' יו"ט בברכתו.



ואם בספרים הקדושים איתא שגזירות ת"ח ות"ט, הגיעו בגלל הזלזול בקדושת ביהמ"ד וכן היו צדיקים שאמרו שמוראות השואה היו בעיקר במדינות אשכנז ששם לא הקפידו כ"כ על קדושת ביהמ"ד, ודאי מדה טובה מרובה, ואם נקבל ע"ע לתקן ולהתחזק בענינים אלו וודאי יפתחו מן השמים שערי ישועות ורפואות לכל אחד ואחד. שימלאו כל משאלות לבם לטובה אמן.





בואו נקדש שם שמים ונוכיח לכולם שיש תרופה הולמת למחלה הארורה,
כולנו נקבל על עצמינו לא לדבר כלל בבית הכנסת מתחילת התפילה ועד סופה כולל קריאת התורה.
מי שקיבל על עצמו נא לעדכן בתגובות לכתבה בכדי שנוכל להעביר למשפחה.





נא הפיצו את הסיפור בכל מקומות מושבי עמך בית ישראל, ולהפיץ את רשימת הקבלות להלן ולבקש ולהשפיע אחד על השני בכדי לזכות את הרבים, ובפרט אלו שצריכים חיזוק בנושאים אלו, אנא קראו את הקונטרס וראו באיזה דברים חמורים אנו עוסקים,

ובפרט בזמנים כאלו של עיקבתא דמשיחא כשאין לך יום שאין קללתו מרובה מחברו, כשרק בשבוע שעבר נרצחו שני יהודים בבית הכנסת כשרצו להתפלל מנחה, הלא מראים לנו מן השמים שאנו צריכים להתקרב אל ה', אני מבקש מעומק הלב מכל אחד מכם שיכול לפרסם הענין בקצרה או בארוכה.

מי שיש לו השפעה על רבנים או גבאי בתי הכנסת בארץ ישראל באירופה או בארה"ב נא לעשות עוד השבוע מגבית הצלה ופקוח נפש, ואי"ה אשמח לעדכן אותכם בתוצאות הבדיקה ובו יבושר שאין זכר מן המחלה,
היד ה' תקצר? ויתקדש שמו יתברך ברבים.

http://hitchazkut.co.il/?p=828
 

ספורנו

משתמש רשום
תודה על השיתוף.
אנו כבר קיבלנו את זה על עצמינו בעבר. ראינו ישועות ב"ה!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמא

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָה קְרָאתִיךָ חוּשָׁה לִּי הַאֲזִינָה קוֹלִי בְּקָרְאִי לָךְ:ב תִּכּוֹן תְּפִלָּתִי קְטֹרֶת לְפָנֶיךָ מַשְׂאַת כַּפַּי מִנְחַת עָרֶב:ג שִׁיתָה יְהוָה שָׁמְרָה לְפִי נִצְּרָה עַל דַּל שְׂפָתָי:ד אַל תַּט לִבִּי לְדָבָר רָע לְהִתְעוֹלֵל עֲלִלוֹת בְּרֶשַׁע אֶת אִישִׁים פֹּעֲלֵי אָוֶן וּבַל אֶלְחַם בְּמַנְעַמֵּיהֶם:ה יֶהֶלְמֵנִי צַדִּיק חֶסֶד וְיוֹכִיחֵנִי שֶׁמֶן רֹאשׁ אַל יָנִי רֹאשִׁי כִּי עוֹד וּתְפִלָּתִי בְּרָעוֹתֵיהֶם:ו נִשְׁמְטוּ בִידֵי סֶלַע שֹׁפְטֵיהֶם וְשָׁמְעוּ אֲמָרַי כִּי נָעֵמוּ:ז כְּמוֹ פֹלֵחַ וּבֹקֵעַ בָּאָרֶץ נִפְזְרוּ עֲצָמֵינוּ לְפִי שְׁאוֹל:ח כִּי אֵלֶיךָ יְהוִה אֲדֹנָי עֵינָי בְּכָה חָסִיתִי אַל תְּעַר נַפְשִׁי:ט שָׁמְרֵנִי מִידֵי פַח יָקְשׁוּ לִי וּמֹקְשׁוֹת פֹּעֲלֵי אָוֶן:י יִפְּלוּ בְמַכְמֹרָיו רְשָׁעִים יַחַד אָנֹכִי עַד אֶעֱבוֹר:
נקרא  7  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה