זה לא חדש.אז יש כאן הודאה במצב.
שימו לב, הורים:
יש מחסור במלמדים טובים.
זה לא חדש.אז יש כאן הודאה במצב.
שימו לב, הורים:
יש מחסור במלמדים טובים.
ואגב, אולי במקום להקים את קרן ההסעות, יעזרו גם לחינוך החרדי?בטח ב6000 לחודש מי רוצה לבוא להיות מלמד? יש מחסור במלמדים טובים. ועוד לקחת סיכון לשבת בכלא לאחר סדרת האיומים הנכתבים כאן.
אין מחסור השוק מוצף, יש מלמדים עם וותק של 20 שנה מובטלים, מידיעה!!!!אז יש כאן הודאה במצב.
שימו לב, הורים:
יש מחסור במלמדים טובים.
אין הדבר תלוי אלא בו.ועוד לקחת סיכון לשבת בכלא לאחר סדרת האיומים הנכתבים כאן.
למה קרן ההסעות מצוות החינוך זה על ההורים והוצאות תלמוד תורה חוזרות אם ההורים ישלמו 1000 שקל לחודש יהא מלמדים מעולים כיתות קטנות ועוד.ואגב, אולי במקום להקים את קרן ההסעות, יעזרו גם לחינוך החרדי?
האם דמם של ילדינו בטוח?
שימצאו פתרונות להביא כ"א איכותי למלמדות.
אולי יש להם את הבעיה הנ"ל.אין מחסור השוק מוצף, יש מלמדים עם וותק של 20 שנה מובטלים, מידיעה!!!!
לא כתבתי שלא נותנים מכותמי החליט שילד לא אמור לקבל? מי שחושב שהרבה של הבן שלו לא נותן פליק מידי פעם הוא פשוט לא יודע מה קורה. רוב מוחלט של המלמדים כן גם עד היום נאלצים להשתמש לא רק בפה מי פחות ומי יותר.
והבעיה היותר עמוקה שזה לא נובע מאהבה ומעודף רצון לחנך, הכל פורקן עצבים ותסכוליםזו באמת בעיה שורשית כל הקטע של "במקל בסרגל מה שבא ליד-"
וזה שזה מקובל רק הופך את זה לקשה לעקירה.
שאני הייתי ילד לא לפני הרבה שנים היה מלמדים מסורים מאוד שהיה אכפת להם מהתלמידים וכן חטפנו מכות פה ושם, חלק גדול זכור לי לטובה עד היום.לא כתבתי שלא נותנים מכות
כתבתי שלא אמורים לתת מכות
ואגב בהחלט בשנים האחרונות זה הולך ופוחת, האמת שאני לא מבינה איך יש כאלה שמעיזים להכות בעידן התביעות ושיימינגים
והבעיה היותר עמוקה שזה לא נובע מאהבה ומעודף רצון לחנך, הכל פורקן עצבים ותסכולים
לא מאמינה למלמד שמכה מתוך רחמים ואהבה, לא קיים היום
אני לא מבין דבר אחד
רק המלמדים מתפרצים מרביצים צובטים וכדו' וההורים אף פעם לא מתפרצים על הילדים ??!
או שההורים מתפרצים יותר מפעמיים בשבוע והמלמדים יותר מפעמיים בחודשיים ?!
מה זו הצדקנות הזו !
או שהורים מסתמכים על זה שאין מי שיספר למשטרה על ההתפרצות שלהם כי הילד על הרב'ה שלו יספר להורים, אבל על ההורים למי הוא יספר ??! לרעבע' ??? ברור שלא !
לא מצדיק אלימות, אבל הרבה פעמים נראה שכל מי שהולך להיות מלמד הוא אדם אלים(או שמציגים אותו ככזה) ולעומת זאת ההורים לא נוגעים בילדים שלהם כלל ! (נגעיה של מכה, לא של חיבה)
רבה שמכה הוא עבריין.
אם הורה דואג ומסור מכה את הילד שלו לחינוך זה נעשה מתוך אהבה.
והילד מרגיש את זה. (גם פיזית)
מלמד שמכה, זה קורה מחוסר שליטה. ואין לו אהבה של אב לבנו אם לא שנאה... וגם את זה הילד מרגיש. עד הנפש שנפצעת.
לא מבינה איך אפשר להשוות.
יישר כח.אני מבין שיש שיח בין אמהות האם במכות יש תועלת חינוכית (כי אחרת אין שום התר לפי שום פרמטר להכות, וזה אפי' איסור דאורייתא (פן יוסיף) וילד לא יכול למחול ולכן זה חמור יותר ממבוגר)
בכל אופן לא קיבלתי הרבה מכות עידוד, אך אף מכה לא הועילה מאומה בחינוכי (דווקא להיפך בהחלט שכן) מי שהועיל לחינוכי היו מורים שהעריכו עודדו והאמינו, נתנו הכל, מכות דווקא לא. (מעניין שהצליחו בחינוך)
אדרבה אם אחת מהאימהות קיבלה מכות מסורות ממורתה הנערצת שתעלה את הפרטים אולי יהיה אפשר להקיש וללמוד למקומות אחרים, אם לא זו הדרך שבה היא גדלה והתקדמה, אין סיבה שזה יועיל אצל בנה, על אף שהבנים אולי פחות רגישים ויותר סוערים, עדיין דורנו דור עם נפשות רגישות (אפשר להביא דוגמאות רבות אך חיינו בכל משפחה בסטנדרט גבוה בהרבה ממה שהיה פעם) וילד סוער הרבה פעמים גם רגיש, ופצע בגוף מגליד אך הפצע הנפשי של המכות (לקול צחקוקי חבריו- שהרבה פעמים קורה, על אף שקשה להבין איך חבריו יכולים לצחוק כשהוא מוכה ומושפל) לא מגליד ואולי נשאר ומלווה אותו לאורך שנותיו.
אנחנו לא, מרגישים קשר לחוקי המדינה מטעמים מובנים, אך כתוב "אלמלא מוראה של מלכות איש את רעהו חיים בלעו" הוי אומר שהחזק גובר על החלש, כך טבעו של אדם לולי מוראה של מלכות, רב'ה מול קבוצת ילדים תמיד חזק ומוביל (בד"כ) אם לא יהיה לו אימה ממה שיעשו לו הוא יעשה כרצונו , אמנם הוא יהיה חייב שהילד יישאר פחות או יותר שלם, אך לא מעבר לזה, אם אין לו אימה מעמידים אותו בניסיון שלאדם רגיל קשה לעמוד בו.
אמא שלא דואגת לבנה מפני מכות- מפקירה אותו, למצבי רוח של הרב'ה, לא נעים לכתוב אך ככה זה, כדאי תמיד לעשות לרבה'ס הרגשה טובה בכל צורה אפשרית, אך שתהיה להם אימה לא לפגוע בילד כלל, ולא רק שישאר פחות או יותר שלם חיצונית
אם אמא הייתה רואה את ההסרטה שהרב'ה קורא לבנה לשולחנו ומצווה עליו להוריד את המשקפיים (כי ח"ו הם לא יישברו רק הנבעך) ואז הילד שם את ידיו על שתי לחייו להגן על עצמו בידיו הקטנות ואז הסאגה נמשכת לפי מצ"ח של הרב'ה, כשכל חבריו מסכלים, ויכולים להיות אפשרויות מגוונות להמשך, חלקם בהשפלה גדולה ומשמעותית לילד, מי שנוח לה שילדה יושפל ויצטרך לעבור טיפולים לשפר את הרגשות ותדמיתו העצמית וכו' וכו' שיערב לה.
מי שרוצה לשמור עליו, כדאי שהרב'ה ידע שעם הילד הזה לא כדאי לו להתחיל, לרב'ה יש הרבה תלמידים בכתה כל אחד עם מיתוג, כמובן שצריך שהמיתוג יהיה חיובי אך גם מוגן.
סליחה על האריכות, ייש"כ למי שקרא/ה, מקווה שהייתה תועלת כלשהי, הייתי רוצה לכתוב עוד אך כבר כתבתי יותר מדאי.
בהצלחה ורוב נחת יהודית אמיתית ושמחה לכולם.
יש לך חובת דיווח לרווחה ולמשטרה.שטויות, הכרתי ילדים מהציבור שלנו שכל גופם חבורות חבורות מאיבוד שליטה של ההורים....
מילים כדרבנות!!אני מבין שיש שיח בין אמהות האם במכות יש תועלת חינוכית (כי אחרת אין שום התר לפי שום פרמטר להכות, וזה אפי' איסור דאורייתא (פן יוסיף) וילד לא יכול למחול ולכן זה חמור יותר ממבוגר)
בכל אופן לא קיבלתי הרבה מכות עידוד, אך אף מכה לא הועילה מאומה בחינוכי (דווקא להיפך בהחלט שכן) מי שהועיל לחינוכי היו מורים שהעריכו עודדו והאמינו, נתנו הכל, מכות דווקא לא. (מעניין שהצליחו בחינוך)
אדרבה אם אחת מהאימהות קיבלה מכות מסורות ממורתה הנערצת שתעלה את הפרטים אולי יהיה אפשר להקיש וללמוד למקומות אחרים, אם לא זו הדרך שבה היא גדלה והתקדמה, אין סיבה שזה יועיל אצל בנה, על אף שהבנים אולי פחות רגישים ויותר סוערים, עדיין דורנו דור עם נפשות רגישות (אפשר להביא דוגמאות רבות אך חיינו בכל משפחה בסטנדרט גבוה בהרבה ממה שהיה פעם) וילד סוער הרבה פעמים גם רגיש, ופצע בגוף מגליד אך הפצע הנפשי של המכות (לקול צחקוקי חבריו- שהרבה פעמים קורה, על אף שקשה להבין איך חבריו יכולים לצחוק כשהוא מוכה ומושפל) לא מגליד ואולי נשאר ומלווה אותו לאורך שנותיו.
אנחנו לא, מרגישים קשר לחוקי המדינה מטעמים מובנים, אך כתוב "אלמלא מוראה של מלכות איש את רעהו חיים בלעו" הוי אומר שהחזק גובר על החלש, כך טבעו של אדם לולי מוראה של מלכות, רב'ה מול קבוצת ילדים תמיד חזק ומוביל (בד"כ) אם לא יהיה לו אימה ממה שיעשו לו הוא יעשה כרצונו , אמנם הוא יהיה חייב שהילד יישאר פחות או יותר שלם, אך לא מעבר לזה, אם אין לו אימה מעמידים אותו בניסיון שלאדם רגיל קשה לעמוד בו.
אמא שלא דואגת לבנה מפני מכות- מפקירה אותו, למצבי רוח של הרב'ה, לא נעים לכתוב אך ככה זה, כדאי תמיד לעשות לרבה'ס הרגשה טובה בכל צורה אפשרית, אך שתהיה להם אימה לא לפגוע בילד כלל, ולא רק שישאר פחות או יותר שלם חיצונית
אם אמא הייתה רואה את ההסרטה שהרב'ה קורא לבנה לשולחנו ומצווה עליו להוריד את המשקפיים (כי ח"ו הם לא יישברו רק הנבעך) ואז הילד שם את ידיו על שתי לחייו להגן על עצמו בידיו הקטנות ואז הסאגה נמשכת לפי מצ"ח של הרב'ה, כשכל חבריו מסכלים, ויכולים להיות אפשרויות מגוונות להמשך, חלקם בהשפלה גדולה ומשמעותית לילד, מי שנוח לה שילדה יושפל ויצטרך לעבור טיפולים לשפר את הרגשות ותדמיתו העצמית וכו' וכו' שיערב לה.
מי שרוצה לשמור עליו, כדאי שהרב'ה ידע שעם הילד הזה לא כדאי לו להתחיל, לרב'ה יש הרבה תלמידים בכתה כל אחד עם מיתוג, כמובן שצריך שהמיתוג יהיה חיובי אך גם מוגן.
סליחה על האריכות, ייש"כ למי שקרא/ה, מקווה שהייתה תועלת כלשהי, הייתי רוצה לכתוב עוד אך כבר כתבתי יותר מדאי.
בהצלחה ורוב נחת יהודית אמיתית ושמחה לכולם.
לדעתי, עבר חלק כבר אחרי ההפסקה...על פניו עבר לו די חלק (נראה שהתרגל-) אבל אף פעם אי אפשר לדעת איפה זה יתפוס אותו בהמשך. ה' יעזור שימשיך להאמין ביכולותיו למרות גילוי ההשפלה האחרון...
בטח היום הם כבר לא משלנו...שטויות, הכרתי ילדים מהציבור שלנו שכל גופם חבורות חבורות מאיבוד שליטה של ההורים....
ברור שאתייעץ פה על כל מה שראיתי...יש לך חובת דיווח לרווחה ולמשטרה.
כן, גם כאזרח פשוט.
מוזר מאד מאדאין מחסור השוק מוצף, יש מלמדים עם וותק של 20 שנה מובטלים, מידיעה!!!!
אל תחמיצו!!!
מנוי פרימיום באתר פרוג, יקפיץ את המוניטין שלך לקהל גדול שאסור לך להחמיץ!
ועכשיו בהזדמנות, מבצע פסח 10% הנחה ברכישת מנוי שנתי!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
2.04
כ"ג אדר ב'
השקה חגיגית
חדש בפרוג
קורס חדשנות AI ובינה מלאכותית
14 שיעורים מפוצצים תוכן על כלי הAI השונים ליצירת תמונות וויז'ואל, עריכת וידאו ומושן, כתיבה ורעיונות, אפיון ועיצוב אתרים ועוד המון!
ההרשמה נפתחה!
20.03
י' אדר ב'
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
26.03
טז' אדר ב'
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכד
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: