דרוש מידע דרומיים? זכרו להכין את הילדים "היום צפירה בשעה 20:00"

אורית 123

משתמש מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
אנחנו לא דרומיים ואני שכחתי לגמרי מהצפירה ובאותו רגע שזה התחיל פשוט קפצתי בבהלה בשנייה הראשונה ואז קטלתי שזה הצפירה.. ישר חשבתי לעצמי מה עובר על תושבי הדרום. וגם בזיקוקים הבן שלי פשוט התעורר בבהלה כששמע את הבומים של הזיקוקים ורעד מפחד ממש.. במקום להנות מהזיקוקים שראינו מהבית פשוט חשבתי על זה שיש אנשים שגרים כמה שעות מאיתנו שומעים את הרעשים האלה בעוצמה יותר חזקה ומפחידה כלהזמן!! אז מדבר שאמור להיות שמח הקונוטציה יישר היתה למשהו שהוא מאוד עצוב. ה' יישמור על כולנו ושזה באמת להיות מלוכדים למרות אי ההסכמות והדעות השונות.
 

HP מעצבת

משתמש מקצוען
דווקא ממש קל לי להאמין שזה המצב
אנחנו ירושלמים וחווינו אולי 3 אזעקות לפני 5 שנים בצוק איתן, והילדה שלי שהיא כיום בת 8+ רק עכשיו הפסיקה לפחד מהצפירות. זה לא עזר להסביר שזה צפירה ולא אזעקה וכו' היא פחדה מהקול הזה אז שום דבר לא עוזר. והערב שלחתי את הבן שהוא כמעט בן 10(!) להתקלח כמה דקות לפני 8, והוא אמר שהוא מפחד להיות לבד באמבטיה כשיש צפירה....
היא זוכרת את צליל האזעקה?????
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  9  פעמים

אתגר AI

אחרי החגים • אתגר 13

לוח מודעות

למעלה