אילו היית כותב 'בעבר היה לי ניסיון רע עם חברת שיחזור מסויימת'...
כי כרגע שכתבת "תחום הזוי שהמחירים בו מטורפים" וכו' זהו הכללה במיטבה.
אכן, תחום הזוי שהמחירים בו מטורפים.
אשמח אם תשתף אותי בסיפורים כמו "זה לקח לי שעתיים, תשלם רק 300 ש"ח"...
לרוב המחיר אינו ריאלי, אלא 'מנצל מצוקה'.
לפעמים עבודה על דיסק שאורכת מספר שעות או אפילו פחות, תתומחר ללא שום קשר למחיר לשעת עבודה או פר מאמץ, אלא פר אין-האונים של מוסר הדיסק...
לרוב מדובר בתוכנה שעובדת באופן עצמאי, מבלי שהמשחזר צריך להפעיל מנואלה...
אני אומר זאת מנסיון עם חברה אחת, אך כששוחחתי עם חברים שמתעסקים במחשבים - זה בדיוק מה ששמעתי גם מהם, עם תוספת סיפורים. [הכל מהתקופה האחרונה, פשוט דיברתי עם כמה אנשי מחשבים בשל הבעיה בה אני מצוי, והם מכירים את התחום היטב...]
ובבקשה, לא להתחיל לספר על "הקמת מעבדה" "הוצאות נלוות" וכו' וכו'' שזה יש לכל עסק אחר הגובה מחירים פר שעת עבודה.
ולא שמדובר ברופא שלמד שבע שנים שעוד תוכל לומר שהוא מכסה את ההשקעה של השנים הרבות בהן הוא רכש מיומנויות.
לדעתי צריך יותר תחרות בשוק הזה, ויותר הגינות ושקיפות. אין לך שום אפשרות לדעת כמה הוא עבד על הדיסק, ומה היה אופי התקלה [אלא מה שהוא מספר לך, דבר שאינו מגובה בדוקומנטים "זה היה מאד קשה, נלחמתי בצפרניים להציל לך את החומר" וכו'].
אולי כדאי שפרוג יציעו קורס שחזור מידע, ואז התחום יהיה יותר מגוון, ואנשים לא יצטרכו להמליץ על עצמם בכל פה דרך ניקים אנונימיים.