העברת סרט גדול

  • פותח הנושא BRO
  • פורסם בתאריך

BRO

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עריכה והפקת סרטים
מה הוא כותב לך כשהוא גומר? בבוקר בד"כ את רואה שהוא כבר סיים??
 

sara100

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
זה תמיד לוקח בג'מבו שעות....
נראה לי שכשהוא מסיים רואים את האתר ומקבלים הודעה שהקובץ הועלה לשרת, יתכן שההודעה שאת רואה אומרת שהלקוח לא הוריד את ההודעה מהשרת? כי הוא אומר שהשליחה לא הסתיימה....
מאחלת לה שזה יסתיים במהירות אבל בטוב....
 

mp2

משתמש צעיר
הדמיות בתלת מימד
ג'מבו מייל נותןל הודעה בסיום הפעולה.

לכן כדאי תמיד לסמן את שליחת עותק של הודעה למייל השולח וכן הודעה לאחר הורדה של המקבל. גם השולח יוכל להכנס ולהוריד את הקבצים.

כך יש אפשרות לעקוב אם הקבצים עלו כראוי והאם המקבל קבלם כראוי.


וכן, בהחלט לוקח הרבה זמן.
 

BRO

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עריכה והפקת סרטים
לסיכום, כולם פה חכמים ונבונים, אבל, המחשב שלי בניגוד לכולם לא הביא לי בשום אופן הודעה על סיום, לא ויתרתי, ובגלל שהענין היה דחוף לי מאד, ובכלל לא התחשק לי להתחיל מהתחלה, פשוט התקשרתי למספר הטלפון שהופיע שם (למשהו אחר בכלל), ושם בדקו, וראו שהקובץ הועלה מזמן, רק שלא קיבלתי הודעה, וגם לא המקבל, הם כמובן, עזרו לי, ושלחו לי את הלינק להורדה מיד.
לסיכום, אם קורה לכם כזה מקרה, אל תתיאשו, והרימו טלפון לברר אם זה באמת תקוע או שזה רק לא שלח לינק! בהצלחה!!!!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  29  פעמים

לוח מודעות

למעלה