יש נוהגים לנקד הכסת קמץ קמץ או פתח פתח או קמץ פתח וכו'בֶּן צִיצִית הַכֶּסֶת
כי מדובר על אדם. כמו: ספן, שען, מלח, טבח.הכוונה לכר וכסת לפי שני הפירושים בגמרא, אז מדוע יהיה שינויי ניקוד מכסת בכל מקום?
אבל הוא לא עושה כסתות, ולא מכסה אחרים.כי מדובר על אדם. כמו: ספן, שען, מלח, טבח.
אז אתה מציע שנקרא לו בן ציצית הכסות (כ' קמוצה)/המכוסת? זה גם לא עולה עם דברי הגמרא (הוא לא היה מכוסה בכסת). אם אכן ננקד כך (ולע"ע לא מצאתי לכך בית אב) נפרש שהכוונה שהכסות מיוחסת אליו ומאפיינת אותו.אבל הוא לא עושה כסתות, ולא מכסה אחרים.
זה לא טיעון, כי 'חַמָּר' או 'גַמָּל' אינו עושה חמורים או גמלים אלא מוביל אותם.אבל הוא לא עושה כסתות, ולא מכסה אחרים.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
הנחת ענק!
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
24.06
י"ח סיוון
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
7.05
כ"ט ניסן
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
מלחמה מבעד לעדשה
עם אילן לורנצי
שיתוף מטלטל ומיוחד על צילומים בזמן מלחמה ותיעודים יותאי דופן זווית יוצאת דופן מתוך עזה והעוטף ועד הצפון
לתלמידים ובוגרים בלבד!
תהילים פרק קלא
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד יְהוָה לֹא גָבַהּ לִבִּי וְלֹא רָמוּ עֵינַי וְלֹא הִלַּכְתִּי בִּגְדֹלוֹת וּבְנִפְלָאוֹת מִמֶּנִּי:ב אִם לֹא שִׁוִּיתִי וְדוֹמַמְתִּי נַפְשִׁי כְּגָמֻל עֲלֵי אִמּוֹ כַּגָּמֻל עָלַי נַפְשִׁי:ג יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם: