שלום לכולם.
ברצוני להעלות לשולחן הניתוחים של מומחי הפורום בלבד (וכל אחד שמרגיש מומחה שיביע דעתו בשמחה)
איך בונים תוכנית פרסום ללקוח.
עד היום הורגלתי לשבת עם הלקוח לפגישת אסטרטגיה עסקית, עסקת אסטרטגיה שיווקית, תמהיל העסק (רווח מול הפסד, כל ההוצאות מול ההכנסות) יעדים התחלתיים, מטרות שנתיות, והלאה כשהעסק יעלה ע"ד המלך.
הכל טוב ויפה.
אבל וכאן מגיע האבל הקטן, תפקידי היה רק להכין את כל החומר, קרי, אסטר' כנ"ל תדמית, מחקר כזה או אחר, בניית שפה עיצובית מבודלת, קריאייטיב, קופי ועיצוב (מספיק, לא?!)
אך לגבי ההכנסה למדיות השונות, רדיו, עיתונות זו או אחרת, רק הייתי מייעץ לו מה לדעתי.
לאחרונה נפל דבר במשרדי.
בא והתייצב לקוח, שלדעתו יש לו מספיק עבודה על הראש, והוא מעוניין שאבנה לו תוכנית פרסום שנתית, הכוללת פירוט האפיקים השונים בהם יזרום הפרסום, עיתונות, יח"צ, פרסום בחוצות, קדמי''ם למיניהם ועוד והוד, ועוד זאת הוסיף ולא יסף, שהוא מעוניין כמובן בתקציב כולל ברמה שנתית.
בתחילה היה נראה לי שזה פשוט, אך כרגע פשוט לי שזה לא כ"כ פשוט.
א. איך אני מחלק מבחינה מקצועית את שטחי המדיה שלו.
איך אני יכול לומר לו, תראה, אם תפרסם ביתד יום ג' כל שבוע, בטח ילך...
אם תכניס לכח הפרסום גם ילך, ואם דוקא תתעקש, תכניס לסטריפ המאונך בשיחת השבוע, ובא לציון גואל...
אקיצ'ר, שאלתי ובקשתי מהיושבים ראשונה במלכות, איך בונים תוכנית מסודרת רחבת רואי, ועל סמך מה סוגרים עם עיתון זה וזה עסקאות.
כמו"כ מבחינה תקציבית על מה נגבה המחיר בעסקאות כאלו, פר עבודה ספציפית כמו עד היום, או ברווח משטחי מדיה כבושים על ידי בחבילה גדולה.
וכל העוזרים והמסייעים יבורכו מפי עליון אמן
אזרח ותיק בתחום
ברצוני להעלות לשולחן הניתוחים של מומחי הפורום בלבד (וכל אחד שמרגיש מומחה שיביע דעתו בשמחה)
איך בונים תוכנית פרסום ללקוח.
עד היום הורגלתי לשבת עם הלקוח לפגישת אסטרטגיה עסקית, עסקת אסטרטגיה שיווקית, תמהיל העסק (רווח מול הפסד, כל ההוצאות מול ההכנסות) יעדים התחלתיים, מטרות שנתיות, והלאה כשהעסק יעלה ע"ד המלך.
הכל טוב ויפה.
אבל וכאן מגיע האבל הקטן, תפקידי היה רק להכין את כל החומר, קרי, אסטר' כנ"ל תדמית, מחקר כזה או אחר, בניית שפה עיצובית מבודלת, קריאייטיב, קופי ועיצוב (מספיק, לא?!)
אך לגבי ההכנסה למדיות השונות, רדיו, עיתונות זו או אחרת, רק הייתי מייעץ לו מה לדעתי.
לאחרונה נפל דבר במשרדי.
בא והתייצב לקוח, שלדעתו יש לו מספיק עבודה על הראש, והוא מעוניין שאבנה לו תוכנית פרסום שנתית, הכוללת פירוט האפיקים השונים בהם יזרום הפרסום, עיתונות, יח"צ, פרסום בחוצות, קדמי''ם למיניהם ועוד והוד, ועוד זאת הוסיף ולא יסף, שהוא מעוניין כמובן בתקציב כולל ברמה שנתית.
בתחילה היה נראה לי שזה פשוט, אך כרגע פשוט לי שזה לא כ"כ פשוט.
א. איך אני מחלק מבחינה מקצועית את שטחי המדיה שלו.
איך אני יכול לומר לו, תראה, אם תפרסם ביתד יום ג' כל שבוע, בטח ילך...
אם תכניס לכח הפרסום גם ילך, ואם דוקא תתעקש, תכניס לסטריפ המאונך בשיחת השבוע, ובא לציון גואל...
אקיצ'ר, שאלתי ובקשתי מהיושבים ראשונה במלכות, איך בונים תוכנית מסודרת רחבת רואי, ועל סמך מה סוגרים עם עיתון זה וזה עסקאות.
כמו"כ מבחינה תקציבית על מה נגבה המחיר בעסקאות כאלו, פר עבודה ספציפית כמו עד היום, או ברווח משטחי מדיה כבושים על ידי בחבילה גדולה.
וכל העוזרים והמסייעים יבורכו מפי עליון אמן
אזרח ותיק בתחום