דרוש מידע החזר נקודות 2024 למי שהייתה בחופשת לידה

יוני החכם

משתמש צעיר
ואז א"א לדעת אם יגבו ממני יותר...
מדובר סה"כ על 1500 שקל במקסימום ולכן זה עלול להיות גבולי
למה שיגבו יותר - נראה לך שיש טעות בחישוב של ביטוח לאומי? בדר"כ החישובים שלהם נכונים - אפשרות שני הדורשת קצת השקעה להכין טבלת הכנסות מסודרת מכל השנה - מופיע כמובן בטופס 106/126 ולבדוק נ"ז של כל השנה שעברה לאצלשכוח זיכוי סעיף 45 /47 ולדעת מדויק כמה מס צריך לשלם ולפי זה להחליט אם להגיש את הבקשה - כל חשב שכר בכמה דקות מסדר לך חישוב כזה.. עכ"פ אני בעבודה הייתי עושה את זה לעובדים בשמחה אחרי סגירת המשכורות זה לא כזה סיפור..
 

יוני החכם

משתמש צעיר
יש טענות שבקטע של ביטוח לאומי משום מה יש בדרך כלל פחות מס ממה שצריך להיות.
ולדעתי צריך לבדוק 7 שנים אחורה... לא?
לא חושב שיבדקו 7 שנים אחורה למה שיעשו את זה הרי הסיפור הוא סיפור פשוט ולא איזה טריק שפקיד שומה לא יאהב. לגבי ביטוח לאומי אני לא מכיר שמועות כאלה - אבל זה כמובן לא אומר כלום , מה שיצא לי לראות שלגבי ההתנהלות שלהם בכספים שנוגעים אליהם הם בדר"כ מדייקם
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טו

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָֹה מִי יָגוּר בְּאָהֳלֶךָ מִי יִשְׁכֹּן בְּהַר קָדְשֶׁךָ:ב הוֹלֵךְ תָּמִים וּפֹעֵל צֶדֶק וְדֹבֵר אֱמֶת בִּלְבָבוֹ:ג לֹא רָגַל עַל לְשֹׁנוֹ לֹא עָשָׂה לְרֵעֵהוּ רָעָה וְחֶרְפָּה לֹא נָשָׂא עַל קְרֹבוֹ:ד נִבְזֶה בְּעֵינָיו נִמְאָס וְאֶת יִרְאֵי יְהוָה יְכַבֵּד נִשְׁבַּע לְהָרַע וְלֹא יָמִר:ה כַּסְפּוֹ לֹא נָתַן בְּנֶשֶׁךְ וְשֹׁחַד עַל נָקִי לֹא לָקָח עֹשֵׂה אֵלֶּה לֹא יִמּוֹט לְעוֹלָם:
נקרא  18  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה