חדשות בעולם הפלישה הרוסית לאוקראינה - היום ה- 41 למלחמה

מצב
הנושא נעול.

הללוהו ב ו

משתמש מקצוען
חרקוב הבוקר.
file.php
 

95995959595

משתמש צעיר
תחקיר בניו יורק טיימס מציג צילומי לווין מאמצע חודש מרץ בהם כבר נראים המתים פזורים ברחובות בוצ'ה. = הגופות היו מוטלות ברחובות כמעט שבועיים עד שתועדו השבוע. הצילומים מפריכים את הטענה הרוסית לפיה הרג האזרחים אירע כשחיילי אוקראינה הגיעו לעיר.
חשבתי שאחרי שבועים אין הרבה מה לצלם...
אי אפשר לראות לפי מצב הגופה כמה זמן עבר מהרצחה?
 

יוסף שטיין

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה תורנית
ולדימיר פוטין השתגע "פשוטו כמשמעו לאחר שחייליו הפולשים לא התקבלו בפרחים על ידי אזרחים אוקראינים", כך אומר המיליארדר הרוסי הגולה, מיכאיל חודורקובסקי. לדבריו, הנשיא השתגע כאשר גילה שתושבי חרקוב לא קיבלו את הכובשים שלהם בזרועות פתוחות.

דבריו של חודורקובסקי מגיעים על רקע דיווחים שפוטין מחשב מסלול מחדש באשר לאסטרטגיית התקיפה שלו במטרה להימנע מתבוסה משפילה כאשר כוחות מוסקבה ממשיכים לגמגם בכמה מקומות באוקראינה.

כמה מומחים טענו שפוטין מקבל מידע מוטעה על ידי יועצים שפשוט אומרים לו מה שהוא רוצה לשמוע. חודורקובסקי אמר שאוקראינה יכולה להדוף את הפלישה אם המערב יתמוך בה. ואכן כוחות ההגנה הצליחו לעצור את הרוסים במשך כמעט חודשיים, כשהם מקבלים אספקה סדירה של נשק ממדינות נאט"ו שונות, כולל בריטניה.

חודורקובסקי שמתגורר כיום בלונדון, אמר ל-CNN שהמצב של פוטין "מסובך מאוד, בהתחלה, מה שהוא רצה היה לשנות את המצב בקייב, להכניס את הבובה שלו כראש עיר, וציפה שחייליו יתקבלו עם פרחים ברחובות על ידי אנשים אוקראינים."כשזה לא קרה, הוא השתגע".

"העובדה שהאנשים בחרקוב לא קיבלו את הרוסים עם פרחים, זה לא רק הכעיס אותו, אני באמת חושב שזה הוציא אותו מדעתו ממש. אז הוא התחיל להפציץ את חרקוב וקייב". חודורקובסקי נבחר לאיש העשיר ברוסיה ב-2003, אך נידון לתשע שנות מאסר שנתיים לאחר מכן בגין הונאה והעלמת מס. הוא קיבל חנינה על ידי פוטין ושוחרר ב-2013, אך הוא טוען כי מאסרו היה ממניעים פוליטיים.

חודורקובסקי אמר שיש לפוטין שלוש דרכים לצאת מהמלחמה. הוא יכול להמשיך ללחוץ על אוקראינה ולאבד חיילים, הוא יכול להשתמש בנשק להשמדה המונית או להתחיל במשא ומתן רציני.
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
האשכול היומי...
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  16  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה