תוהה לגבי זה, הם פשוט יכולים להגיד לא מתאים לכם? תפנו את הדירה נמצא מישהו אחר, לא?על פי החוק מותר לעלות בחידוש חוזה בחמש אחוז שזה יוצא 215 ש”ח
זה כמובן לטובת השוכרים
ככה אמרו אצלינו כשהעלו ב500
תוהה לגבי זה, הם פשוט יכולים להגיד לא מתאים לכם? תפנו את הדירה נמצא מישהו אחר, לא?על פי החוק מותר לעלות בחידוש חוזה בחמש אחוז שזה יוצא 215 ש”ח
זה כמובן לטובת השוכרים
לפי דבריך מעולם לא טעמת את הטעם הזהלפי דבריך צריך לתת להם את הדירה במתנה וזהו. אין דבר מענג מזה.
על אף שאין לי התנגדות לגוף הדברים, בשביל לקבל פרופורציות כדאי לראות את האשכול ש'אוצר בלום' פתחה הבקר עם הכותרת "איך מסיימים עם הכסף הזה לצמיתות", את תגובות החברים, ולהבין מאיזה מקום מגיעה העמדה הזו...מנסיון אישי-
אנחנו רצינו את השוכרים שלנו, אברך יקר
ופשוט מורידים ממעשרות את הפער.
הידיעה כל חודש שמשפחה שלימה של בני תורה שמחים בגללנו- מרחיבה את הדעת
והשפע שלנו נכנס ממקום אחר.
אמנם זה לא סטייל, אבל מלשפוך אהבה לא מפסידים!!!!
מנסיון אישי-
אנחנו רצינו את השוכרים שלנו, אברך יקר
ופשוט מורידים ממעשרות את הפער.
הידיעה כל חודש שמשפחה שלימה של בני תורה שמחים בגללנו- מרחיבה את הדעת
והשפע שלנו נכנס ממקום אחר.
אמנם זה לא סטייל, אבל מלשפוך אהבה לא מפסידים!!!!
הלכו אב ובן יחדיו. היה להם 5 לחמניות
ראו אדם אני, נתנו לו 2
שאל האב את בנו: כמה יש לנו עכשיו?
ענה הבן: 3.
אמר האב: לא, עכשיו יש לנו 2. מה שנתנו לו הוא שלנו
ששואלים אותי כמה הדירה שלי שווה אני עונה: 500 שח
כי רק זה שלי באמת.
שוב, זה הכי לא סטייל שיש, בפרט לא כאן שכל הפורומים זה איך להרוויח יותר ויותר כסף
אבל אין דבר מענג מזה (וזה ממש לא משנה אם האבא אברך, הם יהודים)
את מרגישה כל רגע שאת גומלת חסדים.
אני לא הולכת לוותר על ההרגשה הזו, מצטערת. גם אם מחירי הדירות יכפילו את עצמם
ממש לא יפה היחס..לפי דבריך צריך לתת להם את הדירה במתנה וזהו. אין דבר מענג מזה.
מתוק מדבש! כמה טוהר יהודי יש במשפט הזה! אחים אנחנו!לפי דבריך מעולם לא טעמת את הטעם הזה
ההערה צודקת בהחלט, כיון שאם לא סוכם אין כאן חוב וממילא אין כאן מחילה על החוב, ועל כן אין מה להוריד מהמעשרות.השוכר יודע את זה?
שיש פער ואתה מכסה לו מצדקה?
כסף זה לא הכל בחיים, אבל כל אחד יחליט למי הוא נותן את הצדקות שלו, האם לשוכר הדירה או לכאלה קרובים אליו יותר שכנראה נזקקים לא פחות, מה מתוק מדבש? משפט מטופש, נטול טוהר, מלא יוהרה והתנשאות, בהחלט משכירים הם לא ארגון חסד, את החסד אפשר למצוא וכדאי בכל מיני אפיקים, לא שאא להתחשב בשוכרים אבל לא לתת תחושת עונג וצדקות על השכרת מתחת למחיר שוק באופן בולט (ועוד בעוד השוכר לא יודע,), אם החלטתם שזה החסד שלכם, לכו על זה, אבל רובם ככולם החליטו להתחסד במקומות ואופנים אחרים, אז אל תתלהמו ב"עונג" וצדקות יתירה,מצטרף בהחלט!!!
(לא נכנס להפסד שלכם אם יש.. אלא על עצם הרעיון ואני כותב באופן כללי לא עליכם ספציפית)
נכון שזה נשמע פאנטי או ילד טוב ירושלים.. אבל ויש אבל גדול - הרי אם כולם היו משכירים שם ב2000 שח זה המחיר שהיית גובה וזה שהמחיר עלה סתם כי באו לכאן הרבה חרדים (!) [ובעיניי זו סיבה להורדת המחירים אך היום בעולם הכל הפוך..] אז למה צריך למצוץ את הדם של השני במיוחד אם הוא אברך (ואין לו דירה אחרת שמשכיר במקום אחר) שכל שקל קשה לו להוציא..
היתה תכנית לפני כמה זמן ברדיו קול חי ועלו כמה שאמרו שמשכירים במחיר פחות מהשוק ב-2000 שח כמחיר הישן ורואים רק שפע וס"ד בכל מקום גם בחינוך הילדים ועוד ובמיוחד שהשוכרים הגונים משלמים בזמן בלי הצקות ובלי בעיות
ממש לא יפה היחס..
כסף זה הכל בחיים??????????? למה כל היום אנשים רודפים אחרי הכסף כאילו הוא יושיע אותם ויגאל אתם מכל הצרות ולא הי"ת????!!!!!
מתוק מדבש! כמה טוהר יהודי יש במשפט הזה! אחים אנחנו!
ללא ספק ולא על זה דיברתיאבל כל אחד יחליט למי הוא נותן את הצדקות שלו,
כנראה שגם את/ה לא טעמת את זהמשפט מטופש, נטול טוהר
לא יודע מזה כלל!תקרא קצת מהודעותיה של אוצר בלום, לדעתי ניקית שמנסה קצת להטריל ולהתסיס אותנו, והולך לה
אאל"ט במכתב שפורסם לאחרונה מרבני שכונות בירושלים היה כתוב שאפשר להוריד ממעשרותההערה צודקת בהחלט, כיון שאם לא סוכם אין כאן חוב וממילא אין כאן מחילה על החוב, ועל כן אין מה להוריד מהמעשרות.
אני בסיטואציה דומה ובהתלבטות אם לעלות להם את השכירות, מה גם שהאישה בלי עבודה קבועה אבל הם מותק ולא בא לנו שיעזבו. ביררתם הלכתית שאין בעיה עם זה?מנסיון אישי-
אנחנו רצינו את השוכרים שלנו, אברך יקר
ופשוט מורידים ממעשרות את הפער.
הידיעה כל חודש שמשפחה שלימה של בני תורה שמחים בגללנו- מרחיבה את הדעת
והשפע שלנו נכנס ממקום אחר.
אמנם זה לא סטייל, אבל מלשפוך אהבה לא מפסידים!!!!
על פי איזה חוק?על פי החוק מותר לעלות בחידוש חוזה בחמש אחוז שזה יוצא 215 ש”ח
זה כמובן לטובת השוכרים
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
2.04
כ"ג אדר ב'
השקה חגיגית
חדש בפרוג
קורס חדשנות AI ובינה מלאכותית
14 שיעורים מפוצצים תוכן על כלי הAI השונים ליצירת תמונות וויז'ואל, עריכת וידאו ומושן, כתיבה ורעיונות, אפיון ועיצוב אתרים ועוד המון!
ההרשמה נפתחה!
20.03
י' אדר ב'
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
26.03
טז' אדר ב'
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכט
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרַי יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרָי גַּם לֹא יָכְלוּ לִי:ג עַל גַּבִּי חָרְשׁוּ חֹרְשִׁים הֶאֱרִיכוּ (למענותם) לְמַעֲנִיתָם:ד יְהוָה צַדִּיק קִצֵּץ עֲבוֹת רְשָׁעִים:ה יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן:ו יִהְיוּ כַּחֲצִיר גַּגּוֹת שֶׁקַּדְמַת שָׁלַף יָבֵשׁ:ז שֶׁלֹּא מִלֵּא כַפּוֹ קוֹצֵר וְחִצְנוֹ מְעַמֵּר:ח וְלֹא אָמְרוּ הָעֹבְרִים בִּרְכַּת יְהוָה אֲלֵיכֶם בֵּרַכְנוּ אֶתְכֶם בְּשֵׁם יְהוָה: