הטבות לחברי אירגון המורים》》》

שירהפ

משתמש מקצוען
למיטב ידיעתי כבר אין אפשרות לקנות באתר של טרמינל x עם הכרטיס של הארגון.
פניתי אליהם וזה התשובה שקיבלתי:

היי,

בשל בעיה טכנית לא ניתן כעת לבצע שימוש בכרטיס זה באתר
בשלב זה אין צפי לטיפול בתקלה, הנושא נמצא בבדיקה
♥
 

שירהפ

משתמש מקצוען
@123770
קיבלתי מהם הבוקר תשובה נוספת:
סיימנו את ההתקשרות מול תמורה פלוס ולכן שובר זה לא נתמך יותר באתר
❤️


שווה לעקוב כי בעבר זה קרה וההתקשרות חודשה.
 

bbh200

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
מצטרפת לאשכול בנושא ארגון המורים- אני חברה באירגון אך לדעתי מלבד הסבסוד ללימודים אין דבר שמשתלם בארגון.
1. הגנה משפטית- בבתי ספר חרדים זה לא לגיטימי בעיני המנהל להפעיל את אירגון המורים, קרי פעלת בצורה זו ימצאו את הדרך למרר לך את החיים. ישנם בלי סוף עוולות בבתי ספר, קשה לי להאמין שחרדית פנתה, אולי רק לקראת פרישה או עזיבה.
2. השי לקראת פסח- לידיעתכם זהו שי ממשרד החינוך בס''ך 450 ש''ח שגם מורות שאינן חברות באירגונים מקבלות את התשלום ישירות למשכורת ולא דרך כרטיס הטבות, שכרגע הצטבר לי בו מעל 1000 ש''ח כי אני לא מרבה לקנות ברשתות הנ''ל. ז''א המתנה היא סה''כ 100 ש''ח. וזאת הטעיה לציבור שמרגיש שהוא בעצם לא משלם דמי חברות.
3. ההנחה לנופשים היא מגוכחת ומצחיקה בכלל גם לציבור הכללי ק''ו לציבור שלנו שכמעט אין נופשים למהדרין שמקובלים בציבור החרדי בהסדר.
בתחום הזה ארגון המורים הוא על הפנים, ההסתדרות הרבה יותר טוב.
ומה מורה צריך יותר מאשר נופש...
4. הרשתות בכרטיס ההטבות נחמדות אך פחות שימושיות לנו. אני עד היום לא הטענתי כסף היה טוב אם היו מצרפים רשתות חרדיות ולא חסר...
5. לצערי גם האירגון וגם ההסתדרות אלו ארגוני שחיתות, שמגלגלים הרבה כסף שלא מגיע לציבור המורים כפי שצריך, והשירות שלהם גרוע.
6. אם היה לי זמן וכוח הייתי מקימה ארגון למורים המתאים לחרדים..
כולל תמיכה במורות ע''י גופים של בתי דין רבניים.
לצערי בהרבה בתי ספר חרדים מורות נעשקות ומפחדות לצייץ, מה שאין כך בשאר הבתי ספר הכלליים.
7. בקיצור יתכן ובל''נ אחרי התואר השני לא אראה צורך בחברות בארגון הזה, מקסימום אצטרף לקראת פרישה.
נשמח אם תוכלי ליצור איתנו קשר בעניין במייל mm0504134845 בג'ימייל
תודה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  12  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה