דרוש מידע ביטול כרטיס טיסה- אודה לעזרה מניסיון

אמיליה

משתמש מקצוען
הזמנתי כרטיסים לאירופה לחופשה משפחתית בחנוכה.
הזמנתי דרך אתר שלישי - קיווי, ולא דרך חברת התעופה באופן ישיר.
הטיסה עם ילדים קטנים וילד נכה והיה חשוב לי לוודא שכולם יושבים לידי
ושילמתי תוספת על בחירת מקומות.
לאחר 4 ימים החברה שולחת לי הודעה שהם לא יכולים להתחייב על המקומות שהזמנו
והם מזכים אותי בכסף
מבחינתי, זה לא באופציה לטוס כשאני לא יודעת בוודאות מראש שהילדים שלי יושבים לידי
פניתי לשירות של קיווי ובקשתי לבטל את הטיסה אך אין עם מי לדבר.
הם לא מוכנים לבטל.
יש לכם רעיונות איך להתמודד עם זה?
האם זה עילה בכלל מצידי לדרוש את ביטול הכרטיס?

אם אני אבטל את התשלום דרך הויזה- מה יכול להיות?!
תודה
 

mg3

משתמש מקצוען
עריכה והפקת סרטים
הבנתי שגם באל על לא תמיד המקומות שאת מזמינה זה מה שקורה בפועל. כך שבשום מקום את לא יכולה להיות בטוחה בקשר לזה. מה שכן, בד"כ הדיילות מאוד אדיבות ומשתדלות לעזור עם המקומות באופן שהנוסעים יהיו מרוצים, בטח ובטח אם רואים ילד עם נכות שאז גם הנוסעים באים לעזרה.

בהצלחה רבה
 

טראמפ

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
D I G I T A L
תנסו להזמין דרך חברת התעופה עצמה.
(תבקשו מקיוי את הפרטי התחברות)
 

Avrahamlandau

משתמש פעיל
קיוי היא חברה בעייתית ואכלתי מהם כבר פעמיים, זה מאוד קל להזמין אבל כשמגיע לבעיה אין למי לדבר,
היה לי מקרה שדחו טיסה ליום אחר והדבר היחיד שהם אפשרו לי זה להזמין טיסה חלופית וכמובן באותו מחיר ואם הטיסה החלופית יקרה יותר אני חייב להוסיף תשלום ולא עזר לי כלום ואף פניתי לחברת האשראי והם אמרו שזה לא בידיים שלהם כי הדבר היחיד שניתן דרכם לעשות זה הכחשת העסקה,
זה תלוי איך הזמנתם את הכרטיס ואם הזמנתם ללא אפשרות החזר לא תקבלו כלום בחזרה,
מה שכן אולי תפנו לחברת התעופה ישירות ותבקשו מהם עזרה ויש סיכוי גדול שהם יעזרו לכם, בכל אופן כשיש ילדים בדרך כלל הברירת מחדל בציק אין הם מושיבים אותם ליד ההורים,
ועצה טובה להבא להזמין דרך החברה ישירות, אפשר להיעזר דרך חבר שיודע אנגלית והיה לי מקרה בריינר והם נתנו שירות מעולה ושלא נדבר על חברות מסודרות ששם יש שירות הרבה יותר טוב ולא ללכת לסוכנים צד ג שעל כל בעיה אין למי לדבר
 

אמיליה

משתמש מקצוען
מישהו ניסה פעם לעשות הכחשת עסקה דרך הויזה?!
רוצה לדעת איך החברה תגיב לזה...

וכן, למדתי את הלקח ופעם הבאה אזמין רק דרך חברת התעופה באופן ישיר :(
 

טראמפ

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
D I G I T A L
קיוי היא חברה בעייתית ואכלתי מהם כבר פעמיים, זה מאוד קל להזמין אבל כשמגיע לבעיה אין למי לדבר,
היה לי מקרה שדחו טיסה ליום אחר והדבר היחיד שהם אפשרו לי זה להזמין טיסה חלופית וכמובן באותו מחיר ואם הטיסה החלופית יקרה יותר אני חייב להוסיף תשלום ולא עזר לי כלום ואף פניתי לחברת האשראי והם אמרו שזה לא בידיים שלהם כי הדבר היחיד שניתן דרכם לעשות זה הכחשת העסקה,
זה תלוי איך הזמנתם את הכרטיס ואם הזמנתם ללא אפשרות החזר לא תקבלו כלום בחזרה,
מה שכן אולי תפנו לחברת התעופה ישירות ותבקשו מהם עזרה ויש סיכוי גדול שהם יעזרו לכם, בכל אופן כשיש ילדים בדרך כלל הברירת מחדל בציק אין הם מושיבים אותם ליד ההורים,
ועצה טובה להבא להזמין דרך החברה ישירות, אפשר להיעזר דרך חבר שיודע אנגלית והיה לי מקרה בריינר והם נתנו שירות מעולה ושלא נדבר על חברות מסודרות ששם יש שירות הרבה יותר טוב ולא ללכת לסוכנים צד ג שעל כל בעיה אין למי לדבר
ג"כ מהניסיון שלי
אסור להתעסק עם קיוי
 

קברניט

משתמש צעיר
באופן כללי, עוד לפני שלוקחים בחשבון את הסיפור הספציפי הנ"ל (שהזמנת חבילה שכוללת בחירת מקומות בגלל סיבות משלך, ולא קיבלת), עיסקה באמצעות האינטרנט מוגדרת כעיסקת מכר מרחוק, ויש לך זכות נרחבת לביטול העיסקה, כל עוד הזמנת את הטיסה מחברה ישראלית (וקיווי היא חברה ישראלית), גם אם הטיסה מתבצעת ע"י חברה שאינה ישראלית.

להלן כמה ציטוטים רלוונטיים למקרה, מתוך האתר של המועצה לצרכנות:
בעסקת מכר מרחוק, הצרכן רשאי לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מיום עשית העסקה, או קבלת המסמך המכיל את פרטי הגילוי, לפי המאוחר.
כמו כן, ביטול העסקה אפשרי רק בתנאי שביטול העסקה לא ייעשה בתוך 7 ימים שאינם ימי מנוחה קודם לקבלת השירות.
אם ביטל הצרכן את עסקת המכר מרחוק בתוך המועד של 14 יום ועמד בתנאי הביטול, ישלם דמי ביטול של 5% או 100 ₪, הנמוך מביניהם. במידה והוזמנו מספר כרטיסי טיסה - דמי הביטול יהיו עבור כל כרטיס.
יש לציין כי החוק מתיר לבית המשפט לפסוק פיצויים של עד 10,000 ₪ ללא הוכחת נזק במקרה שבו סוכנות הנסיעות מסרבת להשיב לצרכן את מלוא הסכום ששילם.

אז קודם כל, יש לך זכות מלאה לבטל את כל העיסקה.
ובמקרה הספציפי שלך, יש לך לכאורה זכות לבטל את כל העיסקה, בלי דמי ביטול כלל, היות והמוכר מבקש לשנות את תנאי העיסקה אותה רכשת.

(כמובן אינני עו"ד ואני כותב רק מהניסיון שלי ומהיכרותי השטחית את הנושא).

בכל מקרה של קושי, ניתן לפנות למועצה לצרכנות (הם עוזרים מצוין), או לעו"ד.
 

כאייל תארוג

משתמש רשום
עריכה תורנית
על מה הבהלה ?! למה לבטל ??
זה לא בילתי הפיך, כל עובד בציק אין ישמח לעזור לכם וכמעט מאה אחוז שיסדר לכם מקומות אחד ליד השני
בפרט שיש נכה ..
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  18  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה