מצטרפת!@דוד ריזל משפט הסיום - חזק!
דווקא
ורק רק גרילה!!
ידעתי שאני צריך חודש....ומי שהעלה משהו אחר (לא ננקוב בשמות...) כדאי לתקן
זה לא אני זה לא אניומי שהעלה משהו אחר (לא ננקוב בשמות...) כדאי לתקן
''לא תַּחֲשֹׁב נוֹף לא יִהְיֶה חוֹף''
לא!זה לא אני זה לא אני
וע''ז 'זלמן' היה אומר ''אֵין אָדָם נוֹסֵעַ בִּמְכוֹנִית חֲבֵרוֹ''
חבל, דוקא התאים לי הזלמן הזה לפרסום גרילהלא להעתיק את 'זלמן'©
תודה - אבל לא!חבל, דוקא התאים לי הזלמן הזה לפרסום גרילה
ניתוח מעולה!על מנת להסביר זאת, אנו צריכים:
א. להסביר לנו שהם אנשים עם לב וצרכים חברתיים כמו כולנו
ב. שההסתכלות הראשונית מוטעית
מניסוח האתגר משתמע שהוא נועד להעביר את המסר השני,
א"כ האתגר הוא כפול ומכופל (אולי לא? - תקנו אותי), להסביר את 2 המסרים כאחת
מה דעתכם?
קודם כל התהליך שעברתם הוא באמת נכון, כי זו החשיבה המוטעית של כולנו (ועוד יותר מזה, גם אנשים שסובלים ממוגבלויות שונות, חושבים כך על אנשים עם מוגבלויות אחרות...)חשבתי ללכת על הרעיון של להמחיש איך המוגבלים מתמודדים, וחשבתי על רעיון של החשכת סופרמרקט מרכזי לחמש דקות ובסוף תהיה הודעה בכריזה: "ככה עוורים עושים קניות כל יום"...
אבל רק אח"כ שמתי לב שהאתגר הוא בכלל לא בכיוון הזה.
לדעתי, מה שגורם לחלק מאיתנו להסתכל על הנכים כמוגבלים, ובכלל, עצם ה'מוגבלות' מתבטאת בעינינו בעיקר בחוסר התרומה שלהם, לכאורה, לחברה (לא נכון בכלל, אני מכחיש, כתבתי רק את המבט הראשוני של יצורי אנוש לפעמים), למעשה כולנו יודעים שבן-אדם נמדד רק לפי כמה שהוא בן-אדם (בכל המובנים).
על מנת להסביר זאת, אנו צריכים:
א. להסביר לנו שהם אנשים עם לב וצרכים חברתיים כמו כולנו
ב. שההסתכלות הראשונית מוטעית
מניסוח האתגר משתמע שהוא נועד להעביר את המסר השני,
א"כ האתגר הוא כפול ומכופל (אולי לא? - תקנו אותי), להסביר את 2 המסרים כאחת
מה דעתכם?
אהבתי ממש.טוב, הלכתי על גרילה של העולם החדש והמתקדם.
אם תשימו לב שוב להדגשה של המסרותוך כדי עבודה עלתה לי המחשבה על כך
שאם הולכים על העצמת המוגבלים כלא מוגבלים
אנחנו הופכים אותם בעל כורחם לשונים, אחרים,נפרדים מכלל האוכלוסיה.
מישהו אמר פה מוגבלים?....
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
4.06
כ"ז אייר
סילבוס חדש ל-2024!
קורס פיתוח ובניית אתרים
קריירה מתקדמת, ביקוש עצום, וממוצע משכורות גבוה במיוחד!
מלגות גבוהות ומשתלמות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
4.06
כ"ז אייר
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
הכירו את טווינמושן
עם גל אקסלרוד
עולם מטורף משל הדמיות! ממשק חדשני שמאפשר לבצע הדמיה כמעט כמו משחק מחשב
לתלמידים ובוגרים בלבד!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קמט
א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ: