לאחר כמה אשכולות שעלו כאן על טיפול. מטרותיו. סוגיו.
תוצאות והשלכות.
יעילות למול מקצועיות ובכלל נושא האמון שהוא משחק בכיר בכל נושא הטיפול ועצם חיותינו.
ובכלל בדיונים דכאן.
נזכרתי בקורס שנתי שלמדתי אצל יועצת בכירה במסגרת השתלמות
(כיום כמעט עשור אחרי היא בעלת תואר שני בטיפול ולא אומר את שמה כיון שלא ביקשתי את רשותה לדבר בשמה)
לא זוכרת את הגדרת הנושא אלא את האמירה המתבטאת ממנו-האמון ככלי טיפולי במסגרת עבודה /בית הספר וכו
חוויה יציבה של אמון הניתנת ממורה למשל-לא טיפול ולא מעבר לגבולות השיעור , דווקא במסגרות בית הספר יכולה לבנות נדבך חשוב בבנית האמון והדימוי העצמי החיובי.
כאשר תלמידה נמצאת בדפוס התנהגות מסוים והתגובה כלפיה קשובה וחיובית זה יבנה בתוכה אמון כלפי עצמה ותחושת שיכות ורלוונטיות.
יום ועוד יום שבוע אחרי שבוע תמצאו את התלמידה המחכה לחיוך של המורה או למילה הטובה שלה המאמינה בה שמותר לה לא להבין. ששאלותיה במקום וכו.
ומנגד העלו כאן את הנושא של טיפולים מקצועיים ונוטלי ממונות שהרסו ולכאורה לא הפיקו את התוצאה המיוחלת ואולי זה בדיוק ממקום של חוסר האמון?
המטפל לא הצליח ליצור את האמון בו ואני מעלה מחשבה שאולי לא הצליח בידו כי הוא אישית לא האמין במטופל . לא כיבד את מקומו ועומק רגשותיו?
אפשר לסכם שע"י אמון אמיתי ניתן לפתור בעיות ואם אין אותו אז גם איש מקצוע מדופלם לא יצליח?
תוצאות והשלכות.
יעילות למול מקצועיות ובכלל נושא האמון שהוא משחק בכיר בכל נושא הטיפול ועצם חיותינו.
ובכלל בדיונים דכאן.
נזכרתי בקורס שנתי שלמדתי אצל יועצת בכירה במסגרת השתלמות
(כיום כמעט עשור אחרי היא בעלת תואר שני בטיפול ולא אומר את שמה כיון שלא ביקשתי את רשותה לדבר בשמה)
לא זוכרת את הגדרת הנושא אלא את האמירה המתבטאת ממנו-האמון ככלי טיפולי במסגרת עבודה /בית הספר וכו
חוויה יציבה של אמון הניתנת ממורה למשל-לא טיפול ולא מעבר לגבולות השיעור , דווקא במסגרות בית הספר יכולה לבנות נדבך חשוב בבנית האמון והדימוי העצמי החיובי.
כאשר תלמידה נמצאת בדפוס התנהגות מסוים והתגובה כלפיה קשובה וחיובית זה יבנה בתוכה אמון כלפי עצמה ותחושת שיכות ורלוונטיות.
יום ועוד יום שבוע אחרי שבוע תמצאו את התלמידה המחכה לחיוך של המורה או למילה הטובה שלה המאמינה בה שמותר לה לא להבין. ששאלותיה במקום וכו.
ומנגד העלו כאן את הנושא של טיפולים מקצועיים ונוטלי ממונות שהרסו ולכאורה לא הפיקו את התוצאה המיוחלת ואולי זה בדיוק ממקום של חוסר האמון?
המטפל לא הצליח ליצור את האמון בו ואני מעלה מחשבה שאולי לא הצליח בידו כי הוא אישית לא האמין במטופל . לא כיבד את מקומו ועומק רגשותיו?
אפשר לסכם שע"י אמון אמיתי ניתן לפתור בעיות ואם אין אותו אז גם איש מקצוע מדופלם לא יצליח?