חדשות בעולם הפלישה הרוסית לאוקראינה - היום ה- 20 למלחמה

מצב
הנושא נעול.

אם לא תשאל איך תדע

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
האישה שהתפרצה באמצע השידור בתקשורת הרוסית
שוחררה עכשיו עם קנס של 30,000 רובל
על הסרטון שבו היא הסבירה את עצמה למה עשתה זאת
על ההתפרצות עצמה היא תישפט ביום שני
 

אם לא תשאל איך תדע

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
נשיא פולין פרסם הודעה עם תמונות שהוא בקייב

Screenshot 2022-03-15 175715.png
 

אבורם

משתמש פעיל
20:22 – אזעקות בקייב בזמן שראשי ממשלות פולין, צ'כיה וסלובניה נפגשים בעיר עם נשיא אוקראינה זלנסקי.

20:15 – עמית סגל מצטט בחדשות 12 בכירים בישראל שאומרים כי "יש תזוזה מסוימת בין רוסיה ואוקראינה. הרוסים יצאו למומ עם דרישה לעזיבת זלנסקי ופירוז – זה כבר לא שם. גם האוקראינים ירדו מעצים".

20:00 – ראשי ממשלות פולין, צ'כיה וסלובניה הגיעו לקייב לקראת פגישתם עם זלנסקי. ראש ממשלת פולין מטאוש מורבייצקי אמר בבוקר כי במהלך הביקור בקייב יציגו המנהיגים חבילת סיוע לאוקראינה.

"יש לנו חובה להיות במקום שבו ההיסטוריה נכתבת. מאחר שזה לא נוגע רק אלינו, זה נוגע לעתיד ילדינו שמגיע להם לחיות בעולם חופשי מעריצות", כתב מורבייצקי כתב בפוסט בפייסבוק.
 

מאיירת@

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
עריכה והפקת סרטים
D I G I T A L

הרב חושף: זלנסקי ביקש שנתניהו יתערב, בנט לא אישר​

הרב יעקב ג'אן, רבה של אומן נפגש הבוקר עם הרב מאזוז, הרב ג'אן חשף בפני הרב מאזוז את הסיבה האמיתית מדוע נתניהו לא מתווך בין אוקראינה לרוסיה, "בנט לא מסכים, איזה חורבן גדול זה", כך הרב למארחו • צפו​

הרב יעקב ג'אן, רב העיר אומן באוקראינה הגיע הבוקר (שלישי) לפגישה אישית אצל ראש ישיבת כסא רחמים, הגאון רבי מאיר מאזוז. הרב ג'אן חשף בפני הרב מאזוז את הסיבה האמיתית מדוע נתניהו לא מתווך בין נשיאי אוקראינה ורוסיה לסיום הלחימה.
בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראה הרב ג'אן מספר לרב מאזוז ‏כי "הנשיא זלנסקי בעצמו שלח שליח אצלנו, והוא ביקש שנפנה לביבי שיעשה שלום בינו לבין פוטין, כי רק נתניהו יכול לעשות". הרב ג'אן מספר עוד: "שלחתי מכתב לביבי נתניהו כי לא יכולתי שלא, זה היה הוראה מהנשיא", הרב ג'אן אמר כי "זלנסקי ירד על בנט בתקשורת, והוא אמר לו אני זקוק לעזרה".

"זלנסקי שלח אותנו לנתניהו לביבי, שהוא יעשה שלום בינו לבין פוטין, אני שלחתי מכתב לנתניהו, אני פניתי לאלקין, זלנסקי ביקש ממני לדבר עם ביבי, שהוא בעצמו יגשר בינו לבין פוטין, שלחתי מכתב לביבי, אבל ביבי אמר לי שהוא לא יכול לבוא מטעם המדינה כי בנט מתעקש לא להיעזר בו", הרב ג'אן אמר לרב מאזוז: "בנט הזדרז לטוס לפוטין, חורבן כזה שאי אפשר לתאר, חילול שבת בחינם, ואלקין יודע את זה, אבל הוא לא מוכן לרדת מהעץ".
הרב מאזוז שאל, "ואם הוא (נתניהו) יבוא אליו באופן פרטי?", הרב ג'אן ענה: "זה מה שכתבתי לביבי במכתב, אולי תלך רק באופן פרטי, תציל את כל העולם וגם יהיה קידוש השם, ‏זלנסקי עצמו מודה שלביבי יש כוח לשים שלום בינו לבין פוטין, יש לו השפעה מאוד חזקה". כך בתיעוד שמתפרסם ב'בחדרי חרדים'.
בחדרי חרדים
 

השגחה פרטית

משתמש חדש
האישה שהתפרצה באמצע השידור בתקשורת הרוסית
שוחררה עכשיו עם קנס של 30,000 רובל
על הסרטון שבו היא הסבירה את עצמה למה עשתה זאת
על ההתפרצות עצמה היא תישפט ביום שני
30,000 רובל זה ממש זול 920 ש"ח 280 $
 

חיימקה פלונצ'ק

משתמש מקצוען
22:45 – בבריטניה מדווחים כי רוסיה ביקשה סיוע צבאי מצפון קוריאה, אך הרודן קים ג'ונג און דחה את הבקשה באומרו כי "רוסיה מטורפת".

22:30 – שגריר ארהב בישראל טום ניידס אומר כי בנט לא עשה שום מהלך בעניין אוקראינה מבלי לדבר עם הבית הלבן. "אין לנו תלונות עליו כמתווך", הוסיף.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  14  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה