גונן

משתמש מקצוען
׳ידיעות׳: המשפט הדרמטי של הנשיא לשעבר טראמפ יתחיל בוושינגטון ב-4 במרץ, באותם ימים בדיוק של הפריימריז. עד יום המשפט יצביעו כבר ב-5 מדינות, יום למחרת המשפט יצביעו בעוד 15 מדינות כולל קליפורניה וטקסס. נראה שהמשפט יסייע לטראמפ בקמפיין.
 

גונן

משתמש מקצוען
סקר CNN לנשיאות ארה"ב: בקרב בין ביידן וטראמפ זוכה הנשיא לשעבר ל-47%, לעומת 46% לנשיא המכהן. בנוסף לטראמפ, גם המועמדים הרפובליקנים היילי, פנס, סקוט וכריסטי מנצחים את ביידן באחוזים בודדים בקרב ראש בראש היפותטי (אסף רוזנצוייג).
 

גונן

משתמש מקצוען

זו הרפובליקאית היחידה שיכולה לנצח את ביידן​

ניקי היילי היא הרפובליקאית היחידה שיכולה לנצח את ג'ו ביידן בבחירות 2024, כך מגלה סקר חדש​

יענקי פרבר | חדשות בעולם8.9.2023 | 07:52
pltal.png


d4b87a0304ce2eae367a.jpg
הנשיא ביידן | צילום: אריה לייב אברהמס, פלאש 90
סקר חדש של רשת CNN מגלה שמושלת דרום קרוליינה לשעבר ניקי היילי היא המועמדת הרפובליקנית היחידה לנשיאות ב-2024 שתביא ניצחון נגד הנשיא ביידן בבחירות הכלליות.
nosound.png

הסקר, שפורסם ביום חמישי, מצביע על כך שמתמודדים מרכזיים במפלגה הרפובליקנית, כמו הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, מושל פלורידה רון דסנטיס ואחרים צמודים לנשיא ביידן באחוזי נצחון אם הבחירות יתקיימו היום. עם זאת, ניקי היילי בולטת כמועמדת היחידה עם יתרון ברור בסקרים.
תוצאות הסקר מצביעות על כך שדונלד טראמפ זוכה ל-47% תמיכה בקרב המשיבים, אחריו צמוד הנשיא ביידן עם 46%. באופן דומה, גם המספרים של סגן הנשיא לשעבר מייק פנס הראו אותו לפני הנשיא ביידן עם 46% עד 44%. הסנאטור טים סקוט מדרום קרוליינה קיבל את אותה תוצאה כמו פנס, בעוד איש העסקים ויווק רמאסוואמי יזם הודי-אמריקאי ומועמד לנשיאות ארצות הברית עם 45% עד 46%. המושל דסנטיס צמוד לנשיא ביידן, שני המועמדים השיגו 47% מהתמיכה.
עם זאת, ניקי היילי עם תמיכה ניכרת של 49% לעומת 43% של הנשיא ביידן.
ראוי לציין שלמרות היתרון בסקרי הבחירות הכלליות, סקרי הפריימריז הרפובליקנים מספרים סיפור אחר, כאשר כל המועמדים נגררים באופן משמעותי אחרי דונלד טראמפ.
בחדרי חרדים
blank.png
 

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית

"רוצה ללכת לישון": כך סיים ג'ו ביידן מסיבת עיתונאים • צפו​

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן ממשיך להביך את עצמו פומבית, מה שמעלה שאלות קשות על הכשירות שלו לקראת הבחירות לנשיאות • בסיום מסיבת עיתונאים, אמר בקול עייף לנוכחים, כאשר דבריו מועברים בשידור חי, כי הוא רוצה לישון.
jdn

צפה בקובץ המצורף video5474586484822520033.mp4
 

קבצים מצורפים

  • video5474586484822520033.zip
    KB 573.8 · צפיות: 21

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית

"רוצה ללכת לישון": כך סיים ג'ו ביידן מסיבת עיתונאים • צפו​

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן ממשיך להביך את עצמו פומבית, מה שמעלה שאלות קשות על הכשירות שלו לקראת הבחירות לנשיאות • בסיום מסיבת עיתונאים, אמר בקול עייף לנוכחים, כאשר דבריו מועברים בשידור חי, כי הוא רוצה לישון.
jdn
עוד מהפנינים של ביידן באסיפת העיתונאים המדוברת
הנשיא ביידן, בן ה-80, ביקר בווייטנאם ועשה בושות, מסיבת העיתונאים שלו בת 26 דקות, שהתחילה באיחור של שעה, כללה שורה של אירועים מוזרים, ביידן אמר לנוכחים: "אני אומר לך משהו, אני לא יודע מה איתך, אבל אני הולך לישון".
לאחר מכן נכנסה מזכירת העיתונות קארין ז'אן פייר ואמרה: "תודה לכולם, סיימנו את מסיבת העיתונאים, תודה לכולם".

גם מסיבת העיתונאים לא בדיוק התחילה טוב. לאחר שהקהל חיכה במשך שעה הוא אמר: "ערב טוב לכולם. כבר ערב, לא? מסביב לעולם בחמישה ימים זה מעניין" כשהוא מתייחס לנסיעה שלו למשך חמישה ימים.
לאחר מכן הוא התייחס לסרט של במאי מפורסם רובין וויליאמס, שלטענת המבקרים היה חסר טאקט מכיוון שהעלילה מתרחשת במהלך המלחמה העקובה מדם של ארצות הברית בווייטנאם, ביידן המשיך לספק משפטים מביכים.
סקרים בארה"ב מראים שיש דאגה רחבה לגבי גילו של ביידן לקראת כהונה שנייה פוטנציאלית. סקר שנערך בשבוע שעבר הראה כי 77 אחוז מהאמריקאים, כולל 69 אחוז מהדמוקרטים, מאמינים שביידן מבוגר מכדי להתמודד לבחירה מחדש. דונלד טראמפ, שמוביל את המירוץ הרפובליקני צעיר יותר בשלוש שנים.
בחדרי חרדים
 

דיאלוג

משתמש סופר מקצוען
ברשת התקשורת האמריקנית "Punchbowl News" דווח היום (שלישי) כי יו"ר בית הנבחרים האמריקני קווין מקארתי צפוי להביע תמיכה בפתיחת הליך הדחה נגד נשיא ארה"ב ג'ו ביידן.

העילה לפתיחת הליך זה היא החשד שהנשיא ביידן הרוויח מעסקיו הבעייתיים של בנו האנטר. בעבר נוהלו הליכי הדחה נגד מספר נשיאים, כאשר מתוכם הועמדו לדין הנשיאים טראמפ, ג'ונסון וקלינטון. עד היום נפתחו בבית המחוקקים האמריקני כ-60 הליכי הדחה.

מסמך שפורסם על ידי ה-FBI האמריקני לפני כחודשיים כעלה כי קיים חשד נגד הנשיא ג'ו ביידן ובנו האנטר שנטלו שוחד בעת שכיהן בתפקיד סגן הנשיא. כבר בעת הבחירות לנשיאות 2020 היה בידיהם של הכוחות כדי להפליל את הנשיא, אך שחררו את המידע רק כעת לאחר לחץ שהפעילו הסנאטור צ'אק גרשי ונציג בית הנבחרים ג'יימס קומר הרפובליקנים.

החשד העולה נגדם הוא, כי האנטר ביידן עבד לחברה אוקראינית כדי לעזור לה בבעיות העולות בחברה מדי פעם – כאשר לא ברור במה מדובר, ומנכ"ל החברה צוטט, כי שילם 5 מיליון דולר לביידן אחד ועוד 5 מיליון דולר לביידן אחר. המנכ"ל אף פקפק ביכולותיו המקצועיות של האנטר, אך השאירו בתפקיד כדי שהכל בחברה יישאר תקין.
באותה תקופה ביידן האב לחץ להביא לפיטוריו של התובע הכללי באוקראינה ויקטור שוקין, שהיווה איום על השחיתות שהתנהלה בינם לממשל, ואף איים כי אם לא תעשה זאת, היא לא תקבל סיוע מארה"ב של לא פחות ממיליארד דולר, דבר שהיה גורם מכריע שהביא לפיטוריו של שוקין.

הבית הלבן מכחיש את האישומים נגד הנשיא וטוען, כי זה חלק ממרדף של הרפובליקנים להצמיד לנשיא תדמית שלילית ואשמות שווא.
KORE
// האם יש לזה משמעות אמיתית? או סתם תחילת תהליך שלא ימצה את עצמו לפני הבחירות?
 

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
׳ערוץ 12׳: ארה״ב: הנשיא לשעבר טראמפ לא יגיע גם לעימות הבא בין המועמדים לראשות המפלגה הרפובליקנית. טראמפ מוביל בסקרים בפער גדול והוא הפייבוריט הברור להתמודד מול הנשיא ביידן בבחירות ב-2024.
 

פרטנרית

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
האקרים פרצו לחשבון הטוויטר של דונלד טראמפ ג'וניור בנו של טראמפ ומצייצים משם דברים מבחילים והזויים. באחד מן הציוצים נכתב כי הנשיא לשעבר שמתמודד מול ביידן, מת, ובנו ירוץ במקומו לנשיאות. בציוץ נוסף נכתבו קללות נוראיות נגד הנשיא ביידן.



6857571583f505a839be.jpg
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
הוא חבר לדמוקרטיםפ כדי למנוע השבתה של גופי הממשל, ועורר עליו את חמתם של בני מפלגתו - הרפובליקנים, שפתחו בהליך הדחה, והדמוקרטים הצטרפו אליהם.
הדיחו אותו כבר? או שרק פתחו בהליך הדחה?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  16  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה