דרוש מידע דבר מפליא בטבע הבריאה שעדיין לא ראיתי התייחסות אליו

מאיר 4134

משתמש מקצוען
פעם יצא לי משהו מעניין בקשר לבכורות עם ישראל במדבר

וַיְהִי֩ כָל־בְּכ֨וֹר זָכָ֜ר בְּמִסְפַּ֥ר שֵׁמ֛וֹת מִבֶּן־חֹ֥דֶשׁ וָמַ֖עְלָה לִפְקֻדֵיהֶ֑ם שְׁנַ֤יִם וְעֶשְׂרִים֙ אֶ֔לֶף שְׁלֹשָׁ֥ה וְשִׁבְעִ֖ים וּמָאתָֽיִם (במדבר ג-מג)

22,273 * פאי = 69,972.69

בדקתי מה ההפרש בין 70,000 לתוצאה לעיל, ולהפתעתי התשובה היא 27.30 !!!

שהרי 10% מ273 זה 27.3

והייתה הרי התייחסות מפורשת למספר 273 בפסוק וְאֵת֙ פְּדוּיֵ֣י הַשְּׁלֹשָׁ֔ה וְהַשִּׁבְעִ֖ים וְהַמָּאתָ֑יִם הָעֹֽדְפִים֙ עַל־הַלְוִיִּ֔ם מִבְּכ֖וֹר בְּנֵ֥י יִשְׂרָאֵֽל׃ (במדבר ג-מו)
 

מאיר 4134

משתמש מקצוען
למדתי לא מזמן את המשנה בפאה וכתוב שם בתוי"ט

"כשתחשוב צ"ו פעמים 9600 יעלו בידך 961,600 שעורות... וכו'"

והשורש של 961,600 הוא 960 !

Screenshot_20220622-042810~3.png
 

מאיר 4134

משתמש מקצוען
אוסיף לך עוד משהו שמסתמא תתלהב גם ממנו.

מספר בני ישראל במדבר היה 603,550 והתחשק לי פעם לבדוק מה השורש של מספר זה, והתשובה היא 776.884804846 כלומר נושק את ה777 ומקובל בעולם שהוא מספר המסמל מזל

אם נחלק את מספרם של בני ישראל ל776 (לגבי גימטריא הבדל של 1 זה דווקא מתקבל) התוצאה היא 777.77 ! (אגב, מזל בגי' 77)

כתבתי זאת במסגרת שונה, ומשהו החזיר לי אולי תמצא גם משהו מיוחד ב343 שזה 7*7*7 ? סברתי וקיבלתי, ויצא לי מהלימון לימונדה כי 343.7777 (שזה 7*7*7 פלוס 0.777) כפול PI התוצאה היא 1080.009 !

והמפליא מכל שיש כאן הרבה מוסר השכל, כי המספר 1080 מתחלק לכל הספרות חוץ מ7 וכעת מתגלה שהוא בעצם הכי 7 בעולם !


1080/2 = 540
1080/3 = 360
1080/4 = 270
1080/5 = 216
1080/6 = 180
1080/8 = 135
1080/9 = 120
1080/10 = 108
ורק 1080/7 = 145.285714285


האם יש קשר בין דייני ישראל למספר 777 ?

אולי !

אם נוסיף על מספר בני ישראל שהוא 603,550 את המספר 7777 נגיע ל611,327 עכשיו נחלקו ב7.77777 והתוצאה היא 78,599


ולשון הגמ'

תנו רבנן (שמות יח, כא) ושמת עליהם שרי אלפים שרי מאות שרי חמשים ושרי עשרות שרי אלפים שש מאות שרי מאות ששת אלפים שרי חמשים שנים עשר אלף שרי עשרות ששת ריבוא נמצאו דייני ישראל שבעת ריבוא ושמונת אלפים ושש מאות (סנהדרין יח.)



וכבר הזכרתי כאן ש960 (שזה שיעור המקווה) לחלק ל(100/81 או 2/1.62) שווה ל777.600000
 
נערך לאחרונה ב:

אריסטוקקטוס

משתמש פעיל
כתבתי זאת במסגרת שונה, ומשהו החזיר לי אולי תמצא גם משהו מיוחד ב343 שזה 7*7*7 ? סברתי וקיבלתי,
עיי' בבא בתרא ט' ע"ב תוס' ד"ה ומצדיקי הרבים וכו' מש"כ על מספר זה.
(אגב, 343 זה גם מניין הבקשות בתפילת 'יעלה ויבא').

(343=גשם)
 

אריסטוקקטוס

משתמש פעיל
מה רע במקור של נאס"א ?

כשמביאים תירוץ בגמ' מביאים קודם סברא ורק אח"כ מביאים מקור מפסוק, ומקור מטבע המציאות הוא הרבה יותר חזק מאשר סברא

(בתשובות הרשב"א כ' שקביעת בי"ד ע"פ הראיה קובעת גם את המציאות, הובא בש"ך יו"ד קפ"ט ס"ק יד, עי'ש ההקשר)
 

מאיר 4134

משתמש מקצוען
ארשום איך גיליתי את המשחק עם המספר 1.2345679

לפני שנתיים בערך המתנתי לאשתי בעת שעשתה קניות באחד החנויות, ובהיותי משועמם בחוץ חישבנתי בפלאפון כל מיני חשבונות, והכפלתי את שם ה' (26) בפאי ויצא ....81.681, עיגלתי ל81 וחילקתי 100 ב81 ולהפתעתי יצאה התוצאה 1.2345679 ושאלתי את עצמי, להיכן נעלמה הספרה 8 ?

אולי זו שאלה מצחיקה אך בעיקרון כל דבר ניתן לתרגם למספרים וגם רעיונות, ולאחר תקופה חשבתי שניתן לומר שטבע בגי' 81 וכידוע המספר 8 מסמל את מה שמעל לטבע ולכן אין את הספרה 8 בחילוק הלזה.

אגב לנידון מתמטי על זה שלחו אותי לכאן

איש בגי' 311 אשה בגי' 306 ביחד הוא 617
מניין איברי האיש - רמ"ח ומניין איברי האשה רנ"ב ביחד הוא 500

617:500 זה 1.234 !

(השניה חשבתי על המשך לווארט, כי חסר בתוצאה של 1.234 את ההמשך שהוא 5679 וחיבור 5+6+7+9 יוצא 27 [26 עם הכולל] שרומז על שם ה' שצריך אותו בשביל להשלים את החיבור ביניהם !)

והאליה רבה כותב בספרו שזו אחת מהסיבות שמדליקים ב' נרות בשבת (נר - 250 ושני נרות זה 500)

וכך לשונו

לכך עושים נרות כרוכים דזכור ושמור בדיבור אחד נאמרו ויש אומרים נגד איש ואשה כי נר כמנין איברים שבאיש ואשה כי באשה יש ארבע איברים יותר מרמ"ח מבאיש שתי צירים ושתי דלתות, עוד טעם רמז לשתי נשמות הכרוכים יחד בגוף האדם (מטה משה) ועיין לקמן סימן תרע"א: (סימן רסג-ב)
 
נערך לאחרונה ב:

מאיר 4134

משתמש מקצוען
....
האמת שיצא לי המון נתונים מעניינים סביב מספר זה ביהדות ויש לי חברותא ביום שישי למסכת חלה והוא מכיר את הטיעון שלי בקשר למספר 1080 ופעם אמרתי לו, מתחשק לי לבדוק אם יש קשר בין שיעור חלה שזה 43.2 ביצים לבין המספר 1080 וחילקתי אותו ל43.2 וראו זה פלא התוצאה היא 25 !

ור׳ בחיי כותב שהנפח של הלוחות היה קח׳ אמות (6 * 6 * 3) וב׳ הלוחות נפחם היה רי״ו אמות והוא כותב שזה גם מספר האותיות בשם ע״ב, והמספר 108 (קח) זה עשירית מ1080

ועוד לאלוה מילין.

א״ר חסדא רביעית של תורה אצבעיים על אצבעיים ברום אצבעיים וחצי אצבע וחומש אצבע (פסחים קט.)

ואם נחשב 2 * 2 * 2.7 התוצאה היא 10.8

שזה עשירית מ108
ומאית מ1080
 

מאיר 4134

משתמש מקצוען
התשובה היא ברורה !
שעה זה 1 חלקי 24 מיום
שזה מקביל לחודש שזה 1 חלקי 24 משנתיים !

ראוי להוסיף שהמספר 24 מוסיף גם בחלקי השעה וכמאמר התוספתא בריש מסכת ברכות

רבי אומר ארבע משמרות הוי הלילה עונה אחת מעשרים וארבע לשעה והעת אחת מעשרים וארבע לעונה והרגע אחת מעשרים וארבע בעת ר' נתן אומר ג' אשמורות בלילה שנא' (שופטים ד) ראש האשמורת התיכונה אין תיכונה אלא שיש לפניה ולאחריה.

ומרתק ללמוד את הקליר ביוצרות לשקלים

וּכְמוֹ נִתַּן כַּיִל לְתוֹלְדוֹת הָאָרֶץ. כֵּן נִתַּן קֵץ לִימֵי הָאָרֶץ. מַתְחִיל לִמְנוֹת מִשֵׁשֶׁת אַלְפֵי עֶרֶץ. עַד שֶׁהוּא מְכַלֶּה בְּרִגְעֵי אָרֶץ. כִּי כָל הָעוֹלָם כֻּלּוֹ שֵׁשֶׁת אֲלָפִים. עוֹשִׂים חֲמִשָׁה וּשְׁתֵּי יָדַיִם מַחֲזוֹרוֹת. וּמִנְיַן הַמַּחֲזוֹר בְּעֶשְׂרִים וּשְׁנַיִם יוֹבְלוֹת. וּשְׁנַת הַיוֹבֵל שֶׁבַע שַׁבְּתוֹת הַשָׁנִים. וְשַׁבְּתוֹת הַשָׁנִים בְּעֶשְׂרִים וּשְׁמוֹנֶה תְּקוּפוֹת. וִימוֹת הַתְּקוּפָה תִּשְׁעִים וְאֶחָד יוֹם וּשְׁלִישׁ. וְעוֹנוֹת הַיוֹם חֲמֵשׁ מֵאוֹת וְשִׁבְעִים וָשֵׁשׁ. וְרִגְעֵי הָעוֹנָה כְּעוֹנוֹת כָּל הַיוֹם. וְהַמְדַקְדֵּק מְחַלֵּק הָרֶגַע לְכַמָּה רְגָעִים:
 

מאיר 4134

משתמש מקצוען
האמת שיצא לי המון נתונים מעניינים סביב מספר זה ביהדות ויש לי חברותא ביום שישי למסכת חלה והוא מכיר את הטיעון שלי בקשר למספר 1080 ופעם אמרתי לו, מתחשק לי לבדוק אם יש קשר בין שיעור חלה שזה 43.2 ביצים לבין המספר 1080 וחילקתי אותו ל43.2 וראו זה פלא התוצאה היא 25 !

ור׳ בחיי כותב שהנפח של הלוחות היה קח׳ אמות (6 * 6 * 3) וב׳ הלוחות נפחם היה רי״ו אמות והוא כותב שזה גם מספר האותיות בשם ע״ב, והמספר 108 (קח) זה עשירית מ1080

ועוד לאלוה מילין.

א״ר חסדא רביעית של תורה אצבעיים על אצבעיים ברום אצבעיים וחצי אצבע וחומש אצבע (פסחים קט.)

ואם נחשב 2 * 2 * 2.7 התוצאה היא 10.8

שזה עשירית מ108
ומאית מ1080

וכן ישראל בגי' 541 ו540 זה חצי מ1080






״וחמר לתך שעורים אלו ארבעים וחמש צדיקים שהעולם מתקיים עליהם וכו׳ (חולין צב.)

כותב רש״י

חומר - שלושים סאים

לתך - ט״ו סאים

וא״כ יש 45 סאים ובחישוב קל ש40 סאה זה 960 לוג וא״כ 45 סאה זה 1080 לוג !
 

מאיר 4134

משתמש מקצוען
כך זה הפשט, אך אם תביט בספרים תקבל נתונים נוספים וכך כותב הראשית חכמה

ועוד פירשו, כי יש תתר"ף חלקים בשעה, וכנגדם שם בן ד' המתגלגל בצירוף נקודו באלפא ביתא תתר"ף צירופין, ואמר שתתר"ף חלקים אלו שבשעה הם תתר"ף נשימות שאדם מנשים, ועל כל נשימה ונשימה יש אות משם בן ד׳ הנותן בו חיות הנשימה ההיא (ראשית חכמה שער היראה פרק י׳)

מדברי הבן יהוידע גם משמע שהסיבה שהשעה מחולקת ל1080 היא לא נוחות גרידא....


אָמַר אַבַּיֵי: גְּמִירִי, דְּזַעֲפָא בְּלֵילְיָא לָא הֲוֵי. נראה לי בס"ד הטעם על פי מה שכתבו המפרשים ז"ל בפסוק (עמוס ד, יג) יוֹצֵר הָרִים וּבֹרֵא רוּחַ וּמַגִּיד לְאָדָם מַה שֵּׂחוֹ, כי יש הרים גדולים עד מאד שלא נבראו אלא בשביל להגן על מקום הישוב מתוקף רוח סערה אשר יהיה בעולם, דלולא ההרים האלה היה עוקר כל בנין הבתים מחמת תוקפו, אך בהם פוגע תחלה ונחלש תוקפו, והטעם שברא הקב"ה רוּחַ סְעָרָה תקיף כל כך שצריך לו הרים להגין בעבורו, היינו מחמת כי בני אדם חוטאים בדיבור שהוא רוחא ממללא, ומחמת רוב חטאם אז ירבה רוח סערה תקיף, ולכן מזה ילמוד האדם מוסר ולא יקל בעיניו שיחתו ודבורו עיין שם. נמצא הַזַעֲפָא יהיה מחמת חטא הדבור, והאדם ילמוד מוסר גדול להשמר מחטא הדבור בראותו הַזַעֲפָא, וכדי להורות שֶׁהַזַעֲפָאבא מחטא הדבור, לכך עשה הקב"ה דזעפא אינו מתחיל בלילה מפני כי על הרוב חטא הדבור יהיה ביום, שבני אדם עוסקין זה עם זה ויושבים זה עם זה לכן מרבים בדבור ובאין לידי חטא, מה שאין כן בלילה כל אחד אצור בביתו ואין לו עסק כדי לחטוא בדבור, ולכן מזה יבין האדם שֶׁהַזַעֲפָ בא מחמת קלקול הדיבור שהוא מצוי ביום, לכך אינו מתחיל אלא ביום. ומה שֶׁאָמַר אַבַּיֵי גְּמִירִי דְּזַעֲפָא שְׁתֵּי שָׁעֵי לָא קָאִי, נראה לי בס"ד הטעם דחלוקת השעה למעלה היא תתר"ף [1080] חלקים, ועל זה נאמר (דברי הימים א' יב, לג) וּמִבְּנֵי יִשָּׂשכָר יוֹדְעֵי בִינָה לַעִתִּים, שהשיגו את חלוקת השעה שהיא למעלה תתר"ף חלקים וכנזכר בספרים, וטעם לחלוקה זו של תתר"ף פירשו המקובלים ז"ל שהוא מספר חמשה פעמים גבורה [216], ובזה יובן בס"ד הטעם שהמלכות נקראת 'שעה', כי המלכות בניינה על ידי חמשה גבורות שהם רמוזים בחלוקה של השעה, ולכן תמצא בתפארת יש תתר"ף ועוד אות אל"ף באמצע, כי התפארת הוא בקו האמצעי ומקבל מן הכתר שהיא סוד אל"ף העומד בראש קו האמצעי, ועל ידי כך התפארת נוטה לחסד ונקרא קו הרחמים, ולכן בו מפסיק בתוך תתר"ף שרמוזים להג' אות אל"ף שהוא בסוד הכתר שהוא חסד גמור, נמצא בכל שעה רמוז ה' פעמים גבורה, ולכן אם ישאר זַעֲפָא שְׁתֵּי שָׁעֵי שהם חמשה גבורות כפולים יחרב העולם (בן יהוידע ברכות נט:)
 

מאיר 4134

משתמש מקצוען
החלוקה של שעה ל-1080 חלקים היא לא חלוקה אמיתית, אלא חלוקה מלאכותית לצרכי נוחות בלבד.
באותה מידה אפשר היה לחלק את החודש למאה חלקים ואז להתפעל איך הוא מתחלק בדיוק למאה...

לאחר ההודעות שהבאתי כאן למעלה, האם נראה לכבודו שיש משהו במה שרשמתי שיש התפעלות מהנתון הנ"ל ?

הירח במסלולו הטבעי בתחילת החודש מופיע ולאחר כשבועיים מתכסה עד שמופיע מחדש בתחילת החודש הבא.

מקובלנו מחז"ל שהזמן בין מולד למולד הינו כט' יום ויב' שעות ו793 חלקים (השעה מורכבת מ1080 חלקים) וזה מדויק גם ע"פ המציאות המדעית כיום.

שנה שעברה ביום בהיר אחד חשבתי לעצמי "מהו מספר החלקים בין מולד למולד ?" חישבתי והתשובה היא 765,433 חלקים, והנקודה המדהימה כאן, שההפרש בין 1,000,000 למספר זה, הינו 234,567 ומה שמראה שהבריאה מתנהלת באופן סימטרי ומדוייק וזה לא מספרים סתמיים ! (ולא סתם אלברט איינשטיין אמר ש"אלוקים לא משחק בקוביות")
 

מאיר 4134

משתמש מקצוען
כעת אני עושה מחקר קטן

ואסביר שוב מה מיוחד בהפרש 234,567 שהרי הוא נובע מהתוצאה הסופית של ממוצע של סיבוב גרם שמיימי אחד סביב משנהו, ובאופן טבעי זה לא היה צריך להיות מספר סודר !

(כי אורך החודש הירחי הממוצע לפי חישוב חז"ל הוא 29.5305941358 יום, שהם 708.734259259 שעות, ואם נהפוך את השעות לדקות זה יצא 42524.0555556 דקות, ושוב נהפוך את הדקות לשניות, והתוצאה היא 2551443.33333 שניות (כלומר משך השניות שיש בחודש) וכעת לתוצאה הסופית, ומכיוון שכל חלק מכיל 3.33333 שניות, יוצא שזמן חלקי החודש הוא 765433)

אני הקטן רואה כאן סדר וחוק ומבנה מופלא של מספרים, שהרי לא יתכן שממוצע של רצף מספרים אי רציונליים על ציר מסויים יתן תוצאה מאורגנת.

לו יצוייר והנתון שכתבתי כעת היה מתפרסם בכתבה בעיתון NATURE והיו כאן כולם מתפעלים ממנו אני מבין, והמחקר שלי כעת הוא, מתי כשמגיעים עם נתון חדש ומפתיע ע"י אדם מהשורה האם הציבור פשוט מדלג מעל הנתונים ומתעלם מהם ומה שלא היה קורה אילו הדבר היה מתפרסם ע"י בעל המאה, והצד השני הוא שאני מדבר שטויות, וימים יגידו האם צדקתי.....
 
נערך לאחרונה ב:

מאיר 4134

משתמש מקצוען
שִׁעוּר הַחַלָּה, אֶחָד מֵעֶשְׂרִים וְאַרְבָּעָה. הָעוֹשֶׂה עִסָּה לְעַצְמוֹ, וְהָעוֹשֶׂה לְמִשְׁתֵּה בְּנוֹ, אֶחָד מֵעֶשְׁרִים וְאַרְבָּעָה. נַחְתּוֹם שֶׁהוּא עוֹשֶׂה לִמְכּוֹר בַּשּׁוּק, וְכֵן הָאִשָׁה שֶׁהִיא עוֹשָׂה לִמְכּוֹר בַּשׁוּק, אֶחָד מֵאַרְבָּעִים וּשְׁמוֹנָה. נִטְמֵאת עִסָּתָהּ שׁוֹגֶגֶת אוֹ אֲנוּסָה, אֶחָד מֵאַרְבָּעִים וּשְׁמוֹנָה. נִטְמֵאת מְזִידָה,אֶחָד מֵעֶשְׂרִים וְאַרְבָּעָה, כְּדֵי שֶׁלֹּא יְהֵא חוֹטֵא נִשְׂכָּר (חלה ב-ז)

וחשבתי לעצמי לכאורה מדוע לא היה מספר יותר עגול ושיעור החלה היה אחד מעשרים וחמש (אכן 1080 לחלק ל43.2 יוצא 25 !)

אך ניתן לומר שיש עדיין ב24 את ה25 וזאת מכיוון ששיעור חלה הוא 24 מתוך 100 שזה יוצא 4.166666 ו0.16666 זה שישית, ובתוך המספר 4.166666 יש 25 שישיות !
 

בחיפוש

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
לו יצוייר והנתון שכתבתי כעת היה מתפרסם בכתבה בעיתון NATURE והיו כאן כולם מתפעלים ממנו אני מבין, והמחקר שלי כעת הוא, מתי כשמגיעים עם נתון חדש ומפתיע ע"י אדם מהשורה האם הציבור פשוט מדלג מעל הנתונים ומתעלם מהם ומה שלא היה קורה אילו הדבר היה מתפרסם ע"י בעל המאה, והצד השני הוא שאני מדבר שטויות, וימים יגידו האם צדקתי.....
אענה לך: אולי בשם הרבה אחרים שאין להם כח לעשות זאת בהתחלה קראתי ברצינות את כל ההודעות אך כשהתחלתי לראות כ"כ הרבה אי דיוקים ועיגולי פינות קצת התעייפתי... ואינני חושב שיהיה תועלתי לציינם.
בקשר למחקר שפורסם בפורום מכובד כזה או אחר הסיבה פשוטה: בד"כ כל מאמר מדעי עם תזה והוכחות שמתפרסם במקום מכובד, עובר ביקורת עמיתים שקנאת הסופרים שלהם לא קטנה ובד"כ הם עולים על טעויות ואי דיוקים (שלא לומר חיפוף מוחלט) ואם מתפרסם המאמר זה כי הוא עבר ביקורת מינימלית. מה שא"א לומר על מאמריך המלומדים...
לא התכוונתי לפגוע ח"ו ובאמת מעריך את כישורך המתמטיים והיצירתיים אלא לענות בכנות לשאלתך הכנה.
 
נערך לאחרונה ב:

מאיר 4134

משתמש מקצוען
אענה לך: אולי בשם הרבה אחרים שאין להם כח לעשות זאת בהתחלה קראתי ברצינות את כל ההודעות אך כשהתחלתי לראות כ"כ הרבה אי דיוקים ועיגולי פינות קצת התעייפתי... ואינני חושב שיהיה תועלתי לציינם.
בקשר למחקר שפורסם בפורום מכובד כזה או אחר הסיבה פשוטה: בד"כ כל מאמר מדעי עם תזה והוכחות שמתפרסם במקום מכובד, עובר ביקורת עמיתים שקנאת הסופרים שלהם לא קטנה ובד"כ הם עולים על טעויות ואי דיוקים (שלא לומר חיפוף מוחלט) ואם מתפרסם המאמר זה כי הוא עבר ביקורת מינימלית. מה שא"א לומר על מאמריך המלומדים...
לא התכוונתי לפגוע ח"ו ובאמת מעריך את כישורך המתמטיים והיצירתיים אלא לענות בכנות לשאלתך הכנה.

זה בדיוק הנקודה, כי כבר בהתחלה רשמתי את הנקודה העיקרית שבה אפשר לראות את הדבר (לפני כל האי דיוקים שצוינו) וראה, ההבדל בין הלוח העברי שהוא מבוסס על 29 יום 12 שעות ו44 דקות ו3.333 שניות לבין הידוע כיום שהוא 29 יום ו12 שעות 44 דקות ובערך 2.9 שניות, הוא של פחות משניה וא"כ גם הזמן הידוע כיום הוא 765433 חלקים (בשינוי מינורי במיוחד) וא"כ המספר הזה הוא די מדעי וניתן להבחין במבט פשוט על הנקודה שאמרתי ללא עמקות מיותרת (ואדרבא אי השלמות עד כדי מליונית הנקודה מראה על השלמות והאומנות אך זה נושא אחר....)



1656316895925.png
 

מאיר 4134

משתמש מקצוען
שם ה' בגי' הוא 26 ובדקתי פעם כמה זה 26 בריבוע והתוצאה היא 676 והייתי המום, כי איך אפשר לומר זאת שהרי המילה "רעות" בגימטריא היא גם 676 !

וניתן ליישב זאת בדרך נפלאה ולומר, שגם אם אדם חושב שיש לו "רעות" ח"ו שיבדוק בשורשן וימצא שם את ה' !

וַתְּהִי֙ הַֽמֶּחֱצָ֔ה חֵ֕לֶק הַיֹּצְאִ֖ים בַּצָּבָ֑א מִסְפַּ֣ר הַצֹּ֗אן שְׁלֹשׁ־מֵא֥וֹת אֶ֙לֶף֙ וּשְׁלֹשִׁ֣ים אֶ֔לֶף וְשִׁבְעַ֥ת אֲלָפִ֖ים וַחֲמֵ֥שׁ מֵאֽוֹת׃ וַיְהִ֛י הַמֶּ֥כֶס לַֽיהֹוָ֖ה מִן־הַצֹּ֑אן שֵׁ֥שׁ מֵא֖וֹת חָמֵ֥שׁ וְשִׁבְעִֽים׃ וְהַ֨בָּקָ֔ר שִׁשָּׁ֥ה וּשְׁלֹשִׁ֖ים אָ֑לֶף וּמִכְסָ֥ם לַיהֹוָ֖ה שְׁנַ֥יִם וְשִׁבְעִֽים׃ וַחֲמֹרִ֕ים שְׁלֹשִׁ֥ים אֶ֖לֶף וַחֲמֵ֣שׁ מֵא֑וֹת וּמִכְסָ֥ם לַֽיהֹוָ֖ה אֶחָ֥ד וְשִׁשִּֽׁים׃ וְנֶ֣פֶשׁ אָדָ֔ם שִׁשָּׁ֥ה עָשָׂ֖ר אָ֑לֶף וּמִכְסָם֙ לַֽיהֹוָ֔ה שְׁנַ֥יִם וּשְׁלֹשִׁ֖ים נָֽפֶשׁ (פרשת מטות)

ומעניין שרק לגבי מכס הצאן נכתב באופן של "ויהי המכס לה'" ולגבי השאר נאמר "ומכסם לה'" ואולי מוסבר (גם) ע"פ הרעיון שחישוב שם ה' בריבוע נותן את התוצאה 676
 

בחיפוש

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
וַתְּהִי֙ הַֽמֶּחֱצָ֔ה חֵ֕לֶק הַיֹּצְאִ֖ים בַּצָּבָ֑א מִסְפַּ֣ר הַצֹּ֗אן שְׁלֹשׁ־מֵא֥וֹת אֶ֙לֶף֙ וּשְׁלֹשִׁ֣ים אֶ֔לֶף וְשִׁבְעַ֥ת אֲלָפִ֖ים וַחֲמֵ֥שׁ מֵאֽוֹת׃ וַיְהִ֛י הַמֶּ֥כֶס לַֽיהֹוָ֖ה מִן־הַצֹּ֑אן שֵׁ֥שׁ מֵא֖וֹת חָמֵ֥שׁ וְשִׁבְעִֽים׃ וְהַ֨בָּקָ֔ר שִׁשָּׁ֥ה וּשְׁלֹשִׁ֖ים אָ֑לֶף וּמִכְסָ֥ם לַיהֹוָ֖ה שְׁנַ֥יִם וְשִׁבְעִֽים׃ וַחֲמֹרִ֕ים שְׁלֹשִׁ֥ים אֶ֖לֶף וַחֲמֵ֣שׁ מֵא֑וֹת וּמִכְסָ֥ם לַֽיהֹוָ֖ה אֶחָ֥ד וְשִׁשִּֽׁים׃ וְנֶ֣פֶשׁ אָדָ֔ם שִׁשָּׁ֥ה עָשָׂ֖ר אָ֑לֶף וּמִכְסָם֙ לַֽיהֹוָ֔ה שְׁנַ֥יִם וּשְׁלֹשִׁ֖ים נָֽפֶשׁ (פרשת מטות)

ומעניין שרק לגבי מכס הצאן נכתב באופן של "ויהי המכס לה'" ולגבי השאר נאמר "ומכסם לה'" ואולי מוסבר (גם) ע"פ הרעיון שחישוב שם ה' בריבוע נותן את התוצאה 676
וכידוע 676 ו675 זה אותו דבר בדיוק....
 

מאיר 4134

משתמש מקצוען
וכידוע 676 ו675 זה אותו דבר בדיוק....

נכון מאד

ועיינו במאמר של הרב פינקוס

1658403882775.png


ליתר פרטים עיינו למטה....

 

בחיפוש

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
נכון מאד

ועיינו במאמר של הרב פינקוס

צפה בקובץ המצורף 1170098

ליתר פרטים עיינו למטה....

כל ההסבר הנ"ל שייך רק בגימטריא ובהוספה של אחד שלם ולא בנושא שאתה עוסק ודו"ק.
ובנוסף כבר הבאתי לך שאתה מעגל גם מספרים גדולים מאחד וקטנים ממנו וזה סוג של : ננסה לבדוק אולי נגריל איזה משהו ברדיוס של כמה מספרים מאיזשהו מספר מעניין ואם יצא אז מקשרים את זה ומעגלים מספר או שתיים או 2.7 לכאן או לכאן. זה לא רציני.
א. יש הפרש של יותר מ1 בין:

לבין:

ב. מילא כשיש הבדל ש 1 עגול אפשר בדוחק לומר שה"כולל" מצטרף לגימטריה אך כשזה פה חצי ושם שליש ופה 1 ו3/4 זה לא עובד כך....

ג. אני מבין שאתה רוצה להוכיח מערכת כללית על אנושית (אלוקית הייתי אומר) שמשתלבת זב"ז ולא איזה פירוש יפה שדוחפים לגימטריה ואם לא מסתדר מוסיפים כולל ואם עדיין לא מסתדר מוסיפים גם כמה אברכים.... בהומור כמובן;)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יט

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב הַשָּׁמַיִם מְסַפְּרִים כְּבוֹד אֵל וּמַעֲשֵׂה יָדָיו מַגִּיד הָרָקִיעַ:ג יוֹם לְיוֹם יַבִּיעַ אֹמֶר וְלַיְלָה לְּלַיְלָה יְחַוֶּה דָּעַת:ד אֵין אֹמֶר וְאֵין דְּבָרִים בְּלִי נִשְׁמָע קוֹלָם:ה בְּכָל הָאָרֶץ יָצָא קַוָּם וּבִקְצֵה תֵבֵל מִלֵּיהֶם לַשֶּׁמֶשׁ שָׂם אֹהֶל בָּהֶם:ו וְהוּא כְּחָתָן יֹצֵא מֵחֻפָּתוֹ יָשִׂישׂ כְּגִבּוֹר לָרוּץ אֹרַח:ז מִקְצֵה הַשָּׁמַיִם מוֹצָאוֹ וּתְקוּפָתוֹ עַל קְצוֹתָם וְאֵין נִסְתָּר מֵחַמָּתוֹ:ח תּוֹרַת יְהוָה תְּמִימָה מְשִׁיבַת נָפֶשׁ עֵדוּת יְהוָה נֶאֱמָנָה מַחְכִּימַת פֶּתִי:ט פִּקּוּדֵי יְהוָה יְשָׁרִים מְשַׂמְּחֵי לֵב מִצְוַת יְהוָה בָּרָה מְאִירַת עֵינָיִם:י יִרְאַת יְהוָה טְהוֹרָה עוֹמֶדֶת לָעַד מִשְׁפְּטֵי יְהוָה אֱמֶת צָדְקוּ יַחְדָּו:יא הַנֶּחֱמָדִים מִזָּהָב וּמִפַּז רָב וּמְתוּקִים מִדְּבַשׁ וְנֹפֶת צוּפִים:יב גַּם עַבְדְּךָ נִזְהָר בָּהֶם בְּשָׁמְרָם עֵקֶב רָב:יג שְׁגִיאוֹת מִי יָבִין מִנִּסְתָּרוֹת נַקֵּנִי:יד גַּם מִזֵּדִים חֲשֹׂךְ עַבְדֶּךָ אַל יִמְשְׁלוּ בִי אָז אֵיתָם וְנִקֵּיתִי מִפֶּשַׁע רָב:טו יִהְיוּ לְרָצוֹן אִמְרֵי פִי וְהֶגְיוֹן לִבִּי לְפָנֶיךָ יְהוָה צוּרִי וְגֹאֲלִי:
נקרא  7  פעמים

אתגר AI

זמן מסע • אתגר 47

לוח מודעות

למעלה