בקשה "גניבת" עוזרות

  • פותח הנושא Chan
  • פורסם בתאריך

ארבע

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הפקות ואירועים
נשמע כאילו מדובר במוצר או בשוק עבדים. "לחטוף עוזרת"...
מישום מה הכל כ"כ דרמתי כאן....

לא נראה לי שכ"כ הרבה נשים יקרות יודעות שהעוזרת בדרך למישהי מסויימת ומשכנעות אותה לא ללכת אל מי שסגרו איתה ולבוא אליהן. לא נורא שהשכנה תסבול העיקר שביתן יהיה נקי. הזוי לחשוב כך!
ידוע שהעוזרות הגויות לא אמינות וסוגרות עם כמה ביחד ובסוף הולכות למי שנח להן. הבעיה היא בעוזרת ולא בנשים!!!

יש לך עוזרת?
ניסית אי פעם להשיג עוזרת?
את עושה עשרות טלפונים עד שמזדמנת לך אחת כזו. כל שיחה מניבה לך 'לא, אני תפוסה', ו'לא, אין לי אפילו שעה פנויה', עד שהשגת איזו מישהי. ואז היא פנויה רק בשעות הזויות, ואת כבר מקבלת על עצמך את הדין - טוב, בואי במוצ"ש בעשר בלילה, בואי ביום ראשון בשעות שאני רק חוזרת מהעבודה עם הילדים מהמעון ומשוועת לנוח. בואי, בואי, העיקר בואי.
אז איך הנשים היקרות השיגו להן עוזרת? אחרי ה'לא' הן פשוט הציעו לה תנאים מופלגים ופיתוי שאין לעמוד בפניו: אני אשלם לך איקס לשעה, תוספת נכבדת של כסף, משתלם לך לבוא. זה לא שנקרתה להן מציאה כשרה בהיסח הדעת, כי המציאות האלו, כידוע ליודעי ח"ן, אינן מתגלגלות חופשי ברחובות.
מה הן חשבו לעצמן? הו, הן לא חשבו. וזו בעיה גדולה מאד לא לחשוב.

ואשר על כן נולד האשכול ה'דרמטי' הלזה.
 

nori

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
א נראה לי שכ"כ הרבה נשים יקרות יודעות שהעוזרת בדרך למישהי מסויימת ומשכנעות אותה לא ללכת אל מי שסגרו איתה ולבוא אליהן. לא נורא שהשכנה תסבול העיקר שביתן יהיה נקי. הזוי לחשוב כך!
ידוע שהעוזרות הגויות לא אמינות וסוגרות עם כמה ביחד ובסוף הולכות למי שנח להן. הבעיה היא בעוזרת ולא בנשים!!!
כל מי שמוצאת עוזרת בערב פסח מה היא חושבת לעצמה? שההיא בדיוק נחתה מאוקראינה והיא פנויה כל היום לבא לעזור?

נשים צריכות לדעת שעוזרת זה לא מוצר חד פעמי, את צריכה עזרה תדאגי לה מבעוד מועד. הסכוי שתפול עלייך עוזרת ביום של בדיקת חמץ בלי מניפולציות הוא אפסי. (אגב, יש פתרונות אחרים, ונכון שיש להם חסרונות אבל לקחת עוזרת ממישהי זה לא חסרון?)
ועם כל הקושי למצא עוזרת. מי שזה ממש חשוב לה מוצאת. כבר עשור וחצי אני מעסיקה עוזרות. אז נכון שמדי פעם יש כמה שבועות שאת בחיפושים. אבל מעולם לא קרה שמעל חודש לא היתה לי עזרה כי לא מצאתי. זה קורה רק למי שנזכרת לחפש אותה בין פורים לפסח.
 
נערך לאחרונה ב:

Tweenset

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
D I G I T A L
. ואז היא פנויה רק בשעות הזויות, ואת כבר מקבלת על עצמך את הדין - טוב, בואי במוצ"ש בעשר בלילה, בואי ביום ראשון בשעות שאני רק חוזרת מהעבודה עם הילדים מהמעון ומשוועת לנוח. בואי, בואי, העיקר בואי.
זה לא נקרא שעות הזויות.
העוזרת שהלכה ממני פעם ב3 בלילה, נראה לי הלכה בשעה הזויה באמת :)
(ואח''כ היא קמה ב6 בבוקר להגיע למישהי אחרת)
בשלב מסוים היא אמרה לי, כבר לא מעניין אותי הכסף, רוצה רק לישון :eek:
 

אורחת לרגע

משתמש מקצוען
איני מעסיקה עוזרות,
המקסימום שעשיתי שנה שעברה (סוף תשיעי) הבאתי 2 בחורי ישיבה ל-8 שעות שעשו תריסים וקירות בכל הבית. שילמתי לכל אחד 40 ש"ח לשעה, + מגש פיצה XL ובקבוק קולה לארוחת צהריים.
ועדיין שומעת על גניבת עוזרת, ואם לא רק אלו שמעכבות את העוזרת אצלן עד שיסיימו את החדר, עוד שעה, והבאה בתור עוד שעה, ואח"כ השלישית מקבלת את העוזרת באיחור של שעתיים +
 

במבי.

משתמש מקצוען
המשתמש נחסם
לא מעסיקה עוזרת
אבל חושבת אם יש לך עוזרת קבועה - תשלמי לה לפי חודשי
ככה היא לא תוכל להעלם
או לפחות תשארי חייבת לה בסוף אדר 40-50 ש"ח שיהיה לה חבל להפסיד - לא מקובל?
 

efigraf

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
כל מי שמוצאת עוזרת בערב פסח מה היא חושבת לעצמה? שההיא בדיוק נחתה מאוקראינה והיא פנויה כל היום לבא לעזור?
וכל מי שמבקשת ממני גרפיקה, מה היא חושבת לעצמה, שאני יושבת בבית ומחכה לה? כנראה שלא... אלא מה? שלפעמים בשביל סכום גדול שווה את השעות הנוספות!!! ואני לא אגיד למנהלת שלי פתאום שאני לא מגיעה.
כנ"ל אמור להיות לגבי עוזרות. אז או שאתן מעסיקות אותן בלי תנאים ובאמת לא איכפת להן שתפטרו אותן או שהן פשוט לא אמינות. וכל התיאורים הכתובים כאן באשכול מייצגים אחוז מאוד קטן ושולי בחברה שכנראה זו ההתנהלות שלהן בכל תחום.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  8  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה