הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
משפטים קצרים שלי חלקם כתבתי בפרוג

אל תדוש בעבר שלא תפספס את ההווה

לאהוביך כמו לשונאיך, תתייחס כאילו זה היום האחרון בחייהם

אל תלך עם/נגד - הזרם, פשוט תרים ת'ראש!

כל זמן שהנר דולק אפשר לתקן, וגם כשנכבה אל תתייאש מלהדליק שוב!

העולם - יכול להיות גשר צר ויכול להיות אולם רחב, תלוי באיזה דלת בחרת להיכנס!

אל תקנא במה שאתה לא יכול להיות, תקנא במה שהייתה יכול להיות

זכור: ההבדל בין אדם מצליח ללוזר, זה התעוזה לעשות את הצעד הראשון

אל תתן לאפ'חד להוציא לך את הרוח מהמפרשים, גם לא לעצמך!

זכור: דחיינות מעולם לא הובילה למקום טוב, גם לא לדחיית סיפוקים

דע: בפרפקציוניזם לא מטפלים בפרפקציוניסטיות...

מכישלון צומחים, מאכזבה תמיד נופלים!

תזונה מדויקת מביאה בריאות לגוף, אמונה מדויקת מביאה בריאות לנפש

אל תאכל את עצמך על טעות של מישהו נגדך, שלא יעשה עליך ברכה אחרונה.

שמן ורזה זו לא בדיחה, זה דרך חיים שכל אחד בחר לעצמו (בד"כ)

גם המוות זה מתנה, שתדע להעריך את החיים (ע"פ שיחה של ר' אביגדור) וע"ז נאמר "שונא מתנות יחיה"!..

תתחיל טוב תמשיך טוב תסיים טוב וחוזר חלילה.. כי אם תתחיל רע, תמשיך רע, וחלילה זה לא יסתיים בטוב....
 

נ. גל

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
דע: בפרפקציוניזם לא מטפלים בפרפקציוניסטיות...
אהבתי מאוד. גם כסינקדוכה לכל הקשיים בחיים.
לא לכעוס על הכעס, לא להתייאש מהייאוש וכו'.
שמן ורזה זו לא בדיחה, זה דרך חיים שכל אחד בחר לעצמו (בד"כ)
באופן אישי לא מסכימה כלל עם האמירה הזו.
עניין המשקל הוא סימפטום למורכבות שלימה שיושבת מאחוריו, ובהחלט בהרבה מאוד מקרים לא מדובר בבחירה.
דומה הדבר לאמירה "חזק או חלש זו לא תצוגת גיבורים, זו דרך חיים שכל אחד בחר לעצמו".
ומובן שאין הדבר כך, כיוון שאדם יכול להתאמן כל חייו אך לא להפוך לחזק בשל נסיבות בריאותיות וכו'.
אם לסכם:
אני מתקשה להסכים עם משפט שמייחס לסימפטום יותר מדי כוח ומשמעות.
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
אהבתי מאוד. גם כסינקדוכה לכל הקשיים בחיים.
לא לכעוס על הכעס, לא להתייאש מהייאוש וכו'.

באופן אישי לא מסכימה כלל עם האמירה הזו.
עניין המשקל הוא סימפטום למורכבות שלימה שיושבת מאחוריו, ובהחלט בהרבה מאוד מקרים לא מדובר בבחירה.
דומה הדבר לאמירה "חזק או חלש זו לא תצוגת גיבורים, זו דרך חיים שכל אחד בחר לעצמו".
ומובן שאין הדבר כך, כיוון שאדם יכול להתאמן כל חייו אך לא להפוך לחזק בשל נסיבות בריאותיות וכו'.
אם לסכם:
אני מתקשה להסכים עם משפט שמייחס לסימפטום יותר מדי כוח ומשמעות.
תודה רבה על ניתוח המשפטים

לדעתי המשפט על פרפקציוניזם הוא מעבר למה שכתבתם, כדאי לשים לב להבדל

אכן כדרכו של משפט קצר הוא לא באמת משקף את כל המקרים והמצבים, אבל עפ"ר זה המצב (גם מניסיון..)
וכמובן הדוגמא של חזק וחלש כמעט ואינה דומה למה שכתבתי שימו לב
 

חנש

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
קנקן ריק קורא בקול,
ואילו קנקן מלא מותיר רישומו,
בהתפעלות שקטה מאין כמותה.
 

חנש

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
שלח לחמך על פני המים,
והוא ישוב אליך פתאום, בהפתעה,
וישביע את נפשך.
 

חנש

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
אמת דרכה ארוכה ואף מייגעת,
ואילו השקר הוא קצר מועד,
ואף כשהוא קיים הוא אינו אלא אחיזת עיניים.
 

חנש

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
אל תשווה את עצמך למישהו אחר,
ואל תיקח השוואות של מישהו אחר שמשווה בינכם.
תיצמד תמיד לדרך שלך.
השוואה היא הרסנית, חוסמת את השביל.
תן לייחודיות שלך את כל המעבר.
 

חנש

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
אהבתי.
מבוסס על תורת הבעש"ט בעניין "העצם כשאתה תופס במקצתו, אתה תופס בכולו" או בלי קשר?
ברוך שכיוונתי. (לא הכרתי, מאוד נהנתי מהדברים)
אכן זו השקפת עולמי: מעט זה גם טוב.
יש לך המון ידע "פילוסופי" תורני.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  21  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה