החנות טוענת שבסוף עונה אין חיוב לבטל עסקה (תוך 48 שעות).
אני קראתי את החוק לאורך ולרוחב ולא מצאתי שום סעיף כזה, להיפך. מצאתי שכתוב במקומות שונים שהחוק תקף גם בסוף עונה.
אני יכולה להתלונן במועצה לצרכנות, אבל לא יודעת האם באמת מטפלים שם בפניות ובאיזה אופן. האם יש בכלל אכיפה בנושא?
האם מישהי התנסתה בחוויה המאוד-לא-נעימה הזו?
לפעמים יש תחושה שיש את מדינת ישראל
ויש את מדינת- גאולה.. שמה עניינים מתנהלים באופן מיוחד משלהם
(האופן שנוח למוכרים ולא לקונים, כמובן, וזה לא רק בעניינים של ביטול עסקה)
אני קראתי את החוק לאורך ולרוחב ולא מצאתי שום סעיף כזה, להיפך. מצאתי שכתוב במקומות שונים שהחוק תקף גם בסוף עונה.
אני יכולה להתלונן במועצה לצרכנות, אבל לא יודעת האם באמת מטפלים שם בפניות ובאיזה אופן. האם יש בכלל אכיפה בנושא?
האם מישהי התנסתה בחוויה המאוד-לא-נעימה הזו?
לפעמים יש תחושה שיש את מדינת ישראל
ויש את מדינת- גאולה.. שמה עניינים מתנהלים באופן מיוחד משלהם
(האופן שנוח למוכרים ולא לקונים, כמובן, וזה לא רק בעניינים של ביטול עסקה)