התייעצות הסבת מקצוע זמנית- צריכה רעיונות

ציפי הלוי

משתמש חדש
בהכשרתי ובעיסוקי עד כה אני עובדת במקצוע טכני יחסית, אחד מהמקצועות הנלמדים בסמינרים של בית יעקב וכמובן שלמדתי אותו כי "זה מה שהכי התאים לי מהמקצועות בסמינר"...
אם כל האפשרויות היו פתוחות בפניי, מאמינה שהייתי הולכת ללמוד משהו בתחום הרופאי או הפרא רפואי- אחיות, ריפוי בעיסוק וכד'.
בנוסף, יש לי יכולת וורבלית מאד טובה וכישורי ניהול, במשרדים שעבדתי תמיד נכנסתי לנישה של ניהול פרויקטים, ניהול פגישות צוות וכו'.

כרגע אני בשלב שנשבר לי לחלוטין לשבת מול מחשב שמונה שעות ביום ולתקשר איתו, מחפשת עבודה פעילה, מעניינת, משמעותית, עבודה שבה אני אממש את הכישורים היחודיים לי ולא עבודה שנפלתי אליה כי "זה מה יש".
מצד שני- אין לי אפשרות כלכלית כרגע ללמוד מקצוע תובעני (כמו המקצועות בתחום הרפואי) וגם לא לעבוד בשכר מינימום...
אני מוכנה לרדת קצת בשכר כדי לעבוד בעבודה שאני יהנה בה, אבל לא יכולה להרשות לעצמי לרדת מדי הרבה... (צריכה בסוף חודש לצאת עם לפחות 9000 ביד).
זו יכולה להיות גם עבודה זמנית למספר חודשים, ייתכן שמה שאני צריכה כרגע זה רק הפוגה קלה מהמקצוע שלי ואח"כ לחזור אליו בכוחות מחודשים...
בקיצור, חייבת את עזרתכם ברעיונות יצירתיים לעבודה מעניינת ופעילה שלא צריך בשבילה הכשרה ספציפית (יש לי תעודת הנדסאי ותעודת הוראה, ז"א שיש לי השכלה על תיכונית), ובשכר נחמד.
 

ציפי הלוי

משתמש חדש
אם את טובה בניהול, למה להתבזבז על להיות שכירה? תפתחי עסק בתחום שאת אוהבת.
ניהול ויזמות זה לא אותם כישורים.
אני מדי פחדנית בשביל להשקיע כסף שאין לי בעסק חדש.
וגם צריכה הכנסה מסודרת כל חודש, לא בשביל הלב שלי ובעיקר לא בשביל הלב של בעלי שאין הכנסה קבועה...
אבל אם יש לכם רעיונות לעסק שמחפשת מנהלת- אשמח לשמוע.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  15  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה