הפרעות אלחוטיות - לצלמי וידאו

פופקו

משתמש סופר מקצוען
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
זה נכון הכבלים שבסינטרוניקס הם יקרים יותר אך איכותיים.
 

yosale

משתמש פעיל
צילום מקצועי
נכתב ע"י ASUS;403449:
יוסל'ה, אני נאלץ להסכים עם פופקו, סה"כ הראיות שאתה מנסה להביא מצלמים השורה תחתונה שלהם שכולכם קניתם באותו מקום (אני לא אזכיר פה איפה, כדי שלא יחשבו שאני כותב את זה כדי לנקום או משהו) שורה תחתונה כולכם קניתם כבלים לא מסוככים, וזה מסתדר עם מה שנאמר פה על הקרינה, אני אישית לי זה לא קרה לא בהיכלי מלכות ולא בוגשל, אני משתמש בכבלים תוצרת גרמניה, שרכשתי אותם בסינטרוניקס שהם לדעתי היבואנים הכי טובים לציוד אודיו, אני הכרתי אותם על ידי קלצקין שהוא את רוב הכבלים והפלאגים קונה מהם!
אסוס. צר לי לאכזב את קביעתך אך בדקתי את הנושא עם מספר מגוון של כבלים שנקנו במקום אחר(מההוא שאתה לא סובל) ועדיין זה לא פתר את הבעיה.
רבותי, מי שהאזין לקובץ ששלחתי ובאמת מבין קצת יכול להבחין שזה לא בעיות מגעים!!!
זה בעיות קליטה ושידור. אני בדקתי את הכבלים אצל איש סאונד עם מכשירי בדיקה והם היו תקינים לחלוטין! הוא גם שמע את הרעשים ואמר לי בפירוש שזה בעיות שידור וקליטה..
עובדה לכך: שבבית אם אותם כבלים לא הופיעו הרעשים..
 

ASUS

משתמש צעיר
יוסל'ה אתה פתרת אולי את הבעיה של המגעים אבל לא התחמקת מהאפשרות שהכבלים שלך לא מסוככים, והחברים שלך גם אם הם לא קנו במקום שאני לא סובל, עדיין זה לא אומר שהם קנו כבלים מסוככים, כבל מסוכך איכותי עולה יותר ומשמעותי, אני הוצאתי 900 שקל רק על הכבלים בקניה אחת בשביל הסינהייזר, (אני מדבר על מתי שקניתי את הכבלים)
 

פופקו

משתמש סופר מקצוען
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
אוקיי אז בעיות שידור נפתרות ע"י מצבי שידור שונים כמו בלוטו'ס וכדו' או תדרים יותר איכותיים בררדיו, ישנם מכשירים כאלה לא?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכז

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר:ב שָׁוְא לָכֶם מַשְׁכִּימֵי קוּם מְאַחֲרֵי שֶׁבֶת אֹכְלֵי לֶחֶם הָעֲצָבִים כֵּן יִתֵּן לִידִידוֹ שֵׁנָא:ג הִנֵּה נַחֲלַת יְהוָה בָּנִים שָׂכָר פְּרִי הַבָּטֶן:ד כְּחִצִּים בְּיַד גִּבּוֹר כֵּן בְּנֵי הַנְּעוּרִים:ה אַשְׁרֵי הַגֶּבֶר אֲשֶׁר מִלֵּא אֶת אַשְׁפָּתוֹ מֵהֶם לֹא יֵבֹשׁוּ כִּי יְדַבְּרוּ אֶת אוֹיְבִים בַּשָּׁעַר:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה