בעיה בחיבור אוזניות למחשב מישהו יכול לעזור?

100ches

משתמש חדש
האוזניות עובדות מצוין אבל המיקרופון לא נקלט
לא מצליח לחבר אותו בשום חיבור לא של האוזניות לא של המיקרופון
החיבור של האוזניות הוא חיבור יחיד של 3.5 מ"מ
(המיקרופון עובד בשיחות טלפון וכו... רק למחשב הספציפי הוא לא מתחבר)
 

בני2

משתמש מקצוען
אם יש לך שתי חיבורים אחד למיקרופון ואחד לאוזניות לא נראה שזה אמור לעבוד
 

100ches

משתמש חדש
לא זה חיבור אחד (זה אוזניות קשת עם מיקרופון
 

100ches

משתמש חדש
כיח שקניתי את האוזניות לא אמרו לי שצריך מפצל חיבר
 

בני2

משתמש מקצוען
כיח שקניתי את האוזניות לא אמרו לי שצריך מפצל חיבר
זה אומר שאמרו לך שיעבוד? אני מאמין שלא אמרו לך כלום ואתה קצת מתפלא לכן חשוב שתדע שהיום רוב מוחלט של הניידים מגיעים עם חיבור משולב.
ואז הוא יעבוד?
בקשר לזה אני מאמין שכן, אתה לא חייב להזמין מחו"ל אפשר גם לקנות כאן בארץ אם לא כזה בדיוק יש גם פתרונות אחרים
יש כאלה כאן וכאן
 

דוד יצחק

משתמש פעיל
גם לי יש בעיה יש לי אזניות Bluetooth (תמונה בקובץ המצורף) ואני מדליק את זה וזה עושה כזה צליל הפעלה ובדרך כלל זה מתחבר מיד לפלפון שלי אבל משם מה יש בזה בעיה שמיד אח"כ זה מתחבה

יש למישהו פיתרון?
 

קבצים מצורפים

  • download.jpeg
    download.jpeg
    KB 10.8 · צפיות: 10

פייגי וקשטוק

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
התכוונתי במחשב אם יש לך שתי כניסות..
גם לי יש בעיה דומה במחשב נייח, 2 כניסות אחת לאוזניה ואחת למיקרופון, אם אני מחברת אוזניה לכניסת אוזניה אני שומעת את השיעור אבל לא יכולה להישמע כלומר לצאת מmute ,ואם אני מחברת בכניסה של המיקרופון אז גם לא שומעים אותי למרות שאני בunmute וגם אני לא שומעת כלום למי יש מידע ברור בענין אודה מאוד! האם המפצל קשור לזה או שבכלל דיברתם אודות מחשב נייד? וכן מה יכולה להיות הסיבה שכשאני מחוברת לכניסת מיקרופון לא שומעים אותי? האם זה קשור להגדרות כלשהם?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמ

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב חַלְּצֵנִי יְהוָה מֵאָדָם רָע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי:ג אֲשֶׁר חָשְׁבוּ רָעוֹת בְּלֵב כָּל יוֹם יָגוּרוּ מִלְחָמוֹת:ד שָׁנֲנוּ לְשׁוֹנָם כְּמוֹ נָחָשׁ חֲמַת עַכְשׁוּב תַּחַת שְׂפָתֵימוֹ סֶלָה:ה שָׁמְרֵנִי יְהוָה מִידֵי רָשָׁע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי אֲשֶׁר חָשְׁבוּ לִדְחוֹת פְּעָמָי:ו טָמְנוּ גֵאִים פַּח לִי וַחֲבָלִים פָּרְשׂוּ רֶשֶׁת לְיַד מַעְגָּל מֹקְשִׁים שָׁתוּ לִי סֶלָה:ז אָמַרְתִּי לַיהוָה אֵלִי אָתָּה הַאֲזִינָה יְהוָה קוֹל תַּחֲנוּנָי:ח יְהוִֹה אֲדֹנָי עֹז יְשׁוּעָתִי סַכֹּתָה לְרֹאשִׁי בְּיוֹם נָשֶׁק:ט אַל תִּתֵּן יְהוָה מַאֲוַיֵּי רָשָׁע זְמָמוֹ אַל תָּפֵק יָרוּמוּ סֶלָה:י רֹאשׁ מְסִבָּי עֲמַל שְׂפָתֵימוֹ (יכסומו) יְכַסֵּמוֹ:יא (ימיטו) יִמּוֹטוּ עֲלֵיהֶם גֶּחָלִים בָּאֵשׁ יַפִּלֵם בְּמַהֲמֹרוֹת בַּל יָקוּמוּ:יב אִישׁ לָשׁוֹן בַּל יִכּוֹן בָּאָרֶץ אִישׁ חָמָס רָע יְצוּדֶנּוּ לְמַדְחֵפֹת:יג (ידעת) יָדַעְתִּי כִּי יַעֲשֶׂה יְהוָה דִּין עָנִי מִשְׁפַּט אֶבְיֹנִים:יד אַךְ צַדִּיקִים יוֹדוּ לִשְׁמֶךָ יֵשְׁבוּ יְשָׁרִים אֶת פָּנֶיךָ:
נקרא  16  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה